Дослідження на тему"ОСОБИСТІСНІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДЛІТКІВ З РІЗНИМ СТИЛЕМ ПОВЕДІНКИ В КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЯХ"

Опис документу:
У наш час мене хвилюють взаємовідносини між підлітками, виникнення конфліктних ситуацій та способи їх розв`язання. Актуальність дослідження полягає у потребі в нових знаннях щодо особистісних особливостей підлітків з різним стилем поведінки в конфліктних ситуаціях, які дозволять розширити теорію й сферу її застосування.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
У наш час мене хвилюють взаємовідносини між підлітками, виникнення конфліктних ситуацій та способи їх розв`язання.
Слайд № 1

У наш час мене хвилюють взаємовідносини між підлітками, виникнення конфліктних ситуацій та способи їх розв`язання.

ОСОБИСТІСНІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДЛІТКІВ З РІЗНИМ СТИЛЕМ ПОВЕДІНКИ В КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЯХ
Слайд № 2

ОСОБИСТІСНІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДЛІТКІВ З РІЗНИМ СТИЛЕМ ПОВЕДІНКИ В КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЯХ

Актуальність дослідження полягає у потребі в нових знаннях щодо особистісних особливостей підлітків з різним стилем поведінки в конфліктних ситуаці...
Слайд № 3

Актуальність дослідження полягає у потребі в нових знаннях щодо особистісних особливостей підлітків з різним стилем поведінки в конфліктних ситуаціях, які дозволять розширити теорію й сферу її застосування.

Фрейд З. Еріксон Е. Юнг К. Оцінювання особистісних якостей та умінь підлітків: Г.Айзенк, К.Томас, Р.Кілмен, Ч.Спілберг, М.Снайдер, Дж.Бука, А.Басса...
Слайд № 4

Фрейд З. Еріксон Е. Юнг К. Оцінювання особистісних якостей та умінь підлітків: Г.Айзенк, К.Томас, Р.Кілмен, Ч.Спілберг, М.Снайдер, Дж.Бука, А.Басса, А.Даркі, Б.Філліпс Вивчення конфліктів: З.Фрейд, К.Хорні, Е.Еріксон, К.Левін, К.Юнг, М.Дойч, М.Шеріф,В.Мерлін, Н.Грішина

Встановлення особистісних особливостей розвитку та поведінки підлітків І.Кулагіна, В.Колюцький, А.Петрова, А.Маклаков, С.Рубінштейн, Р.Немов, Б.Ана...
Слайд № 5

Встановлення особистісних особливостей розвитку та поведінки підлітків І.Кулагіна, В.Колюцький, А.Петрова, А.Маклаков, С.Рубінштейн, Р.Немов, Б.Ананьєв, Л.Виготський, А.Леонтьєв, Б.Ломов, В.Крутецький, А.Петровський, Є.Рогов. Вивченню особливості дітей підліткового віку та їх поведінки в конфліктних ситуаціях, причин виникнення конфліктів та шляхів їх розв’язання: О.Лєонтьєв, С.Рубінштейн, Н.Гришина, Л.Бурлачук, Є.Рогов, І.Кулагіна, В.Колюцький. Рубінштейн Р.С. Ананьєв Б.Г. Лєонтьєв О.М.

Об'єкт дослідження — особистісні особливості підлітків. Предмет дослідження — особистісні особливості хлопців та дівчат підліткового віку з різним ...
Слайд № 6

Об'єкт дослідження — особистісні особливості підлітків. Предмет дослідження — особистісні особливості хлопців та дівчат підліткового віку з різним стилем поведінки в конфліктних ситуаціях. Мета дослідження — визначити особистісні особливості хлопців та дівчат підліткового віку з різним стилем поведінки в конфліктних ситуаціях.

Методи дослідження: Теоретичні: вивчення; аналіз; узагальнення соціально-психологічної, педагогічної літератури за темою дослідження. Емпіричні: сп...
Слайд № 7

Методи дослідження: Теоретичні: вивчення; аналіз; узагальнення соціально-психологічної, педагогічної літератури за темою дослідження. Емпіричні: спостереження; бесіди; тестування психологічних якостей особистості за методиками: Особистісний опитувальник Г.Айзенка (Тест на темперамент ЕРІ. Діагностика самооцінки по Айзенку. Методика визначення темпераменту); Визначення способів врегулювання конфліктів (Стратегія і тактика поведінки в конфліктній ситуації, тест К.Томаса). Інтерпретаційні: якісний аналіз отриманих результатів.

«Підлітковий вік – це також пора духовного зростання, формування особистісної системи цінностей, набуття життєвих навичок і планування майбутнього....
Слайд № 8

«Підлітковий вік – це також пора духовного зростання, формування особистісної системи цінностей, набуття життєвих навичок і планування майбутнього. Отже, цей період справді відповідальний. Від того, як людина впорається з його проблемами, великою мірою залежить її подальша доля, життя і здоров’я її майбутніх дітей» Еріксон Е.

Дослідження проводилось на базі Харківської загальноосвітньої школи № 139. В дослідженні брали участь 50 дітей (25 дівчат і 25 хлопців) у віці 11-1...
Слайд № 9

Дослідження проводилось на базі Харківської загальноосвітньої школи № 139. В дослідженні брали участь 50 дітей (25 дівчат і 25 хлопців) у віці 11-13 років, учні 6 та 7 класів. У соціальному плані – всі досліджувані з благополучних родин, не мають психічних і соматичних захворювань, практично здорові.

5 основних стилів поведінки у конфліктах СУПЕРНИЦТВО; УНИКНЕННЯ; ПРИСТОСУВАННЯ; СПІВПРАЦЯ; КОМПРОМІС.
Слайд № 10

5 основних стилів поведінки у конфліктах СУПЕРНИЦТВО; УНИКНЕННЯ; ПРИСТОСУВАННЯ; СПІВПРАЦЯ; КОМПРОМІС.

Дольовий розподіл за показниками стратегії поведінки підлітків в конфліктних ситуаціях
Слайд № 11

Дольовий розподіл за показниками стратегії поведінки підлітків в конфліктних ситуаціях

Рис. 1. Дольовий розподіл у досліджувальній групі ЕД за показниками стратегії поведінки підлітків в конфліктних ситуаціях. Рис. 2. Дольовий розподі...
Слайд № 12

Рис. 1. Дольовий розподіл у досліджувальній групі ЕД за показниками стратегії поведінки підлітків в конфліктних ситуаціях. Рис. 2. Дольовий розподіл у досліджувальній групі ЕХ за показниками стратегії поведінки підлітків в конфліктних ситуаціях.

Рис.3. Дольовий розподіл у досліджувальній групі ЕД за показниками типів темпераменту підлітків. Рис.4. Дольовий розподіл у досліджувальній групі Е...
Слайд № 13

Рис.3. Дольовий розподіл у досліджувальній групі ЕД за показниками типів темпераменту підлітків. Рис.4. Дольовий розподіл у досліджувальній групі ЕХ за показниками типів темпераменту підлітків.

Показники типів темпераменту підлітків з різним стилем поведінки в конфліктних ситуаціях Шкали стратегії поведінки Тип темпераменту холерик сангвін...
Слайд № 14

Показники типів темпераменту підлітків з різним стилем поведінки в конфліктних ситуаціях Шкали стратегії поведінки Тип темпераменту холерик сангвінік флегматик ЕД/% ЕХ/% ЕД/% ЕХ/% ЕД/% ЕХ/% суперництво 4 4 - 8 - - компроміс 20 16 8 12 - 4 уникнення - 4 16 20 - - пристосування 24 4 16 20 4 - співпраця - - 4 8 4 -

ВИСНОВКИ: Таким чином, провідною стратегією поведінки підлітків в конфліктних ситуаціях є «пристосування». Дівчата найменш готові діяти з позиції с...
Слайд № 15

ВИСНОВКИ: Таким чином, провідною стратегією поведінки підлітків в конфліктних ситуаціях є «пристосування». Дівчата найменш готові діяти з позиції сили, вибрав для себе стратегію поведінки в конфліктних ситуаціях “суперництво”, тоді як хлопці найменш готові використати стиль “співпраця” – найважчий, але найбільш ефективніший стиль в складних і важливих конфліктних ситуаціях.

в конфліктній ситуації для ефективнішого розв’язання проблеми необхідно вибрати стратегію і стиль поведінки. Для цього необхідно врахувати поведінк...
Слайд № 16

в конфліктній ситуації для ефективнішого розв’язання проблеми необхідно вибрати стратегію і стиль поведінки. Для цього необхідно врахувати поведінку, інтереси і мотиви інших залучених у конфлікт людей, а також природу самого конфлікту; коректне розв’язання конфліктних ситуацій: постарайтеся докласти вольових зусиль, щоб у гострій ситуації стримати себе, у жодному випадку не сваріться й не дратуйтеся; необхідно пам’ятати, що в чистому вигляді темперамент не зустрічається. У кожному з нас є риси і імпульсивного холерика, і вольового сангвініка, і задумливого флегматика, який любить поміркувати над життям, і чутливого меланхоліка. РЕКОМЕНДАЦІЇ:

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!
Слайд № 17

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація ефективної діяльності соціального педагога в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.