Доповідь. Презентація. "Використання Інтернет-сервісів в освітньому просторі"

Опис документу:
Доповідь "Використання Інтернет-сервісів в освітньому просторі". Доповідь створена для проведення міського семінару вчителів інформатики. Але даними освітніми Інтернет-сервісами, які освітлені в доповіді можуть користуватися всі учителі-предметники з різних освітніх галузей.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Використання Інтернет-сервісів в освітньому просторі

Голік І.А.

вчитель математики та інформатики

Куп’янського НВК «Школа-гімназія №3»

Сьогодні вчителі стикаються з тим, що учнів дуже важко зацікавити і здивувати, так як вони - покоління інформаційного століття і мають величезні, необмежені можливості до доступу різної інформації. А кожен учитель стурбований якістю результатів своєї діяльності і регулярно ставить перед собою питання: «Як зробити ефективним процес навчання?», «Як зробити урок цікавим і корисним?». Ось тоді до нас на допомогу і приходять різні інтерактивні сервіси, за допомогою яких можна урізноманітнити свій урок, зробити процес виконання домашнього завдання цікавим і легким, зацікавивши тим самим не тільки дітей, а й самих себе. Педагоги в своїй практиці використовують різні методи і форми навчання.

Найбільш цікавими в даний час вважаються інтерактивні методи навчання, де педагог втрачає центральну роль, він стає організатором освітнього процесу. Учитель визначає загальний напрямок, контролює час і порядок виконання наміченого плану, дає консультації, допомагає. Учні, в свою чергу, на таких уроках взаємодіють один з одним, а педагог піклується про те, щоб їх зусилля були спрямовані на позитивний результат.

Сьогодення від школярів вимагає не тільки уміння відразу ж застосовувати отримані знання і навички на практиці, але й створювати щось нове на базі отриманої інформації. Сьогоднішній випускник Нової української школи – це передусім людина творча, з великим потенціалом саморозвитку та самореалізації. Цих цілей практично неможливо досягти без використання методів навчання, які робили б учнів не пасивними слухачами, а активними учасниками освітнього процесу. Саме така можливість з'явилася з використанням сучасних інтерактивних технологій навчання. Однак, застосування ІКТ в освіті не призведе до бажаного ефекту, якщо в основі застосування засобів ІКТ на уроці не лежать педагогічні технології.

В своїй практиці я використовую інтерактивні презентації, які в свою чергу стали традицією сучасного уроку, різноманітні Інтернет-сервіси.

Використання Web-сервісів в освітньому процесі - це сьогодні нагальна потреба для вчителів, які прагнуть оптимізувати процес навчання, зробити його більш ефективним і цільовим для навчання.

Web-сервіси, які представляють інтерес для освітньої діяльності наступні:

  • хмарні сховища;

  • конструктор для створення особистих сайтів викладачів;

  • соціальні мережі та спільноти;

  • сервіси для створення тестів, карт, плакатів, схем, кросвордів тощо;

  • сервіси для дистанційної освіти.

Використання Інтернет-сервісів, дозволяє урізноманітнити дидактичні матеріали для мережевої навчальної діяльності з акцентом на інтерактивні форми.

Інтерактивні онлайн-ресурси, які використовую

в роботі для організації освітнього процесу

Сервіси Google- безкоштовний онлайн-офіс, що включає в себе текстовий, табличний процесор, сервіс для створення презентацій, інтернет-сервіс хмарного зберігання файлів. Корпорація Google розробляє і надає безліч додатків і сервісів, доступ до яких можливий у вікні будь-якого браузера при наявності підключення до Інтернету.

Google Calendar - онлайновий календар,

Google Docs - онлайновий офіс,

Gmail - безкоштовна електронна пошта,

Google Forms -створення форм, анкет і тестів для опитувань,

Google Maps - набір карт,

Google Sites - безкоштовний хостинг, який використовує вікі-технологію,

Google Translate - перекладач,

YouTube - відеохостинг.

Сервіс Kahoot - це порівняно новий сервіс для створення онлайн вікторин, тестів і опитувань. Учні можуть відповідати на створені вчителем тести з планшетів, ноутбуків, смартфонів, тобто з будь-якого пристрою, що має доступ до Інтернету. Створені в Kahoot завдання дозволяють включити в них фотографії і навіть відео фрагменти. Темп виконання вікторин, тестів регулюється учителем для кожного питання. При бажанні вчитель може ввести бали за відповіді на поставлені питання: за правильні відповіді і за швидкість. Табло відображається на моніторі вчительського комп'ютера. Для участі в тестуванні учні просто повинні відкрити сервіс і ввести PIN-код, який представляє вчитель зі свого комп'ютера. Учневі зручно на своєму пристрої вибирати правильну відповідь. Варіанти представлені геометричними фігурами. Однією з особливостей Kahoot є можливість дублювати і редагувати тести, що дозволяє вчителю заощадити багато часу. Онлайн-сервіс «Kahoot!» Може використовуватись на будь-якому етапі уроку: для перевірки, систематизації знань, набутих з теми, чи для узагальнення вивченого матеріалу за рік. У будь-якому випадку, у вас є потужний сучасний інструмент для створення власного самобутнього уроку.

Навчитися користуватися сервісом досить легко. Хоча є і навчальні ролики. Я разом з учителем початкових класів у 2018/2019 навчальному році вирішили скористатися сервісом Kahoot на уроках математики у 1-А класі. Результат перевершив себе. Діти із задоволенням вирішували приклади з математики, що розвивало лідерські якості, швидкість мислення, підвищувало інтерес до предмету.

Сервіс LearningApps - є додатком Web 2.0 для підтримки освітніх процесів у навчальних закладах різних типів. Конструктор Learningapps призначений для розробки та зберігання інтерактивних завдань з різних предметних дисциплін, за допомогою яких учні можуть перевірити, закріпити набуті знання в ігровій формі, що сприяє формуванню їх пізнавального інтересу. На сайті доступна велика база завдань, розроблених учителями з різних країн для усіх предметів шкільної програми. Кожен із ресурсів можна використати на своєму уроці, змінити під власні потреби, розробити схожий чи зовсім інший навчальний модуль. Сервіс Learningapps надає можливість отримання коду для того, щоб інтерактивні завдання були розміщені на сторінці сайту або блогу учителів або учнів.

Сервіс Сlasstime - зручна платформа для залучення кожного учня до виконання завдань, отримання миттєвих результатів та візуалізації прогресу усього класу. Зручно відстежувати відповіді учнів, що дає миттєве розуміння продуктивності класу. Більше ніж 30 000 питань безкоштовно, можливість створювати свої власні завдання, діліться ними з іншими вчителями, щоб доповнити свої навчальні плани. Бібліотеки питань. Різні типи питань. Красиві формули. Зображення і Youtube відео. Classtime можна використовувати по-різному: закріплення вивченого, підсумкове оцінювання, домашні завдання. Командні ігри дозволяють розвивати урок навколо анімованого сюжету, проектованого для всього класу. Ці анімовані сюжети є проблеми, з якими учні повинні впоратися, розв’язуючи завдання на своїх гаджетах. Тільки якщо весь клас буде відповідати правильно, командна гра завершиться успіхом. Цей помічник може швидко перевіряти знання учнів, залучати дітей до командної роботи, працювати над помилками, готуватися до ЗНО та робити підготовку до уроку набагато ефективнішою.

Сервіс Canva - сервіс для графічного дизайну. Графічний редактор дає доступ до вбудованої бібліотеці шаблонів, фотографій, ілюстрацій і шрифтів. Сервісом можуть користуватися як необізнані користувачі так і професіонали дизайну і цифрового маркетингу. На платформі можна створювати як зображення для публікації в Інтернеті, так і макети для поліграфічної продукції.

Сервіс Mycollages дозволяє легко і швидко створювати неймовірні колажі онлайн, абсолютно безкоштовно. Можливо створювати колажі як з комп'ютера, так і з телефону. Зручний інтерфейс російською і гнучка система налаштувань дає вам можливість створити власний неповторний шаблон колажу, в комплекті з ексклюзивними фільтрами і ефектами. Експериментуйте і створюйте свої унікальні колажі.

Сервіс Rebus1.com - cервіс для створення ребусів.

Сервіс Biouroki - cервіс для створення кросвордів

Сервіс Padlet створення цікавої дошки, документів і веб-сторінки, які легко читати. Зручний, легкий інструмент для організації спільної роботи учасників освітнього процесу з різним контентом у визначеному віртуальному просторі.

Модель випускника Нової Української Школи - це необхідна основа для сміливих і успішних кроків у своє майбутнє. Всі інші здобутки у сфері компетентності може принести людині лише наполеглива цілеспрямована праця, бажання вчитися та ділитися досвідом з іншими. Вчитель має бути партнером учневі, ділитися своїми знаннями тому, що кожен член суспільства має розуміти свою роль у соціумі та усвідомлювати відповідальність не тільки за себе і свої вчинки, а й за вчинки інших.

Тому комп'ютеризація при навчанні створює особливе інформаційне середовище, яке стимулює інтерес і допитливість дитини. Це полегшує розуміння й вирішення багатьох завдань інтелектуального характеру, сприяє розкриттю природою закладених потенціалів і здібностей до пізнання, творчої ініціативи, особистісному розвитку кожного учня.

Цільове включення нових інформаційних технологій у навчальний процес сприяє постійному динамічному оновленню змісту, форм і методів навчання та виховання, дозволяє педагогу вирішувати проблеми, пов'язані з розробкою та використанням навчальних програмних продуктів якісно нового рівня. Отже, використання ІКТ є вимогою сьогодення, необхідним чинником реалізації дидактичних цілей і завдань відповідно до освітнього стандарту, дає можливість підвищити рівень індивідуалізації навчання.

Використані джерела

  1. Дичківська І. Інноваційні педагогічні технології: навч. посіб. / І. Дичківська. – К.: Академвидав, 2004. – 352 с.

  2. "Google-сервіси для вчителя. Перші кроки новачка // Електронний ресурс. Режим доступу: http://sae-ukraine.org.ua/ua/project_news/Google-serv–si-dlya-vchitelya–Perskroki-novachka-publication/

  3. Лященко К.В. Google-сервіси: можливості та перспективи використання у сучасному освітньому середовищі // Електронний ресурс. Режим доступу: http://www.psyh.kiev.ua/

  4. https://kahoot.com

  1. www.classtime.com

  1. https://vseosvita.ua/library/onlajn-servisi-ak-instrument-vzaemodii-vcitela-ta-ucniv-na-urokah-himii-78725.html

  1. https://mycollages.ru

6

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Підготувала: учитель математики та інформатики Куп’янського НВК “Школа - гімназія №3” Голік Ірина Анатоліївна Використання Інтернет - сервісів в ос...
Слайд № 1

Підготувала: учитель математики та інформатики Куп’янського НВК “Школа - гімназія №3” Голік Ірина Анатоліївна Використання Інтернет - сервісів в освітньому просторі

Модель випускника Нової Української Школи
Слайд № 2

Модель випускника Нової Української Школи

Web-сервіси в освітньому процесі хмарні сховища конструктор для створення особистих сайтів викладачів соціальні мережі та спільноти сервіси для ств...
Слайд № 3

Web-сервіси в освітньому процесі хмарні сховища конструктор для створення особистих сайтів викладачів соціальні мережі та спільноти сервіси для створення тестів, карт, плакатів, схем, кросвордів сервіси для дистанційної освіти

Google Calendar - онлайновий календар, Google Docs - онлайновий офіс, Gmail - безкоштовна електронна пошта, Google Forms -створення форм, анкет і т...
Слайд № 4

Google Calendar - онлайновий календар, Google Docs - онлайновий офіс, Gmail - безкоштовна електронна пошта, Google Forms -створення форм, анкет і тестів для опитувань, Google Maps - набір карт, Google Sites - безкоштовний хостинг, який використовує вікі-технологію, Google Translate - перекладач, YouTube - відеохостинг. Сервіси Google

Сервіс Kahoot Сервіс для створення онлайн вікторин, тестів і опитувань Редагування тестів Заощадження часу Використання на будь-якому етапі уроку І...
Слайд № 5

Сервіс Kahoot Сервіс для створення онлайн вікторин, тестів і опитувань Редагування тестів Заощадження часу Використання на будь-якому етапі уроку Інтерес до предмету

Сервіс LearningApps Конструктор Learningapps призначений для розробки та зберігання інтерактивних завдань з різних предметних дисциплін Доступна ве...
Слайд № 6

Сервіс LearningApps Конструктор Learningapps призначений для розробки та зберігання інтерактивних завдань з різних предметних дисциплін Доступна велика база завдань, розроблених учителями з різних країн для усіх предметів шкільної програми

Сервіс Сlasstime Командні ігри Оотримання миттєвих результатів та візуалізації прогресу усього класу Можливість створювати свої власні завдання Під...
Слайд № 7

Сервіс Сlasstime Командні ігри Оотримання миттєвих результатів та візуалізації прогресу усього класу Можливість створювати свої власні завдання Підготовка до ЗНО

Сервіс Canva Сервіс для графічного дизайну Вбудована бібліотека шаблонів, фотографій, ілюстрацій і шрифтів Створення публікацій
Слайд № 8

Сервіс Canva Сервіс для графічного дизайну Вбудована бібліотека шаблонів, фотографій, ілюстрацій і шрифтів Створення публікацій

Сервіс Mycollages Створення колажів Фільтри Ефекти Зручний інтерфейс
Слайд № 9

Сервіс Mycollages Створення колажів Фільтри Ефекти Зручний інтерфейс

Сервіс Rebus1.com Створення ребусів Сервіс Biouroki Генератор кросвордів
Слайд № 10

Сервіс Rebus1.com Створення ребусів Сервіс Biouroki Генератор кросвордів

Сервіс Padlet Створення цікавої дошки, документів і веб-сторінки, які легко читати Зручний, легкий інструмент для організації спільної роботи учасн...
Слайд № 11

Сервіс Padlet Створення цікавої дошки, документів і веб-сторінки, які легко читати Зручний, легкий інструмент для організації спільної роботи учасників освітнього процесу з різним контентом у визначеному віртуальному просторі

Слайд № 12

Використані джерела Дичківська І. Інноваційні педагогічні технології: навч. посіб. / І. Дичківська. – К.: Академвидав, 2004. – 352 с. "Google-серві...
Слайд № 13

Використані джерела Дичківська І. Інноваційні педагогічні технології: навч. посіб. / І. Дичківська. – К.: Академвидав, 2004. – 352 с. "Google-сервіси для вчителя. Перші кроки новачка // Електронний ресурс. Режим доступу: http://sae-ukraine.org.ua/ua/project_news/Google-serv–si-dlya-vchitelya–Perskroki-novachka-publication/ Лященко К.В. Google-сервіси: можливості та перспективи використання у сучасному освітньому середовищі // Електронний ресурс. Режим доступу: http://www.psyh.kiev.ua/ https://kahoot.com www.classtime.com https://vseosvita.ua/library/onlajn-servisi-ak-instrument-vzaemodii-vcitela-ta-ucniv-na-urokah-himii-78725.html https://mycollages.ru https://vseosvita.ua/library/tvorcij-proekt-model-vipusknika-novoi-ukrainskoi-skoli-8993.html

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з ФІЗИКИ залишилося:
0
3
міс.
0
0
дн.
2
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!