Анкетування читачів. "Книжкова виставка - предмет інтер`єру чи Ваш надійний помічник?"

Опис документу:
Основна мета анкетування - виявити, чи відповідають зусилля працівників бібліотеки сподіванням читачів, чи привертає виставка увагу, чи використовується повноцінно й раціонально і яка саме виставка цікавить читачів. Окрім того, нас цікавили такі питання: • мотивація та частота звернення читачів до виставок в бібліотеці; • шляхи інформації користувачів про бібліотечні виставки; • враження від оглянутих виставок, в т. ч від нових їхніх форм.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Анкетування читачів "Книжкова виставка - предмет інтер`єру чи Ваш надійний помічник?"

Розробила: Кузнецова.О.В, бібліотекар.

Бібліотечна виставка - це публічна демонстрація спеціально підібраних та систематизованих творів друку та інших носіїв інформації, рекомендованих користувачам для перегляду та ознайомлення. В залежності від призначення й мети, термінів експонування та представлених ресурсів, конструктивних особливостей й доступності кожна книжкова виставка вирішує своє конкретне завдання. З часів перших бібліотек і до сучасних форми книжкових виставок видозмінювались та удосконалювались. На методику й технологію їх організації значно вплинули досягнення науки та практики, опанування нових інформаційних технологій та, зрештою, самі видання, які під впливом технічного прогресу трансформувались з друкованих у електронні. Сучасна виставка не обмежується лише представленням документів з фонду бібліотеки. Наявність фактографічної інформації, посилання на інші ресурси, в т.ч. інтернет, звертання та питання до читачів (в разі виставки-вікторини) роблять її засобом комунікації та сприяють розширенню співпраці бібліотеки з її користувачами [7; 432].

Як відомо, ефективна книжкова виставка - та, яка відповідає вимогам та запитам користувачів. Це ми й намагались виявити, провівши анкетування серед студентів 3 курсу ОНПУ ГФ, потенційних читачів.

Основна мета анкетування - виявити, чи відповідають зусилля працівників бібліотеки сподіванням читачів, чи привертає виставка увагу, чи використовується повноцінно й раціонально і яка саме виставка цікавить читачів. Окрім того, нас цікавили такі питання:

  • мотивація та частота звернення читачів до виставок в бібліотеці;

  • шляхи інформації користувачів про бібліотечні виставки;

  • враження від оглянутих виставок, в т. ч від нових їхніх форм.

З урахуванням переліченого розроблена анкета із 6 запитань:

  1. Як часто ви звертаєтесь до книжкової виставки?

  1. Щоразу, як приходжу до бібліотеки.

  2. Інколи.

  3. Ніколи.

  1. З яких джерел ви дізнаєтесь про книжкові виставки?

  1. Побачили самі.

  2. Звернулись за рекомендацією бібліотекаря.

  3. Порадили знайомі.

  4. Звернули увагу на інформацію про виставки в Інтернеті.

  5. Нічого не знають про виставки.

  1. Які виставки бібліотеки справили на Вас найкраще враження?

  1. Виставка новинок.

  2. Тематичні виставки.

  3. Віртуальні виставки.

  1. Проходячи повз книжкову виставку в бібліотеці, чи хотіли б Ви підійти і ознайомитися?

  1. Так.

  2. Ні.

  1. Література, експонована на виставках, допомагає:

  1. Задовільнити навчальні і наукові запити.

  2. Ознайомитися з фондом бібліотеки.

  3. Знайомитися з новою літературою.

  4. Розширенню загального кругозору.

  1. Віртуальна виставка – це..?

  1. Оригінальна форма реклами книги.

  2. Знайомство з книгою в режимі он-лайн.

  3. Найцікавіша форма виставки.

  4. Нецікава форма.

У анкетуванні приняли участь студенти денної форми навчання у ОНПУ ГФ Кафедри документознавства та інформаційної діяльності - 89%.

Провівши анкетування, ми виявили, що для більшості виставка - це предмет наочної інформації, яка уже своїм виглядом привертає увагу і тому читачів найбільше приваблює віртуальна форма книжкової виставки. Результати анкетування представлені у вигляді діаграм ( див. мал. 2.1-2.6):

Малюнок 2.1

Малюнок 2.2

Малюнок 2.3

Малюнок 2.4

Малюнок 2.5

Малюнок 2.6

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток ключових компетентностей педагога Нової української школи в умовах безперервної освіти»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
30 годин
590 грн