Як подолати страх перед уроком

Опис документу:
Аутотреннг для молодого вчителя

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Як подолати страх перед уроком  (тези для аутотренінгу)

1.Я ґрунтовно підготувався до заняття.

2.Я спокійний.

3.Настрій у мене хороший, бадьорий.

4.Я продумав усі компоненти уроку.

5.Я добре  знаю всіх учнів, вони дисципліновані, уважні, з повагою ставляться до мене.

6.Я підібрав цікавий матеріал і зможу захопити школярів.

7.Мені легко з учнями.

8.Я цілком володію собою.

Виробіть уміння заходити до класу

1. Завчасно з'ясуйте, у якому кабінеті відповідно до розкладу ви маєте проводити заняття, особливо коли це пов'язано із замінами уроків.

2.У кожному класі доберіть собі помічників, які під вашим керівництвом готували б до уроків необхідне навчальне приладдя (своєчасно заносили демонстраційні матеріали, прилади тощо).

3.Під час перерви відберіть усі матеріали, потрібні ваі і для конкретного уроку, компактно складіть їх.

4.Оглянувши себе перед дзеркалом, після першого дзвоника на урок виходьте з учительської і прямуйте до класу.

5.Почекайте другого дзвоника, дайте змогу всім учням зайти до класної кімнати.

6.Журнал, зошит, підручник тримайте в лівій руці, а правою відчиняйте двері. Ви маєте з'явитися в отворі дверей на повний зріст. Не обертаючись, правою рукою за своєю спиною зачиняйте двері.

7.На вашому обличчі має бути вираз задоволення і ледь помітна посмішка: ви раді зустрічі з вихованцями.

8.Упевненим кроком ідіть до робочого стола, дві-три секунди уважно оглядайте клас, щоб охопити поглядом усіх учнів і психологічно налаштувати їх на навчальну діяльність.

9.Зайшовши до класу, не забудьте привітатися.

Додержуйте санітарно-гігієнічних вимог і правил під час організації навчально-виховного процесу

1.Перед уроком (під час перерви) потрібно добре провітрити класну кімнату (відчинити вікно, двері).

2.Протягом уроку має забезпечуватися постійне надходження свіжого повітря до приміщення через відчинену кватирку чи фрамугу (якщо немає достатньої вентиляції).

3.Необхідно стежити за правильністю пози учнів за партою, що сприяє правильному диханню й кровообігу, а отже, забезпечує доступ насиченої киснем крові до мозку.

4.Якщо помітно, що школярі, займаючись одним видом розумової праці, стомилися (показниками втоми є розпорошена увага, зниження дисципліни, позіхання тощо), слід залучити їх до іншого виду діяльності, що зумовить включення в роботу іншої мікросистеми кори головного мозку.

5.Через 25 - ЗО хв після початку навчального заняття необхідно організувати активний відпочинок усіх учнів. Найбільшою мірою цьому сприяють фізкультурні паузи.

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
4
міс.
0
1
дн.
0
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!