• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Різне
  • АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ РОБОТИ ВЧИТЕЛІВ ШМК ПРИРОДНИЧО – МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ КЗШ № 112 НА ІІ ЕТАПІ РОБОТИ НАД ОБЛАСНИМ НАУКОВО – МЕТОДИЧНИМ ПРОЕКТОМ “ОСВІТНІ СТРАТЕГІЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА

АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ РОБОТИ ВЧИТЕЛІВ ШМК ПРИРОДНИЧО – МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ КЗШ № 112 НА ІІ ЕТАПІ РОБОТИ НАД ОБЛАСНИМ НАУКОВО – МЕТОДИЧНИМ ПРОЕКТОМ “ОСВІТНІ СТРАТЕГІЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ РОБОТИ ВЧИТЕЛІВ ШМК ПРИРОДНИЧО – МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ КЗШ № 112 НА ІІ ЕТАПІ РОБОТИ НАД ОБЛАСНИМ НАУКОВО – МЕТОДИЧНИМ ПРОЕКТО...
Слайд № 1

АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ РОБОТИ ВЧИТЕЛІВ ШМК ПРИРОДНИЧО – МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ КЗШ № 112 НА ІІ ЕТАПІ РОБОТИ НАД ОБЛАСНИМ НАУКОВО – МЕТОДИЧНИМ ПРОЕКТОМ “ОСВІТНІ СТРАТЕГІЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА

ШМК ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО – МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН КЗШ № 112 Зотова Н. В. вчитель математики і фізики Артюшенко А. В. вчитель математики і інформатик...
Слайд № 2

ШМК ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО – МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН КЗШ № 112 Зотова Н. В. вчитель математики і фізики Артюшенко А. В. вчитель математики і інформатики Мороз К. Ю. вчитель біології і хімії Якименко Л. Д. вчитель географії Конопатін А. В. вчитель інформатики

Слайд № 3

“ Впровадження ефективних освітніх стратегій соціалізації особистості через удосконалення багаторівневої системи мережевої взаємодії суб’єктів осві...
Слайд № 4

“ Впровадження ефективних освітніх стратегій соціалізації особистості через удосконалення багаторівневої системи мережевої взаємодії суб’єктів освітнього простору ” Проблема ШМК:

 ІІ ЕТАП Конструктивно моделюючий   (01.09.2016-01.09.2017)
Слайд № 5

 ІІ ЕТАП Конструктивно моделюючий   (01.09.2016-01.09.2017)

Зміст діяльності: наукове обґрунтування нової науково – методичної проблеми , визначення основних педагогічних стратегій її реалізації. Основні зав...
Слайд № 6

Зміст діяльності: наукове обґрунтування нової науково – методичної проблеми , визначення основних педагогічних стратегій її реалізації. Основні завдання: мотивація, стимулювання , науково – методична підготовка та прогнозування процесу реалізації проблеми. Мета: сприяння переорієнтації педагогічної свідомості в поглядах на ключові питання проблеми, що реалізують; розроблення тактики та стратегії реалізації проблеми; аналіз рівня зануреності в проблему.

Прогнозовані результати: здійснення аналізу досягнутих раніше результатів з проблеми; визначення можливостей роботи з цього питання кожного вчителя...
Слайд № 7

Прогнозовані результати: здійснення аналізу досягнутих раніше результатів з проблеми; визначення можливостей роботи з цього питання кожного вчителя ШМК; аналіз банку педагогічних технологій, використаних і можливих для застосування в процесі реалізації проблеми; визначення рівня роботи з реалізації проблеми.

Шляхи реалізації Обговорення на засіданнях ШМК питання « Проблеми формування соціальної компетентності особистості в контексті виконання навчальних...
Слайд № 8

Шляхи реалізації Обговорення на засіданнях ШМК питання « Проблеми формування соціальної компетентності особистості в контексті виконання навчальних плані і програм та державних стандартів вироблення заходів стосовно їх реалізації 2. Вивчення, апробація існуючого ППД. 3. Створення банка інформації щодо впровадження проблеми у навчально-виховний процес. 4. Проведення в школі декади відкритих уроків 5. Організація взаємовідвідувань уроків та виховних заходів. 6. Організація дієвої самоосвітньої роботи педагогів 7. Розробка алгоритмів, пам’яток, порад для формування життєвих компетентностей учнів . 8. Модернізація форм організації педагогічного процесу, накопичення й систематизація новітніх форм і методів 9. Розміщення на шкільному сайті системи роботи над науково – методичною проблемою. 10. Проведення підсумкових контрольних робіт, тестування, контрольних зрізів для вивчення впливу запропонованих технологій на рівень навчальних досягнень учнів; аналіз діагностування рівня вихованості, розвитку учнів; 11. Удосконалення методики аналізу відвіданих уроків. 12. Залучення батьків до спілкування через ІК – технології (сайт школи, блоги вчителів)

Вода – розчинник. Розчинні й нерозчинні речовини. Розчини в природі. Використання води людиною. Урок 5 клас
Слайд № 9

Вода – розчинник. Розчинні й нерозчинні речовини. Розчини в природі. Використання води людиною. Урок 5 клас

Розвиток ядерної енергетики в Україні. Екологічні проблеми ядерної енергетики. Боротьба за ліквідацію загрози ядерної війни Урок 9 клас
Слайд № 10

Розвиток ядерної енергетики в Україні. Екологічні проблеми ядерної енергетики. Боротьба за ліквідацію загрози ядерної війни Урок 9 клас

Розв’язування вправ на читання та побудову графіків функцій Урок 7 клас
Слайд № 11

Розв’язування вправ на читання та побудову графіків функцій Урок 7 клас

«Всесвітній мандрівник,винахідник Жуль Верн. Урок-подорож у захоплюючий світ роману Ж. Верна « Діти капітана Гранта» .Урок 7 клас
Слайд № 12

«Всесвітній мандрівник,винахідник Жуль Верн. Урок-подорож у захоплюючий світ роману Ж. Верна « Діти капітана Гранта» .Урок 7 клас

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФІЗИКИ залишилося:
0
4
міс.
0
8
дн.
0
4
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!