і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ РОБОТИ ВЧИТЕЛІВ ШМК ПРИРОДНИЧО – МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ КЗШ № 112 НА ІІ ЕТАПІ РОБОТИ НАД ОБЛАСНИМ НАУКОВО – МЕТОДИЧНИМ ПРОЕКТОМ “ОСВІТНІ СТРАТЕГІЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА

АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ РОБОТИ ВЧИТЕЛІВ ШМК ПРИРОДНИЧО – МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ КЗШ № 112 НА ІІ ЕТАПІ РОБОТИ НАД ОБЛАСНИМ НАУКОВО – МЕТОДИЧНИМ ПРОЕКТОМ “ОСВІТНІ СТРАТЕГІЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА

Опис презентації окремими слайдами:
АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ РОБОТИ ВЧИТЕЛІВ ШМК ПРИРОДНИЧО – МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ КЗШ № 112 НА ІІ ЕТАПІ РОБОТИ НАД ОБЛАСНИМ НАУКОВО – МЕТОДИЧНИМ ПРОЕКТО...
Слайд № 1

АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ РОБОТИ ВЧИТЕЛІВ ШМК ПРИРОДНИЧО – МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ КЗШ № 112 НА ІІ ЕТАПІ РОБОТИ НАД ОБЛАСНИМ НАУКОВО – МЕТОДИЧНИМ ПРОЕКТОМ “ОСВІТНІ СТРАТЕГІЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА

ШМК ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО – МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН КЗШ № 112 Зотова Н. В. вчитель математики і фізики Артюшенко А. В. вчитель математики і інформатик...
Слайд № 2

ШМК ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО – МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН КЗШ № 112 Зотова Н. В. вчитель математики і фізики Артюшенко А. В. вчитель математики і інформатики Мороз К. Ю. вчитель біології і хімії Якименко Л. Д. вчитель географії Конопатін А. В. вчитель інформатики

Слайд № 3

“ Впровадження ефективних освітніх стратегій соціалізації особистості через удосконалення багаторівневої системи мережевої взаємодії суб’єктів осві...
Слайд № 4

“ Впровадження ефективних освітніх стратегій соціалізації особистості через удосконалення багаторівневої системи мережевої взаємодії суб’єктів освітнього простору ” Проблема ШМК:

 ІІ ЕТАП Конструктивно моделюючий   (01.09.2016-01.09.2017)
Слайд № 5

 ІІ ЕТАП Конструктивно моделюючий   (01.09.2016-01.09.2017)

Зміст діяльності: наукове обґрунтування нової науково – методичної проблеми , визначення основних педагогічних стратегій її реалізації. Основні зав...
Слайд № 6

Зміст діяльності: наукове обґрунтування нової науково – методичної проблеми , визначення основних педагогічних стратегій її реалізації. Основні завдання: мотивація, стимулювання , науково – методична підготовка та прогнозування процесу реалізації проблеми. Мета: сприяння переорієнтації педагогічної свідомості в поглядах на ключові питання проблеми, що реалізують; розроблення тактики та стратегії реалізації проблеми; аналіз рівня зануреності в проблему.

Прогнозовані результати: здійснення аналізу досягнутих раніше результатів з проблеми; визначення можливостей роботи з цього питання кожного вчителя...
Слайд № 7

Прогнозовані результати: здійснення аналізу досягнутих раніше результатів з проблеми; визначення можливостей роботи з цього питання кожного вчителя ШМК; аналіз банку педагогічних технологій, використаних і можливих для застосування в процесі реалізації проблеми; визначення рівня роботи з реалізації проблеми.

Шляхи реалізації Обговорення на засіданнях ШМК питання « Проблеми формування соціальної компетентності особистості в контексті виконання навчальних...
Слайд № 8

Шляхи реалізації Обговорення на засіданнях ШМК питання « Проблеми формування соціальної компетентності особистості в контексті виконання навчальних плані і програм та державних стандартів вироблення заходів стосовно їх реалізації 2. Вивчення, апробація існуючого ППД. 3. Створення банка інформації щодо впровадження проблеми у навчально-виховний процес. 4. Проведення в школі декади відкритих уроків 5. Організація взаємовідвідувань уроків та виховних заходів. 6. Організація дієвої самоосвітньої роботи педагогів 7. Розробка алгоритмів, пам’яток, порад для формування життєвих компетентностей учнів . 8. Модернізація форм організації педагогічного процесу, накопичення й систематизація новітніх форм і методів 9. Розміщення на шкільному сайті системи роботи над науково – методичною проблемою. 10. Проведення підсумкових контрольних робіт, тестування, контрольних зрізів для вивчення впливу запропонованих технологій на рівень навчальних досягнень учнів; аналіз діагностування рівня вихованості, розвитку учнів; 11. Удосконалення методики аналізу відвіданих уроків. 12. Залучення батьків до спілкування через ІК – технології (сайт школи, блоги вчителів)

Вода – розчинник. Розчинні й нерозчинні речовини. Розчини в природі. Використання води людиною. Урок 5 клас
Слайд № 9

Вода – розчинник. Розчинні й нерозчинні речовини. Розчини в природі. Використання води людиною. Урок 5 клас

Розвиток ядерної енергетики в Україні. Екологічні проблеми ядерної енергетики. Боротьба за ліквідацію загрози ядерної війни Урок 9 клас
Слайд № 10

Розвиток ядерної енергетики в Україні. Екологічні проблеми ядерної енергетики. Боротьба за ліквідацію загрози ядерної війни Урок 9 клас

Розв’язування вправ на читання та побудову графіків функцій Урок 7 клас
Слайд № 11

Розв’язування вправ на читання та побудову графіків функцій Урок 7 клас

«Всесвітній мандрівник,винахідник Жуль Верн. Урок-подорож у захоплюючий світ роману Ж. Верна « Діти капітана Гранта» .Урок 7 клас
Слайд № 12

«Всесвітній мандрівник,винахідник Жуль Верн. Урок-подорож у захоплюючий світ роману Ж. Верна « Діти капітана Гранта» .Урок 7 клас

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    24.02.2018
  • Розділ
    Різне
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    5609
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    DK863970
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь