До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
5
міс.
1
1
дн.
1
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

ДОДАТОК ДО УРОКУ №8 З КУРСУ «ПСИХОЛОГІЯ»

Опис документу:
Методика “Ваш творчий потенціал” С. А. Медніка ДОДАТОК ДО УРОКУ №8 З КУРСУ «ПСИХОЛОГІЯ» Тема : Творчі здібності. Креативність. Обдарованість. Мета : оволодіти понятійним апаратом: «обдарованість», «креативність», «творчі здібності», «система»; визначення творчого потенціалу учнів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ДОДАТОК ДО УРОКУ №8 З КУРСУ «ПСИХОЛОГІЯ»

Методика “Ваш творчий потенціал” С. А. Медніка

1. Чи вважаєте ви, що навколишній світ може змінитися на краще:

а) так;

б) ні, він і так досить хороший;

в) так, але невідомо, як саме?

2. Чи думаєте ви, що самі можете брати участь у важливих змінах навколишнього світу:

а) так, у більшості випадків;

б) ні;

в) так, інколи?

3. Чи вважаєте ви, що деякі з ваших ідей зумовили б значний прог-

рес у тій галузі, де ви працюєте:

а) так;

б) так, за сприятливих обставин;

в) лише певною мірою?

4. Чи вважаєте ви, що в майбутньому будете відігравати настільки важливу роль, що зможете щось принципово змінити:

а) так, напевно;

б) це малоймовірно;

в) можливо?

5. Чи вірите ви у свої сили, починаючи якусь справу:

а) так;

б) часто думаєте, що не зумієте;

в) так, часто?

6. Чи виникає у вас бажання зайнятися справою, яку абсолютно не знаєте:

а) так, невідоме вас захоплює;

б) невідоме вас не цікавить;

в) усе залежить від характеру цієї справи?

7. Вам довелося займатися незнайомою справою. Чи виникає у вас бажання домогтись у ній досконалості:

а) так;

б) задовольняєтеся тим, чого встигли домогтися;

в) так, але тільки якщо вам це подобається?

8. Якщо справа, яку ви знаєте, вам подобається, чи хочете ви знати про неї все:

а) так;

б) ні, ви хочете навчитися тільки найголовнішого;

в) ні, ви хочете лише задовольнити свою цікавість?

9. Коли ви зазнаєте невдачі, то:

а) якийсь час твердо стоїте на своєму всупереч здоровому глузду;

б) облишаєте цю витівку, бо розумієте, що вона нереальна;

в) продовжуєте робити свою справу, навіть якщо очевидно, що перешкоди нездоланні.

10. На підставі чого треба вибирати професію:

а) своїх можливостей, подальших перспектив для себе;

б) стабільності, значущості, потреби в професії;

в) переваг, які вона забезпечить.

11. Чи могли б ви, подорожуючи, легко орієнтуватися в маршруті,яким уже пройшли:

а) так;

б) ні, тому що боїтеся заблукати;

в) так, але тільки там, де місцевість сподобалася вам?

12. Чи зможете ви відразу ж після бесіди згадати все, про що йшлося:

а) так, без проблем;

б) усього згадати не можете;

в) запам’ятовуєте тільки те, що вас цікавить?

13. Чи зможете ви, почувши слово незнайомою мовою, повторити його по складах, без помилок, навіть не знаючи його значення:

а) так, легко;

б) так, якщо це слово легко запам’ятати;

в) повторите, але не зовсім правильно?

14. У вільний час ви волієте:

а) залишатися наодинці, поміркувати;

б) перебувати в компанії;

в) вам байдуже, будете ви на самоті чи в компанії.

15. Займаючись якоюсь справою, ви вирішуєте припинити це заняття тільки за такої умови:

а) коли справу закінчено, і вам здається, що все виконано відмінно;

б) ви більш-менш задоволені;

в) вам іще не все вдалося зробити.

16. Коли ви перебуваєте на самоті:

а) любите мріяти про щось (можливо, навіть абстрактне);

б) за будь-яку ціну намагаєтеся знайти собі конкретне заняття;

в) іноді полюбляєте помріяти про те, що пов’язане з вашою роботою.

17. Коли якась ідея захоплює вас, то ви думатимете про неї:

а) незалежно від того, де та з ким ви перебуваєте;

б) ви можете робити це тільки на самоті;

в) тільки там, де не занадто галасливо.

18. Коли ви обстоюєте якусь ідею:

а) можете відмовитися від неї, якщо почуєте переконливі аргументи опонентів;

б) залишитеся при своїй думці, хоч би які аргументи не почули;

в) зміните свою думку, якщо опір виявиться надто сильним.

Підраховувати бали слід так: за відповідь а — 3 бали, б — 1, в —2 бали.

Питання 1, 6, 7, 8 дають змогу визначити допитливість досліджуваного, 2–5 — віру в себе; 9, 15 — сталість; 10 — амбіційність; 12, 13 — слухову пам’ять; 11 — зорову пам’ять; 14 — прагнення бути незалежним;

16, 17 — здатність абстрагуватися; 18 — ступінь зосередженості. Ці властивості являють собою основні якості творчого потенціалу особистості та показують його рівень.

Якщо досліджуваний набрав 49 і більше балів, то він має значний творчий потенціал; це передумова різноманітних творчих можливостей. Здатність особистості застосовувати ці здібності може стати основою її самореалізації в різних видах творчості.

24–48 балів — свідчення нормального творчого потенціалу. Досліджуваний має якості, які дають йому змогу діяти, однак у нього є й проблеми, що гальмують процес творчості. Водночас завдяки творчому потенціалу він зможе творчо виявити себе, якщо докладе зусиль.

23 та менше балів свідчать про те, що творчий потенціал особистості невеликий. Часто це показник того, що людина недооцінює себе та свої здібності.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Методична діяльність в умовах децентралізації освіти в Україні»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.