Дидактична гра на уроках математики

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
З досвіду роботи вчителя початкових класів І.С.Бусел
Слайд № 1

З досвіду роботи вчителя початкових класів І.С.Бусел

Дидактичні ігри – важливий засіб успішного засвоєння учнями математичних знань, умінь і навичок
Слайд № 2

Дидактичні ігри – важливий засіб успішного засвоєння учнями математичних знань, умінь і навичок

Ефективне викладання математики в початкових класах не можливе без пошуків нових шляхів активізації пізнавальної діяльності учнів. Багатьом учням м...
Слайд № 3

Ефективне викладання математики в початкових класах не можливе без пошуків нових шляхів активізації пізнавальної діяльності учнів. Багатьом учням математика здається нелегкою і мало зрозумілою, тому нерідко діти намагаються запам’ятати правила, не розуміючи їх, а це призводить до формалізму, гальмує дальше розуміння нового матеріалу.

Здобуті учнями міцні знання перетворюються в переконання тільки тоді, коли вони є результатом свідомої самостійної роботи думки. Отже вчителю важли...
Слайд № 4

Здобуті учнями міцні знання перетворюються в переконання тільки тоді, коли вони є результатом свідомої самостійної роботи думки. Отже вчителю важливо застосовувати такі методичні прийоми, які б збуджували думку школярів. Підводили їх до самостійних пошуків, висновків та узагальнень. Сучасна школа має озброїти учнів не лише знаннями, вміннями й навичками, а й методами творчої розумової і практичної діяльності.

Гра - одна з найважливіших сфер у життєдіяльності дитини, засіб її повноцінного розумового розвитку. Гра – один із шляхів виховання та підтримання ...
Слайд № 5

Гра - одна з найважливіших сфер у життєдіяльності дитини, засіб її повноцінного розумового розвитку. Гра – один із шляхів виховання та підтримання інтересу молодших школярів до математичних знань. В.Сухомлинський писав: « …у грі розкривається перед дітьми світ, творчі можливості особистості. Без гри немає і не може бути повноцінного дитячого розвитку.» Гра – це величезне світле вікно, через яке в духовний світ дитини вливається життєдайний потік уявлень, понять про навколишній світ.

Цілком природно, що саме в грі слід шукати приховані можливості для успішного засвоєння учнями математичних ідей, понять, формування необхідних умі...
Слайд № 6

Цілком природно, що саме в грі слід шукати приховані можливості для успішного засвоєння учнями математичних ідей, понять, формування необхідних умінь і навичок. Дидактичні ігри дають змогу індивідуалізувати роботу на уроці, давати завдання, посильні кожному учню, максимально розвиваючи їхні здібності. Гра виховує почуття відповідальності, колективізму.

Граючись, діти вчитимуться лічити, розв’язувати задачі, конструювати, порівнювати, узагальнювати, класифікувати, робити самостійні висновки, обґрун...
Слайд № 7

Граючись, діти вчитимуться лічити, розв’язувати задачі, конструювати, порівнювати, узагальнювати, класифікувати, робити самостійні висновки, обґрунтовувати їх. Саме в іграх розпочинається невимушене спілкування дитини з колективом класу, взаєморозуміння між учителем і учнем. У процесі гри в дітей виробляється звичка зосереджуватися, працювати вдумливо, самостійно. Розвивається увага, пам’ять, жадоба до знань. Задовольняючи свою природну невсипущу потребу в діяльності, в процесі гри дитини “добудовує” в уяві все, що недоступне їй у навколишній дійсності, в захопленні не помічає, що вчиться – пізнає нове, запам’ятовує, орієнтується в різних ситуаціях, поглиблює набутий раніше досвід порівнює запас уявлень, понять, розвиває фантазію.

ПОГРАЙМО!
Слайд № 8

ПОГРАЙМО!

Що зайве?
Слайд № 9

Що зайве?

11 На які дві групи можна розділити ці числа? 9 17 16 9 20 12 7 3 5 8 2 4
Слайд № 10

11 На які дві групи можна розділити ці числа? 9 17 16 9 20 12 7 3 5 8 2 4

Сова живе 60 років, а пугач на 11 років більше. Скільки років живе пугач?
Слайд № 11

Сова живе 60 років, а пугач на 11 років більше. Скільки років живе пугач?

Йшли кум і кума, брат і сестра; знайшли вони 3 яблука. А як ними поділитися,щоб кожному по цілому і ще по половині?
Слайд № 12

Йшли кум і кума, брат і сестра; знайшли вони 3 яблука. А як ними поділитися,щоб кожному по цілому і ще по половині?

Знайди помилку! 48:6=8 7х9=65 5х9=45
Слайд № 13

Знайди помилку! 48:6=8 7х9=65 5х9=45

15 • 2 Гол!
Слайд № 14

15 • 2 Гол!

Влітку наїдається, взимку висипляється! К В Д Д Е М Е И 8 1 3 6 2 4 5 7 Відгадай слово! 4 5 6 8 2 3 7 4 5 6 7 8
Слайд № 15

Влітку наїдається, взимку висипляється! К В Д Д Е М Е И 8 1 3 6 2 4 5 7 Відгадай слово! 4 5 6 8 2 3 7 4 5 6 7 8

36:4 9 2 3 4 5 6 7 8 1 10
Слайд № 16

36:4 9 2 3 4 5 6 7 8 1 10

* 9·8 72 64 63 81
Слайд № 17

* 9·8 72 64 63 81

Слайд № 18

1) вмію, 4) кажи - 7) навчусь! 2) Не 5) а 3) кажи - 6) не 43 51 24 53 -19 +10 +29 -46
Слайд № 19

1) вмію, 4) кажи - 7) навчусь! 2) Не 5) а 3) кажи - 6) не 43 51 24 53 -19 +10 +29 -46

1) багатства, 4) Не 7) а 2) бажай 5) розуму! 3) бажай 6) синові 15 54 94 31 +28 +7 -22 -26
Слайд № 20

1) багатства, 4) Не 7) а 2) бажай 5) розуму! 3) бажай 6) синові 15 54 94 31 +28 +7 -22 -26

Щасливого Нового року!
Слайд № 21

Щасливого Нового року!

Укладач: І.С.Бусел – учитель початкових класів , вчитель вищої категорії. В посібнику представлений матеріал, який познайомить читачів із дидактичн...
Слайд № 22

Укладач: І.С.Бусел – учитель початкових класів , вчитель вищої категорії. В посібнику представлений матеріал, який познайомить читачів із дидактичними іграми, як засобом успішного засвоєння математичних знань. В цій збірці можна знайти ігри, які будуть сприяти розвитку інтелектуальних здібностей учнів та відкриттю творчого потенціалу молодших школярів. Збірка стане у нагоді вчителям початкових класів, вихователям, батькам і самим учням. БАЖАЄМО УСПІХІВ!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з БІОЛОГІЇ залишилося:
0
4
міс.
2
2
дн.
0
1
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!