і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь

Бланки для написання конспектів уроків

Курс:«Google сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
800 грн
240 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №EP987765
За публікацію цієї методичної розробки Загороднюк Ірина Сергіївна отримав(ла) свідоцтво №EP987765
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Бібліотека
матеріалів
Отримати код

Урок № ……… УКРАЇНСЬКА МОВА 4 КЛАС

Дата проведення уроку: …………………

Тема. ………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………

Мета уроку:

освітня: …………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………

розвиваюча: ………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………

виховна:……………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………

Формування компетентностей:

уміння вчитися – навчити учнів організовувати свою навчальну діяльність, сформувати в них почуття відповідальності за виконуване завдання, готовність самостійно працювати з новим навчальним матеріалом, висловлювати власну думку з приводу обговорюваних питань;

комунікативної – успішно користуватися мовою (всіма видами мовленнєвої діяльності) в процесі спілкування, пізнання навколишнього світу;

соціальної – продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі та команді, використовувати різні ролі й функції в колективі, проявляти ініціативу, підтримувати та керувати власними взаєминами з іншими.

Тип уроку: комбінований урок

Обладнання уроку: …………………………………………………………………………………….

……………………………………………………………………………………………

Підручники і посібники:

  1. Захарійчук М.Д. Українська мова: підручник для 4 класу загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою. – К.: Грамота, 2015. – 192 с.

  1. Пономарьова К.І. Зошит з розвитку мовлення «Подружися зі словом»: навч.посібн. для 4 кл. загальноосвітн. навч. закл. – Київ: Генеза, 2016

  1. Вашуленко М.С. Українська мова (ч.І і ч.ІІ): -К.: Освіта, 2011

  1. Демонстраційні таблиці «Українська мова 1-4 класи», видавництво «Ранок», 2002

  1. Інтернет-ресурси: відео з Ютуб і сайту «Віртуальна школа»

6. Володарська М.О. Українська мова. 4 клас. Завдання для відпрацювання навичок. – Х.: Вид.група «Основа», 2016

7. Роздатковий матеріал

8. Картки для індивідуального опитування

ЗМІСТ УРОКУ

І. ОРІЄНТАЦІЯ, МОТИВАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

ІІ. ЦІЛЕПОКЛАДАННЯ

  1. Повідомлення теми, мети, завдань уроку.

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

  1. Мотивація навчальної діяльності.

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

  1. Визначення очікуваних результатів.

………………………………………………………………………………………………………………

.…………………………………………………………………………………………………………...

ІІІ. ЦІЛЕРЕАЛІЗАЦІЯ

  1. Перевірка виконання домашнього завдання.

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

  1. Усебічна перевірка ступеня раніше засвоєних знань.

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

  1. Сприйняття й усвідомлення учнями нового матеріалу.

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

  1. Осмислення, первинна перевірка розуміння й корекція засвоєння нових знань.

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

  1. Фізкультпауза/руханка

  2. Закріплення знань і способів дій.

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

………………………………………………………………………………………………………………

.…………………………………………………………………………………………………………...

  1. Узагальнення й систематизація знань.

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

ІУ. РЕФЛЕКСИВНО-ОЦІНЮЮЧИЙ ЕТАП.

  1. Контроль і самоперевірка знань.

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

  1. Підведення підсумків уроку.

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

  1. Рефлексія.

Висновки, «Шкала ефективності», «Лист побажань» тощо.

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

  1. Інформування про домашнє завдання

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

Інструктаж щодо виконання.

Мотивування необхідності виконання д/з.

Урок № ……… МАТЕМАТИКА 4 КЛАС

Дата проведення уроку: …………………

Тема. ………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………….

……………………………………………………………………………………………………….

Мета уроку:

освітня: …………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………

розвиваюча: ………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………

виховна:……………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………

Формування компетентностей:

уміння вчитися – навчити учнів організовувати свою навчальну діяльність, сформувати в них почуття відповідальності за виконуване завдання, готовність самостійно працювати з новим навчальним матеріалом, висловлювати власну думку з приводу обговорюваних питань;

соціальної – продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі та команді, використовувати різні ролі й функції в колективі, проявляти ініціативу, підтримувати та керувати власними взаєминами з іншими;

предметної математичної – розуміння ролі математики у пізнанні дійсності; розпізнавання проблем, що розв’язуються із застосуванням математичних методів; здатності застосовувати обчислювальні навички й досвід вимірювання величин у практичних ситуаціях

Тип уроку: комбінований урок

Обладнання уроку: …………………………………………………………………………………….

……………………………………………………………………………………………

Підручники і посібники:

Богданович М.В. Математика: підр.для 4 кл. загальноосвітн.навч.закл./ М.В.Богданович, Г.П.Лишенко. – Київ: Генеза, 2015. – 176 с.

Богданович М.В. Математика: зошит для 4 кл. навч.посібник – Київ: Генеза, 2017

Богданович М.В. Математика: підручник для 4 класу. –К.: «Освіта», 2011

Комплект навчальних плакатів «Математика 3-4 класи + CD-диск», видавництво «Ранок», 2017

Геометрія 1-4 класи. Зошит для учнів. «Освіта», 2010

Математичні диктанти 1-4 класи. Тернопіль, Підручники і посібники, 2008

Інтернет-ресурси: відео з Ютуб і сайту «Віртуальна школа»

ППЗ «Математика 4 клас» видавництво КОНТУР плюс

Роздатковий матеріал

Картки для індивідуального опитування

ЗМІСТ УРОКУ

І. ОРІЄНТАЦІЯ, МОТИВАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

ІІ. ЦІЛЕПОКЛАДАННЯ

  1. Повідомлення теми, мети, завдань уроку.

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

  1. Мотивація навчальної діяльності.

………………………………………………………………………………………………………………

.…………………………………………………………………………………………………………...

  1. Визначення очікуваних результатів.

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

ІІІ. ЦІЛЕРЕАЛІЗАЦІЯ

  1. Перевірка виконання домашнього завдання.

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

  1. Усебічна перевірка ступеня раніше засвоєних знань.

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

  1. Сприйняття й усвідомлення учнями нового матеріалу.

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

  1. Осмислення, первинна перевірка розуміння й корекція засвоєння нових знань.

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

  1. Фізкультпауза/руханка

  2. Закріплення знань і способів дій.

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

  1. Узагальнення й систематизація знань.

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

ІУ. РЕФЛЕКСИВНО-ОЦІНЮЮЧИЙ ЕТАП.

  1. Контроль і самоперевірка знань.

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

  1. Підведення підсумків уроку.

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

  1. Рефлексія.

Висновки, «Шкала ефективності», «Лист побажань» тощо.

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

  1. Інформування про домашнє завдання

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

Інструктаж щодо виконання./ Мотивування необхідності виконання д/з.

Урок № … ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ 4 КЛАС

Дата проведення уроку: ……………..

Тема. ……………………………………………………………………………………………………….

……………………………………………………………………………………………………….

……………………………………………………………………………………………………….

Мета уроку:

освітня: …………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………

розвиваюча: ………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………

виховна:……………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………

Формування компетентностей:

уміння вчитися – навчити учнів організовувати свою навчальну діяльність, сформувати в них почуття відповідальності за виконуване завдання, готовність самостійно працювати з новим навчальним матеріалом, висловлювати власну думку з приводу обговорюваних питань;

соціальної – продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі та команді, використовувати різні ролі й функції в колективі, проявляти ініціативу, підтримувати та керувати власними взаєминами з іншими;

читацької – духовно-моральні основи життя людини; особливості національної і загальнолюдської культури в побутовій і культурно-дозвіллєвій сфері; культурологічні основи сімейних, соціальних, суспільних явищ

Тип уроку: комбінований урок

Обладнання уроку: …………………………………………………………………………………….

……………………………………………………………………………………………

Підручники і посібники:

  1. Савченко О.Я. Літературне читання. Українська мова: підручник для 4 класу загально освіт. навч.закл. / О.Я.Савченко. – К.: видавничий дім «Освіта», 2016. – 192 с.

  1. Науменко В.О. «Перлинка. Книга з літературного читання»: навчальний посібник для 4 класу. –К.: Ґенеза, 2016

  1. Науменко В.О. «Книжкова країна. Позакласне читання»: навчальний посібник для 4 класу.- К.: Ґенеза, 2016

  1. Демонстраційний матеріал, роздатковий матеріал (картки для оцінювання, тематичні індивідуальні картки, картки для тестування і т.д.)

  1. Інтернет-ресурси: відео з Ютуб і сайту «Віртуальна школа»

ЗМІСТ УРОКУ

І. ОРІЄНТАЦІЯ, МОТИВАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

ІІ. ЦІЛЕПОКЛАДАННЯ

  1. Повідомлення теми, мети, завдань уроку.

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

  1. Мотивація навчальної діяльності.

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

  1. Розчитування/ вправи на формування швидкості і виразності читання

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

ІІІ. ЦІЛЕРЕАЛІЗАЦІЯ

  1. Перевірка виконання домашнього завдання.

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

  1. Сприйняття й усвідомлення учнями нового матеріалу.

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

………………………………………………………………………………………………………………

.…………………………………………………………………………………………………………... ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

  1. Осмислення, первинна перевірка розуміння й корекція засвоєння нових знань.

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

  1. Фізкультпауза/руханка

  2. Завдання і вправи для розвитку навичок читання

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

  1. Узагальнення й систематизація знань.

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

ІУ. РЕФЛЕКСИВНО-ОЦІНЮЮЧИЙ ЕТАП.

  1. Контроль і самоперевірка знань.

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

  1. Підведення підсумків уроку.

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

  1. Рефлексія.

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

  1. Інформування про домашнє завдання

………………………………………………………………………………………………………………

….…………………………………………………………………………………………………………...

Інструктаж щодо виконання./ Мотивування необхідності виконання д/з.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    23.02.2018
  • Розділ
    Різне
  • Клас
    4 Клас
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    7043
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    EP987765
  • Вподобань
    0
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти