Діагностична анкета молодого вчителя

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Діагностична анкета

самоаналізу молодого спеціаліста

по визначенню стану методичної підготовки

Мета: визначити рівень методичної підготовки молодих спеціалістів.

Прізвище, ім’я, по батькові …………………………………………………………………

Який предмет викладає……………………………………………………………………..

Стаж роботи ……………..

Самооцінка здійснюється по шкалі від 1 до 10 балів.

п/п

Аспекти професійної діяльності

Самооцінка вчителя

1

Здійснення індивідуального та диференційованого підходу.

2

Здійснення міжпредметних звязків.

3

Розвиток пізнавальних здібностей учнів.

4

Організація самостійної роботи учнів.

5

Використання інноваційних технологій.

6

Вибір оптимальних методів навчання.

7

Вибір оптимальних форм проведення уроків

8

Формування в учнів мотивації навчання.

9

Вивчення передового педагогічного досвіду з предмета

10

Реалізація виховної мети уроку.

11

Реалізація принципів особистісно орієнтованого навчання.

12

Реалізація принципів розвивального навчання.

13

Визначення рівня навчальних досягнень учнів.

14

Уміння зберегти працездатність учнів.

15

Уміння підтримати дисципліну учнів на уроці.

16

Організація робочого місця вчителя.

17

Організація позакласної роботи з предмета.

18

Уміння раціонально використовувати час уроку.

19

Виконання санітарно-гігієнічних вимог до уроку.

20

Уміння здійснювати самоаналіз уроку.

21

Володіння методикою роботи з обдарованими дітьми

22

Методика організації роботи з учнями з початковим рівнем н.д.

23

Методика проведення уроків різних типів.

24

Вміння писати конспекти уроків.

25

Вміння добирати тексти контрольних робіт.

26

Ведення тематичного обліку знань.

27

Володіння вимогами щодо ведення шкільної документації.

28

Організація групової форми роботи на уроці.

29

Здатність до самоосвіти.

30

Бажання працювати.

Всього

1 – 100 балів – низький рівень,

101 – 200 балів – середній рівень,

201 – 300 балів – високий рівень.

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
2
дн.
2
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!