Діагностувальна робота. Навички читання мовчки. І семестр 4 клас

Літературне читання

Для кого: 4 Клас

23.11.2021

301

75

0

Опис документу:

НУШ. Літературне читання. Діагностувальна перевірна робота розвитку навичок читання мовчки з характеристикою результатів навчання. 4 клас, І семестр. Олег Буцень "Кмітливий горобець". Мета: перевірити сформованість навичок читання (спосіб, темп, розуміння прочитаного). Учні мають прочитати текст мовчки і письмово виконати завдання.

Перегляд
матеріалу
Отримати код



Діагностувальна робота. Навички читання мовчки. 4 клас

«____» _________________2021р

Прізвище та ім′я учня ________________________

Швидкість читання (кількість слів за хвилину) ____

Варіант І

1.Прочитай текст

Кмітливий горобець

Взимку і птахи, і звірі — всі ближче до житла людини туляться. Бо важко в цю пору прогодуватись у голому лісі, у білому від снігу полі.

Покинув ліс і горобець-сірячок, теж до людей подався.

Зразу за лісом вулиця починалась. Ошатні будиночки вряд стоять за невисокою дерев’яною огорожею. Бачить горобець: з одного вікна палиця стримить, з кінця її нитка звисає, на ній — вузлик, якась їжа в марлю загорнута. І, звичайно, синиці вже тут клопочуться.

Сів горобець поряд на дереві, міркує: як би й собі підживитись? Добре синицям, їм, бач, яка шана: кормушки розвішують, підгодовують,— їжте, любі синички, на здоров’я! А для горобців ніхто й пальцем не ворухне. Мовляв, хай самі себе обслуговують.

Ось одна синиця до вузлика підлетіла, почепилась. Нитка то закручується, то розкручується. А синиця й не зважає, довбає собі той вузлик та й годі. Смачно!

Під’їла трохи, відлетіла, на гілку сіла. Одразу друга синиця почепилася за білий вузлик. Теж гойдається, як акробат, униз головою висить, дзьобає. А потім синиці

знову помінялися місцями: перша снідає, друга на гілці дзьоб чистить, чепуриться, своєї черги до вузлика чекає.

Дивився, дивився на синиць горобець, а в самого кишки аж співають,— так їсти хочеться. Ну хоч би тобі яку ріску зранку перехопив! Анічого.

Не витримав бідолаха, стриб з дерева — і до нитки. Крутиться перед ним та нитка, не поступається йому синиця місцем на вузлику. І друга прилетіла, теж заважає, метушиться. Потріпотів крильцями горобець, потріпотів і знов на гілку ялиці. Сів, зажурився.

Коли раптом під деревом собака як гавкне! Полохливі синички пурх — і нема, злякалися. А горобець оглядівся,— що йому той собака, коли їсти хочеться, аж в очах

темніє,— і до вузлика першим підлетів.

Ох і смачно ж у таку холоднечу проковтнути шматочок сиру! Та де там! Не встиг як слід і поласувати, аж тут знову синиці. І такі нахабні,— лети, мовляв, собі геть,

це наше!

Прогнали горобця-сіромаху. Сів на гілці, щось собі міркує, голівкою нетерпляче крутить. Тоді як цвірінькне зненацька, як пурхне! А синиць наче вітром здмухнуло,

розлетілися в різні боки. Та сам горобець недалеко відлетів. Бачить, нема синичок — він мерщій до кормушки-гойдалки. Їсть, поспішає, поки наполохані синиці не повернулись.

Ось так і піддурив подружок-синичок голодний горобець.

Тепер і мороз не страшний. Підживився трохи.

Олег Буцень


2. Виконай завдання

  1. Від чийого імені йдеться розповідь у творі?

А від імені горобця

Б від імені автора

В від імені синичок

  1. Чому зажурився горобчик?

А боявся собаки

Б не міг під ступитися до кормушки-гойдалки

В сумував за товаришами

  1. Завдяки чому горобчикові вдалося підживитися?

А завдяки своїй спритності

Б завдяки своїй працьовитості

В завдяки своїй кмітливості

4. Чому звірі та птахи взимку туляться до житла людей?

А дуже холодно

Б важко прогодуватися в голому лісі

В люди підгодовують птахів та звірів

  1. Поясни значення виразів.

Ніхто й пальцем не ворухне.

________________________________________________________________________________________


Їсти хочеться, аж в очах темніє.

________________________________________________________________________________________




  1. Поміркуй і запиши, чому твір Олега Буценя «Кмітливий горобець» має таку назву.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7.Запропонуй свій заголовок до цього твору. Обґрунтуй свій вибір.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Самооцінювання

Познач  Як тобі було виконувати завдання?







Характеристика результатів навчання

Рівень результату навчання

Визначає фактичний зміст, тему, основну думку, пояснює причиново – наслідкові зв′язки сприйнятого на слух висловлення, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання


Володіє повноцінною навичкою читання вголос і мовчки


Аналізує прочитаний текст висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки














Діагностувальна робота. Навички читання мовчки. 4 клас

«____» _________________2021р

Прізвище та ім′я учня ________________________

Швидкість читання (кількість слів за хвилину) ____

Варіант ІІ

1.Прочитай текст

Кмітливий горобець

Взимку і птахи, і звірі — всі ближче до житла людини туляться. Бо важко в цю пору прогодуватись у голому лісі, у білому від снігу полі.

Покинув ліс і горобець-сірячок, теж до людей подався.

Зразу за лісом вулиця починалась. Ошатні будиночки вряд стоять за невисокою дерев’яною огорожею. Бачить горобець: з одного вікна палиця стримить, з кінця її нитка звисає, на ній — вузлик, якась їжа в марлю загорнута. І, звичайно, синиці вже тут клопочуться.

Сів горобець поряд на дереві, міркує: як би й собі підживитись? Добре синицям, їм, бач, яка шана: кормушки розвішують, підгодовують,— їжте, любі синички, на здоров’я! А для горобців ніхто й пальцем не ворухне. Мовляв, хай самі себе обслуговують.

Ось одна синиця до вузлика підлетіла, почепилась. Нитка то закручується, то розкручується. А синиця й не зважає, довбає собі той вузлик та й годі. Смачно!

Під’їла трохи, відлетіла, на гілку сіла. Одразу друга синиця почепилася за білий вузлик. Теж гойдається, як акробат, униз головою висить, дзьобає. А потім синиці

знову помінялися місцями: перша снідає, друга на гілці дзьоб чистить, чепуриться, своєї черги до вузлика чекає.

Дивився, дивився на синиць горобець, а в самого кишки аж співають,— так їсти хочеться. Ну хоч би тобі яку ріску зранку перехопив! Анічого.

Не витримав бідолаха, стриб з дерева — і до нитки. Крутиться перед ним та нитка, не поступається йому синиця місцем на вузлику. І друга прилетіла, теж заважає, метушиться. Потріпотів крильцями горобець, потріпотів і знов на гілку ялиці. Сів, зажурився.

Коли раптом під деревом собака як гавкне! Полохливі синички пурх — і нема, злякалися. А горобець оглядівся,— що йому той собака, коли їсти хочеться, аж в очах

темніє,— і до вузлика першим підлетів.

Ох і смачно ж у таку холоднечу проковтнути шматочок сиру! Та де там! Не встиг як слід і поласувати, аж тут знову синиці. І такі нахабні,— лети, мовляв, собі геть,

це наше!

Прогнали горобця-сіромаху. Сів на гілці, щось собі міркує, голівкою нетерпляче крутить. Тоді як цвірінькне зненацька, як пурхне! А синиць наче вітром здмухнуло,

розлетілися в різні боки. Та сам горобець недалеко відлетів. Бачить, нема синичок — він мерщій до кормушки-гойдалки. Їсть, поспішає, поки наполохані синиці не повернулись.

Ось так і піддурив подружок-синичок голодний горобець.

Тепер і мороз не страшний. Підживився трохи.

Олег Буцень


2. Виконай завдання

1.Чим люди пригостили пташок?

А Несолоним салом

Б Соняшниковим насінням

В Сиром

2.Чому звірі та птахи взимку туляться до житла людей?

А Дуже холодно

Б Важко прогодуватися в голому лісі

В Люди підгодовують птахів та звірів

3.Хто налякав синичок?

А Собака

Б Кіт

В Діти

4.Яке прислів'я виражає головну думку твору?

А Не хитруй, бо натрапиш на хитрішого.

Б Де сила не може, там розум допоможе.

В Де багато пташок, там нема комашок.

5. Поясни значення виразів.

Їсти хочеться, аж в очах темніє.

__________________________________________________________________________________________



Ніхто й пальцем не ворухне.

__________________________________________________________________________________________



6.Поміркуй і запиши, чому твір Олега Буценя «Кмітливий горобець» має таку назву.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


7.Запропонуй свій заголовок до цього твору. Обґрунтуй свій вибір.


__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Самооцінювання

Познач  Як тобі було виконувати завдання?




Характеристика результатів навчання

Рівень результату навчання

Визначає фактичний зміст, тему, основну думку, пояснює причиново – наслідкові зв′язки сприйнятого на слух висловлення, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання


Володіє повноцінною навичкою читання вголос і мовчки


Аналізує прочитаний текст висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки








Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.