Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
»
Обведіть в цій таблиці 19 термінів по вертикалі та горизонталі і згадайте їхнє тлумачення. Майте на увазі, що деякі слова перетинаються
В | І | З | Е | Р | У | Н | О | К |
Г | Е | Р | Б | О | Л | І | Ф | А |
Е | С | К | І | З | Ш | М | А | Р |
Т | У | Ш | С | Е | Т | Ф | Я | Т |
Ю | Н | П | Е | Т | А | А | Н | И |
Д | І | О | Р | А | М | А | С | Н |
Т | І | Н | Ь | Т | П | О | З | А |
С | Т | А | Т | У | Е | Т | К | А |
Відповіді: Візерунок, герб, оліфа, німфа, ескіз, розета, етюд, туш, фаянс, сун, діорама, шпона, штамп, тінь, статуетка, картина, тату, поза, бісер.
Ігри та вправи – це одна із форм перевірки і закріплення знань з образотворчого мистецтва. Художньо – дидактичні ігри і вправи спонукують учнів оволодіти ними знаннями, закріплювати пройдене, служити повторенням. Дидактичне завдання кожної гри або вправи визначається змістом програмового матеріалу і виховними цілями. Учитель заздалегідь визначає місце і роль гри у навчальному процесі, її зв'язок з іншими методами роботи, продумує можливі варіанти ускладнення (або полегшення), її органічний зв'язок з іншими частинами уроку. При цьому слід неодмінно виділяти ті знання, вміння і вчинки, які необхідно сформувати в учневі.
Пояснення змісту гри має бути емоційним, стислим, логічним і зрозумілим. Можливий Тривалість однієї художньо – дидактичної гри або ігрової вправи – від трьох до п’яти хвилин. Художньо – дидактичні ігри можна поділити на кілька видів: ігри – подорожні або екскурсії, ігри – змагання або естафети, ігри – загадки, ігри – лото, композиційні ігри. Ігри – естафети є своєрідними фізкультурними паузами, оскільки в момент ігрової дії діти активно рухаються. Під час гри царює дух змагальності.
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»