Сьогодні о 18:00
Кабінет психолога:
«
Здатність до саморегуляції – основа духовного розвитку. Нові інструменти й підходи
»
Взяти участь Всі події

Бесіда : „ Життя дається тільки раз”

Педагогіка

Для кого: 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас

20.05.2020

335

2

0

Опис документу:
Бесіда на морально-етичну тему: „ Життя дається тільки раз” Мета: виробити в учнів активну життєву позицію, спон укати до роздмів над життєвими проблемами, сприяти вихованню високих морально-етичних якостей. Завдання: - поглибити розуміння сутності морально-етичних понять на тему життя -розвинути почуття відповідальності за власне життя - формування ціннісного ставлення до власного життя Форма проведення: бесіда.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

ЦЕНТРАЛЬНОУКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ

ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

ІМЕНІ ВОЛОДИМИРА ВИННИЧЕНКА

ПЛАН-КОНСПЕКТ ЕТИЧНОЇ БЕСІДИ

ТЕМА:  „ Життя дається тільки раз”

студентки 3 курсу, групи БХ17Б

природничо-географічного факультету

Пономаренко Альони Григорівни

Кропивницький – 2020

Бесіда на морально-етичну тему:   Життя дається тільки раз”

Мета: виробити в учнів активну життєву позицію, спон укати до роздмів над життєвими проблемами, сприяти вихованню високих морально-етичних якостей.

Завдання:
-  поглибити розуміння сутності морально-етичних понять на тему життя

-розвинути почуття відповідальності за власне життя

- формування ціннісного ставлення до власного життя

Форма проведення: бесіда.

Обладнання і наочність: плакат з темою бесіди, дошка, крейда, попередньо підготовлені збірники прислів’їв та приказок

Попередня підготовка: пошук інформації, попереднє планування заходу, формування мікрогруп.

Хід виховного заходу

І. Вступна частина:

"Життя коротке, і треба прожити його якнайкраще", - писав свого часу Антон Чехов.
Ми всі поспішаємо.
Дратуємось через якісь дрібниці, і не помічаємо тих дрібниць, які роблять наше життся більш яскравим та повним. Ми постійно жаліємось, забуваючи, що життя прекрасне і завджи варте того, щоб його прожити.

Заплющити лиш на хвильку очі й уявити, скільки довкола нас дрібниць та речей, що можуть підняти настрій, сповнити приємних відчуттів! Запах меленої кави вранці, краплі дощу за вікном, райдуга, посмішка незнайомця на вулиці, квіти в магазині, яскраві парасольки, нові книжки, вільна лавка у парку, шоколад з корицею...це все - ніби деталі, частинки якоїсь мозаїки, з якої будується картина щастя.

Давайте процитуємо деякі приказки та прислів’я:

Учні по черзі цитують народний фольклор

  • Життя прожити — не поле перейти.

  • Літа пливуть, як вода.

  • Вік звікувати — не в гостях побувати..

  • Вік пройшов — як батогом ляснув.

  • Він уже чужий вік живе.

  • Година за годиною — та й так вік зійде.

  • День довгий, а вік короткий.

  • З віком розум приходить.

  • Як жили наші діди та прадіди, так нам веліли.

  • Як родивсь, то без пам'яті був, як ріс, то розуму не мав, а як уже до розуму дійшов, тоді б то й лічить, та багато літ уплило.

  • В добрім житті кучері в'ються, в поганім — січуться.

  • Виходиш з дому — кланяйся життю молодому.

  • Де є життя, там є й надія.

  • Де мир і совіт, там життя, як маків цвіт.

  • Життя біжить — як музика дзвенить.

  • Життя любить того, хто за нього бореться, а нищить того, хто йому піддається.

  • Життя закоротке для щастя, а задовге для терпіння.

  • Життя закоротке для розкоші, а задовге на горе.

  • Коли б життя, а смерть прийде.

  • Ліпше солом'яне життя, як золота смерть.

  • Ніхто не знає, що його в житті чекає.

ІІ. Основна частина:

Притча про те, на що слід витрачати час.

Один мудрець взяв порожній глечик, і наповнив його вщерть невеликими камінням.

Зібрав своїх учнів і поставив їм перше питання: «Скажіть, шановні, повний мій глечик?» На що ті відповіли: «Так, повний». Тоді мудрець взяв повну банку з горохом і висипав вміст в глечик з камінням.
Горох зайняв вільне місце між камінням.

Задав мудрець друге питання: «Повний тепер мій глечик?» Учні знову підтвердили, що повний. Тут мудрець взяв коробку з піском і його теж висипав у глечик. Пісок просочився крізь горох і каміння і зайняв все вільне місце.

Ще раз запитав мудрець своїх учнів, чи повний глечик, і знову почув ствердну відповідь. Тоді дістав мудрець кухоль, повний води і вилив її в глечик до останньої краплі. Здивувалися учні, бачачи все це.

Сказав мудрець: «Я хотів, щоб Ви усвідомили, що глечик - це наше життя.
Каміння - найголовніша складова життя кожного, що необхідно, щоб ваше життя залишалося повним навіть у випадку, якщо все інше втратиться.
Горох - це речі, які мати приємно, але не найважливіші.
Пісок символізує дрібниці, яких повно в житті будь-якої людини.

Якщо спочатку глечик наповнити піском, не залишиться місця для гороху і тим більше для каміння. Так само і в житті: якщо витрачати час на дрібниці, не залишиться часу на найголовніше.
Приділяйте спершу час своїм рідним і близьким, собі та друзям, а зайнятися прибиранням, ремонтом, завжди знайдеться час.
Слід спочатку витрачати час на каміння, все інше - пісок.

Мудрець повернувся вже йти, коли один з учнів запитав: «А для чого ж потрібна була вода?»

- Радий, що ви запитали мене про це. А зробив так для того, щоб довести вам, що, як би не було ваше життя зайняте, завжди є трохи місця для дозвілля .
Проста історія - глибокий зміст 

(Аналіз притчі)

2- На дошці створюємо таблицю

Що ти хочеш зробити у житті?

Що погіршує стан життя?

(Аналізуємо відповіді)

3. У підсумок бесіди : людина яка по справжньому цінує життя, це щаслива людина, тож давайте зараз побудуємо свої «сходинки до щастя»

ЩАСТЯ

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили