Сьогодні о 18:00
Кабінет психолога:
«
Здатність до саморегуляції – основа духовного розвитку. Нові інструменти й підходи
»
Взяти участь Всі події

Аналіз проведеного заняття в ДНЗ

Дошкільна освіта

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

08.02.2021

1357

180

0

Опис документу:
Існує два види аналізу під час його відкритого перегляду. Перший – самоаналіз заняття вихователем. Другий вид – це аналіз переглянутого заняття присутніми. Даний документ містить аналіз заняття вчителем поч.класів.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Аналіз проведеного заняття в ДНЗ

Дата проведення: 05.11.2020 р.

Вихователь: Леоненко В.І.

Освітня область: віконечко в природу.

Тема. Мешканці лісу—дикі тварини.

Мета:формувати уявлення дітей про зміни,що відбулися в житті тварин восени; продовжувати ознайомлювати із життям диких тварин у лісі; учити впізнавати диких тварин, правильно їх називати, описувати їх зовнішній вигляд,особливості харчування та місця «домівок»; розвивати зв’язне мовлення, уміння давати відповіді на запитання; виховувати добрі почуття до тварин, цікавість до світу природи.

Заняття складалося з організаційної, основної та підсумкової частини. Структура відповідала типу заняття.

На початку заняття було проведено імітаційну гру «Хто цей звір?», яка сприяла заохоченню дітей до подальшої роботи. Вихователька швидко та своєчасно налаштувала дітей на заняття.

В ході заняття змінювались різні види діяльності, було дотримано логіку та обгрунтованість переходу від одного виду діяльності до іншого. Питання вихователя носили розвиваючий характер. Чітко прослідковувався зв'язок із попередньо вивченим матеріалом.

Доцільно було підібрано та використано дидактичні ігри, які сприяли розвитку у дітей спостережливості,уваги, мислення та дрібної моторики рук.

Під час заняття вихователька використовувала достатню кількість наочносі, врахувавши форми пізання.

Всі факти, що озвучувалися на занятті були точними, повними та правильними. Завдання, поставлені вихователем перед дітьми, були спрямовані на розвиток зв’язного мовлення та активного словника дітей, їх пізнавальний розвиток, тобто всі завдання охоплюють різні розділи програми. Дидактичний матеріал мав виховуючий характер, адже вихователь наголошувала на тому, що, наприклад, потрібно не шкодити природі, а лише милуватися її красою.

Зміст проведеного заняття відповідає вимогам програми та віковим особливостям дітей, адже діти вже знали ті явища, про які говорилося у занятті , вони були їм знайомими і зрозумілими. Діти з цікавістю виконували всі завдання вихователя. Отже, зміст навчального матеріалу відповідав рівню підготовки дітей.

Структура заняття гнучка, логічна, хронологічно витримана.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.