і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

Як знайти контакт з дитиною

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Запитання для встановлення контакту з дитиною:

Мене звуть…А тебе?

Скільки тобі років?

Ти хочеш ходити до школи? Чому.

Ти ходиш в садочок?

Чим тобі найбільше подобається займатись в садочку, вдома?

Ти знаєш, що в школі діти вчаться виконувати різні завдання, я теж хочу тобі запропонувати цікаві завдання :

( відповіді заносяться в бланк)

Зараз ми с тобою будемо розв’язувати задачі. Я тобі прочитаю задачу, а ти подумай і скажи мені відповідь.

1.(Пропонується один з варіантів)

1-й варіант. Вова вищий ніж Галя, Галя вища ніж Іра. Хто з дітей самий високий?

2-й варіант. Коля сильніший за Діму, а Діма сильніший за Вову. Хто з дітей самий сильний.

3-й варіант. Таня малює краще ніж Юля , а Юля краще ніж Катя. Хто з дівчат малює краще всіх.

Оцінювання: 0,5 балів за вірну відповідь.

2. (Пропонується один з варіантів)

1-й варіант За парканом видно 4 котячі лапки і 4 курячі ніжки. Скільки котиків і курочок гуляє за парканом?

2-й варіант У дворі гуляють кролики та курки. Всього 4 вушка і 2 гребінця Скільки кроликів і курок гуляють за забором?

3-й варіант На гілочці сидять пташки. Всього 6 крилець та 3хвостики. Скільки пташок на гілочці.

Оцінювання: 0,5 балів за вірну відповідь.

  1. (Пропонується один з варіантів)

1-й варіант Маленька корова це – теля, маленька собака це…

2-й варіант Маленька корова це-теля, маленька овечка це…

Оцінювання: 0,5 балів за вірну відповідь.

Дай, будь ласка, відповідь на запитання

  1. (Пропонується один з варіантів)

1-й варіант Назви одним словом

Київ, Чернігів, Харків це що

2-й варіант Черешні, Груши, Яблука

3-й варіант Фіалка, Троянда, Волошка

4- й варіант Теніс, Баскетбол, Футбол

5. Назви цифри. На скільки більше, менше…

Оцінювання: 0,5 балів за вірну відповідь.

  1. Послідовність карток.

  2. Як би не було школи, то чим ти займався

ЄМОЦІЙНО- ВОЛЬОВА ЗРІЛІСТЬ.

Дослідження зрілості кори головного мозку.

Вправа Перебирання пальців 0,5 балів

Тест руки (за М. Безруких, С. Єфімовою)

Інструкція: Сядьте за столик навпроти дитини. Попросіть її простягнути вам одну руку. Затуліть від неї долоню і пальці цієї руки своєю рукою. Іншою рукою доторкніться до пальців протягненої руки дитини. Попросіть її витягнути на іншій руці той палець, що ви торкаєте. Дитина має розрізнити великий палець, мізинець і вказівний . (0,5 балів).

Методика “Копіювання безглуздих складів”. Автори Я. Йїрасик, А. Керн

Обладнання : набір карток зі складами, олівець для дитини , аркуш паперу.

Інструкція :” Подивись що тут написано, ти можливо ще не вчився писати

Але спробуй ти напевно зумієш. Гарненько подивися, як це написано, і тут поруч, на вільному місці напиши теж так само.

Оцінка виконання завдання:

ВИСОКИЙ РІВЕНЬ – ( 4 БАЛИ ) Дитина повністю скопіювала зразок. Літери не перевищують подвійної величини літер зразка. Перша буква по висоті відповідає прописній. Переписані склади не відхиляються від горизонтальної лінії більш ніж на 30 градусів.

ДОБРИЙ РІВЕНЬ-(3 БАЛИ) Зразок скопійовано розбірливо. Розмір букв та нахил не враховується.

СЕРЕДНІЙ РІВЕНЬ (2 БАЛИ) Напис розбито на 3 частини . Можна зрозуміти хоча б 4-ри літери зразка.

РІВЕНЬ НИЖЧИЙ ЗА СЕРЕДНЬОГО (1БАЛ) Співпадають хоча б 2 літери.

НИЗЬКИЙ РІВЕНЬ (0 БАЛІВ)- каракулі.

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ЗРІЛІСТЬ.

ДОСЛІДЖЕННЯ ОБСЯГУ ЗОРОВОЇ ПАМЯТІ.

ОЦІНЮВАННЯ ЗДАТНОСТІ ДО ПІЗНАВАННЯ.

ТЕСТ « УПІЗНАЙ ФІГУРИ».

« Уважно подивись і запам’ятай , що тут намальовано ( 20сек), А тепер знайди картинки, які ти запам’ятав».

Оцінювання. Кожна вірна відповідь - 0,5бали.

Максимальна оцінка - 4,5бали.

ДОСЛІДЖЕННЯ наочно дійового мислення. зорового сприйняття, візуально-моторної інтеграції.

Л.І. Переслені, О.І.Шуранова. Розрізані фігури.

Дитині пропонується зібрати фігуру як на зразку.

Оцінювання: по 0,5 балів за кожну деталь. Максимальна оцінка - 4 бали.

ДОСЛІДЖЕННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ДИТИНИ.

Завдання з методики Равена. Обладнання: аркуш з завданнями тесту, бланк реєстрації відповідей

Перше завдання – тренувальне.

Оцінювання результатів: за кожне виконане завдання(крім тренувального)

1бал.

Максимальна оцінка-4Бали.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Запитання для встановлення контакту
  • Додано
    10.08.2018
  • Розділ
    Педагогіка
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    80
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    SP605350
  • Вподобань
    0
Курс:«Інтегрований курс «Мистецтво»: теоретико-прикладний аспект»
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь