Дбай про своє здоров’я (1 клас. Основи здоров’я)

Опис документу:
Тема. Дбай про своє здоров’я. Мета: навчимося розрізняти шкідливі звички; розвиватимемо навички роботи з он-лайн сервісом learningapps; поповнимо словниковий запас новими словами; виховуватимемо дбайливе ставлення до власного здоров’я.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема. Дбай про своє здоров’я.

Мета:навчимося розрізняти шкідливі звички; розвиватимемо навички роботи з он-лайн сервісом learningapps; поповнимо словниковий запас новими словами; виховуватимемо дбайливе ставлення до власного здоров’я.

Обладнання: підручник, мультимедійна дошка, комп’ютери, смайлики, олівець,

Їжачок, записка.

Хід уроку

I. Організаційний момент

Сьогодні у нас незвичайний урок
Сьогодні ми зробимо ще один крок
У країну відому, країну чудову,
Яка нас вітає знову і знову
Гостей зібралося багато.
Ради вас ми привітати,

І себе продемонструвати.

Привітання з гостями.

ІІ. "Самоналаштування"

 Покладіть руки на парту, закрийте очі. Повторюйте за мною:

Я зможу сьогодні добре працювати на уроці.

Я особистість творча.

Я думаю, аналізую,

Я висловлюю свої судження,

Я хочу знати.

Відкрийте оченята

Ми починаємо урок, а на уроці ми…(Всі разом)

Уважні!

Розумні!

Організовані!

Кмітливі!

Допитливі!

II. Повідомлення теми уроку.

  • На сьогоднішньому уроці ми поговоримо про найцінніший скарб, що є в людини. Як ви думаєте, що це за скарб? (відповіді дітей) Так, найцінніший скарб людини-здоров'я. Усе в житті буде чудово, якщо ви - здорові. Іграшку, красивий одяг, книжку, прикраси можна купити за гроші, але здоров'я не купиш.

Тема нашого уроку. Дбай про своє здоров’я.

Сьогодні ми отримаємо знання про здоровий спосіб життя; навчимося розрізняти шкідливі звички; розвиватимемо навички роботи з он-лайн сервісом learningapps; поповнимо словниковий запас новими словами; виховуватимемо дбайливе ставлення до власного здоров’я.

IІІ. Актуалізація опорних знань.

1.Бесіда.

- А що особисто для вас означає«бути здоровим»?

-Якщо ви бадьорі, веселі, вам хочеться бігати, стрибати, якщо їсте з апетитом і міцно спите, значить ви - здорові. Добре здоров'я - це коли нічого не болить. Вам будь-яка справа під силу, на уроках ви уважні і активні.

2. Гра "Впізнай ознаку здоров'я" (learningapps вікторина 1 відповідь.)https://learningapps.org/display?v=pdq3untot17

- За допомогою хмарного сервісу проведемо вікторину, якщо це буде ознакою здоров’я то поплескайте у долоні, а якщо – ні , нічого не робите.

- Щоб перевірити чи правильно ми відповіли на запитання, нам потрібно поставити галочку біля відповідного кольору. Якщо це так, то натискаємо біля зеленого кружечка, а якщо ні, то біля червоного.

- Перше запитання гарний настрій це буде ознакою здоров’я? Так, буде. Перевіряємо. Ставимо галочку біля зеленого кружечка і натискаємо на перевірку. Смайлик нам посміхається, тож завдання виконали правильно.

Переходимо до наступного запитання.

  • Гарний настрій.

  • Пружні м'язи.

  • Біль у горлі.

  • Хороший апетит.

  • Дратівливість.

  • Міцний сон.

  • Рум'яні щоки.

  • Кашель.

  • Правильна постава.

  • Нормальна температура тіла.

  • Молодці виконали все правильно смайлик нам посміхається.

ІV. Вивчення нового матеріалу

  1. Загадка

  • Відгадайте загадку.

Дивина! Живий клубок

Покотився в наш садок.

Має сотню голочок.

Хто це, друзі? (Їжачок)

Сюрпризний момент. Подивиться хто це до нас завітав у гості ? А що це у нього, якийсь лист, а тут завдання від їжачка. (Читаю лист)

« Шановні учні подивіться фрагмент мультфільма «Смішарики» і скажіть, якийдіагноз Совуня поставила Їжачку стосовно його здоров’я?»

  • Отже сідайте зручно і дивимося мультфільм.

  1. Перегляд фрагмент мультфільма.https://learningapps.org/display?v=p7yhvdrmj17

  • Совуня сказала Їжачку що на ньому хоч воду вози.

  • Як ви розумієте вислів «хоч воду возу» ?

  • Так, правильно «Хоч воду вози», кажуть про людину, яка повністю здорова і може виконувати будь – яку роботу.

  • Український народ здавна знав цінність здоров’я у житті людини. Про

це свідчать стійки вислови, які з’явилися в українській мові.

  1. Поясни стійки сполукислівhttps://learningapps.org/display?v=pfd58vdgc17

  • Спробуємо пояснити стійки сполуки слів за допомогою он-лайн сервісу. Якщо ми правильно пояснимо значення стійких сполук то на вас чекає сюрприз.

  • Бити байдики(нічого не робити)

  • І в ус не дути ( не турбуватися ні про що)

  • Із жиру казитися (вередувати, капризувати від безділля)

  • Надривати сили ( перевтомлюватися)

  • Молодці!

  • Хто це зображений ? (Ми, дітлахи. Встаньте і поплескайте у долоні, привітайте один одного.( Включаю музику на фізкультхвилинку)

Фізкультхвилинка«Якщо хочеш буть здоровим зроби так… »

  1. Робота з підручником. (стор. 21)

  • Розгорніть підручник по закладинці на сторінці 2 1.

  • Щоб не хворіти, бути міцним, бадьорим, завжди мати гарний настрій, треба щоденно дбати про своє здоров’я.

  • Розгляньте перший малюнок і скажіть що сприяє зміцненню здоров’я ?

Свіже повітря, вода.

  • Розгляньте другий малюнок і скажіть що сприяє зміцненню здоров’я ?

Фізичні вправи.

  • Хто вранці виконував зарядкупідніміть руку?

  • Молодці! Ви виростите сильними, загартовуваними і витривалими.

  • Розгляньте третій малюнок і скажіть що сприяє зміцненню здоров’я ?

Цікавий відпочинок.

Відпочивати теж можна з користю для здоров’я ! Діти і допомагають дорослим і одночасно виконують фізичні вправи.

  • Розгляньте четвертий малюнок і скажіть що сприяє зміцненню здоров’я ?

Корисне харчування

  • А яку їжу вважають корисною?

  • Чи можна сказати, що хлопчик харчується правильно?

  • Розгляньте п’ятий малюнок і скажіть що сприяє зміцненню здоров’я ?

Чистота та охайність

Кожна річ в домі повинна знати своє місце. Чистота і охайність - це теж запорука здоров’я.

  1. Загадка

Нам потрібен, ще один помічник, але він не з’явиться поки ми не відгадаємо загадку.

  • Відгадайте загадку.

Всяк школяр його шанує,

Бо він пише ще й малює.

Хто ж цей славний молодець?

Це звичайно …(Олівець)

Демонструю олівець. Він дуже хоче з вами трішки пограти.

  1. Гра «Хто зайвий» (Пейн. Діти обводять потрібний малюнок)

Обведіть зеленим кольором малюнки, на яких зображені діти, які дбають про здоров’я.

Обведіть червоним кольором малюнки, на яких зображені діти, які марнують здоров’я.

  1. Техніка безпеки з роботою комп’ютера.

Настав час самостійно попрацювати за комп’ютером, але перш ніж приступити до роботи пограємо в гру «Смайлики» одночасно і пригадаємо техніку безпеки роботи за комп’ютером.

- Перед вами на парті смайлики один посміхається, а інший плаче.

- Я буду читати правило, якщо відповідь так то покажіть смайлик який посміхається, а якщо ні то смайлик плаче.

(картки покладені ще до початку уроку перед кожним з учнів)

  1. Входячи до комп’ютерного кабінету, прослідкуй, щоб речі були в порядку. (Так)

2. Верхній одяг, щоб не заважав, можна покласти на комп’ютерний

стіл або системний блок. (Ні, такого ми не робимо)

3. Якщо ти не встиг доїсти бутерброд – не хвилюйся: просто поклади його за

монітор, а в кінці уроку дожуєш. (Ні, так робити не можна)

4. У комп’ютерному класі забороняється ударяти по клавіатурі, безцільно

натискувати клавіші. (Так)

5. Якщо з комп’ютером сталось щось неладне, чи він просто перестав працювати – потрібно посмикати за задній шнур, або разок добряче стукнути системний блок. (Ні, такого ми не робимо)

6. Якщо хочеш, щоб урок був цікавим – дотримуйся тиші та виконуй вимоги вчителя. (Так)

  1. Робота в парах ( learningapps ) розміщують картинки.https://learningapps.org/display?v=p1dwpfaac17

  • Сідайте будь ласка парами за комп’ютер 2,3,4,8,9,10

  • За допомогою хмарного сервісу вам треба виконати вправу на розміщення ілюстрацій добираючи правильний фон. Якщо на картинці діти, які марнують своє здоров’я, то його треба перенести на смайлийк, який плаче. Аякщо діти дбають про здоров’я - переносимо на смайлик, який посміхається. Коли всі картинки ви розмістите треба натиснути на галочку для перевірки, якщо картинки зеленого кольору то вправу виконали правильно, а якщо червоний колір це свідчить що ви допустили помилку.

  • Починайте виконувати пару.

Два стовпчика

Дбає про здоров’я Марнує здоров’я

  • Молодці, сідайте на свої місця.

  • А зараз перевіримо чи всі правильно виконали вправу (відкриваю статистику).

  • Молодці, я вами задоволена всі завдання виконали правильно.

VI. Підсумок уроку.

  1. Гра «Перший мільйон» (learningapps всі разом)https://learningapps.org/display?v=pa709f9sj17

  • Давайте підсумуємо вивчене пограючи в гру «Перший мільйон»

Щоб бути здоровим, потрібно щодня робити зарядку.

Щоб бути здоровим, потрібно не загартовуватися.

Щоб бути здоровим, не треба чистити зуби.

Щоб бути здоровим, потрібно гуляти на свіжому повітрі.

Щоб бути здоровим, потрібно їсти свіжі продукти.

Щоб бути здоровим, потрібно бити байдики.

- Молодці ми з вами виграли мільйон.

2. Рефлексія.

Наш урок добігає до кінця.

Що нового ви дізналися на уроці?

Мені сподобалося ..

Той, хто щодня піклується про збереження і зміцнення здоров'я, веде здоровий спосіб життя, ніколи не хворітиме і матиме міцне здоров’я.

  • На цьому наш урок закінчено, дякую всім за увагу, то будьмо здорові.

6

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Цифрові практики Нової української школи: створення освітнього відеопроєкту»
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.