Зараз в ефірі:
Вебінар:
«
Навчаємось за новим правописом: особливості розвитку мовної компетентності учнів і учениць
»
Взяти участь Всі події

Як створити предметно – розвивальне середовище для дітей з порушеннями зору в умовах ЗДО

Інклюзивна освіта

Для кого: Дошкільнята (3-4 роки), Дошкільнята (4-5 років), Дошкільнята (5-6 років)

19.01.2022

178

15

0

Опис документу:

Правильно організоване предметно-розвивальне середовище сприяє соціалізації дитини, впливає на всі аспекти її розвитку. Тому створення в дошкільному закладі повноцінного розвивального предметно-ігрового середовища та забезпечення відповідної позиції вихователя в організації діяльності дітей – провідний засіб реалізації завдань сучасної освіти.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Пам’ятка для вихователів

Як створити предметно – розвивальне середовище для дітей з порушеннями зору

  1. Щоб оформити приміщення закладу освіти віддайте перевагу кольорам теплої пастельної гами. Забезпечте достатнє освітлення та провітрювання. Розміщуйте меблі так, щоб вони не захаращували приміщення. Прикрасьте приміщення живими рослинами. Наповнюйте середовище предметами за функціональним призначенням для забезпечення різних видів активності дитини та її самостійної діяльності. Розвивальне середовище має бути безпечним. Звертайте увагу на якість матеріалів, з яких виготовлено обладнання, іграшки тощо, чи відповідають вони санітарно-гігієнічним нормам.

  2. Добирайте та розміщуйте іграшки, ігрові модулі, розвивальні макети з урахуванням зорових діагнозів, особливостей розвитку ігрової діяльності дітей у різні вікові періоди та формування у них тих чи інших дій з цими ігровими матеріалами. Уникайте ігрових матеріалів, які вносять у сюжетно – рольові ігри штампи, одноманітність, перешкоджають прояву самостійної ігрової творчості дитини. Небажані стереотипи: традиційні ігрові куточки для сюжетних ігор із незмінними темами і сюжетами. Постійно змінюйте сенсорні стимули в осередках, аби забезпечити пізнавальну та творчу активність дітей.

  3. Передбачте місце для постійних і змінних осередків центрів, де діти могли б самостійно чи групками за власним бажанням займатися різними видами діяльності. Використовуйте ширми, екрани, вітрини. Розвивальне середовище ігрової кімнати не може бути сталим. Періодично змінюйте матеріальне наповнення враховуючи інтереси, потреби, настрій дітей, освітні завдання. Усі предмети мають бути доступними, щоб їх можна було сміливо брати і використовувати.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.