Анотація: у статті досліджується питання ефективної співпраці вчителів і батьків дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі. Аналізуються ключові аспекти партнерської взаємодії, зокрема налагодження конструктивного діалогу, розробка спільних освітніх стратегій, адаптація навчального процесу до індивідуальних потреб дитини. Розглядаються сучасні методи комунікації, моделі співпраці, індивідуальні освітні траєкторії, роль асистента вчителя у формуванні підтримувального середовища. Акцентується увага на практичних аспектах співпраці, включаючи залучення батьків до розробки індивідуальних планів розвитку, психологічну підтримку родин, використання цифрових технологій для обміну інформацією. Представлено ефективні стратегії взаємодії, спрямовані на покращення навчальних досягнень, соціалізацію та емоційний комфорт дитини в умовах інклюзивного навчання.