і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Предмети »

АЛГОРИТМ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ З ПІДГОТОВКИ УЧНІВ ДО УЧАСТІ В ОЛІМПІАДАХ З БАЗОВИХ ДИСЦИПЛІН

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

АЛГОРИТМ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ З ПІДГОТОВКИ УЧНІВ ДО УЧАСТІ В ОЛІМПІАДАХ З БАЗОВИХ ДИСЦИПЛІН

Підвищення творчого потенціалу учнівської молоді, упровадження компетентнісно орієнтованого навчання, активізація навчальної активності, упровадження інноваційних методів і технологій навчання та виховання в навчальних закладах є пріоритетними напрямами педагогічної діяльності.

Представлені методичні рекомендації розроблені на допомогу адміністраціям загальноосвітніх навчальних закладів з метою вдосконалення системи заходів, направлених на ефективну підготовку школярів до участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах з базових дисциплін, тематичних конкурсах, турнірах тощо.

Основне завдання методичних рекомендацій:

  • запропонувати орієнтовний алгоритм організації роботи з підготовки учнів до Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін (далі ВУО);

  • визначити пакет документів, які необхідні для організації та проведення І (шкільного) етапу ВУО в навчальному закладі.

з/п

Заходи

Термін

Виконавець

1.

Ретельний аналіз учнівського контингенту з метою виявлення потенційних учасників Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін (далі ВУО) у наступному навчальному році

Жовтень-листопад

Учителі-предметники,

адміністрація

2.

Аналіз учительського контингенту навчального закладу з метою вибору педагогів-тренерів для підготовки учнів до участі у ВУО.

Протягом

навчального

року

Адміністрація

3.

Складання графіку занять тренерів та кураторів з учнями та вчителями навчального закладу щодо підготовки до ВУО

За потребою

Адміністрація

4.

Аналіз якості роботи факультативів та спецкурсів у навчальному закладі щодо підготовки до ВУО в минулому навчальному році, коректування навчальних програм факультативів та спецкурсів у поточному навчальному році

Червень, серпень

Адміністрація, учителі-предметники

5.

Надання освітніх послуг учням щодо підготовки до ВУО через функціонування шкільних консультпунктів та факультативів

Протягом

навчального

року

Адміністрація

6.

Аналіз якості профільного навчання в навчальному закладі щодо підготовки учнів до участі у ВУО

Червень

Адміністрація, учителі-предметники

7.

Інформування учнів щодо Інтернет-олімпіад, які проводяться протягом року

Протягом

навчального

року

Адміністрація, учителі-предметники

8.

Проведення І (шкільного) етапу в навчальному закладі

Жовтень

Адміністрація

9.

Надання до ММК пакету звітних документів щодо проведення І етапу ВУО

Жовтень

Адміністрація

10.

Забезпечення індивідуальних тренінгів учням-переможцям II (міського) етапу щодо підготовки до III (обласного) етапу ВУО

листопад-лютий

Адміністрація,

учителі-тренери

11.

Видання наказу по навчальному закладу щодо результатів проведення І етапу та якості виступу шкільної команди в II етапі ВУО

Листопад-грудень

Адміністрація

12.

Контроль за участю вчителів-предметників у роботі журі II етапу ВУО

Листопад-грудень

Адміністрація

13.

Моніторинг якості виступу учнів навчального закладу в II, III, IV етапах ВУО

Наприкінці

навчального

року

Адміністрація

14.

Залік результатів участі у ВУО в шкільний рейтинг учнівських та учительських досягнень

Наприкінці

навчального

року

Адміністрація

15.

Заохочення учнів-переможців на шкільному святі

Квітень

Адміністрація

16.

Зарахування вчителям-тренерам результатів участі учнів у ВУО під час атестації

Атестацій-ний, між-атестаційний період

Адміністрація

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Матеріали для роботи з обдарованими

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Технологія розвитку критичного мислення у сучасному освітньому середовищі»
Черниш Олена Степанівна
36 години
590 грн
295 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти