Анотація: у статті розкриваються теоретичні та практичні аспекти формування критичного мислення та розвитку творчого потенціалу молодших школярів в умовах Нової української школи. Основну увагу приділено використанню інтерактивних завдань, групових проєктів та інструментів STEM-освіти як засобів активізації пізнавальної діяльності учнів, розвитку логічного мислення, уяви та здатності до аналізу. Обґрунтовано доцільність упровадження інтегрованих занять, міждисциплінарних досліджень, творчих майстерень, у яких діти працюють у командах, конструюють, експериментують, презентують свої ідеї. Автор доводить, що систематичне застосування сучасних освітніх технологій сприяє формуванню стійких навчальних навичок, розвитку самостійності, ініціативності та впевненості в собі у молодшому шкільному віці.