Адаптація учнів 5 класу до навчання у школі

Опис документу:
Проблеми переходу учнів з початкової школи до школи другого ступеня. Психологічні та педагогічні аспекти подолання труднощів адаптаційного періоду. Забезпечення активної співпраці вчителів початкової школи і вчителів-предметників. Особливості батьківського піклування.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Адаптація учнів 5 класу до навчання в основній школі ProPowerPoint.Ru
Слайд № 1

Адаптація учнів 5 класу до навчання в основній школі ProPowerPoint.Ru

Різка зміна умов навчання ProPowerPoint.Ru
Слайд № 2

Різка зміна умов навчання ProPowerPoint.Ru

Що робити, коли ображають старшокласники? Як впоратись із зростанням кількості уроків, а, отже, і домашніх завдань? Як стати значимою людиною для к...
Слайд № 3

Що робити, коли ображають старшокласники? Як впоратись із зростанням кількості уроків, а, отже, і домашніх завдань? Як стати значимою людиною для класного керівника? Як не загубитись в просторах школи? Як розподілити час на перерві і для переходу в інший кабінет, і для підготовки до наступного уроку, і для відпочинку, і для відвідання їдальні? Як налагодити відносини з різними учителями, пристосуватися до їхніх вимог, методів навчання, темпераменту? ProPowerPoint.Ru

Причини труднощів періоду адаптації недосконалість нервової системи; незначний життєвий досвід; низький ситуативний імунітет фізичні та фізіологічн...
Слайд № 4

Причини труднощів періоду адаптації недосконалість нервової системи; незначний життєвий досвід; низький ситуативний імунітет фізичні та фізіологічні зміни початок статевого дозрівання; інтенсивний ріст тіла; зростання фізичного навантаження на всі органи; нерівномірність фізичного розвитку і нервової системи підвищена втомлюваність; зниження рівня концентрації уваги; часта зміна настрою; уповільнення будь- якої діяльності; зниження успішності роздратованість; збудженість; психічне напруження; проблеми соціалізації Вікові особливості нестійкість психіки ProPowerPoint.Ru

Причини труднощів у період адаптації Проблеми наступності у навчанні недоліки розвитку інтелектуальних здібностей – вищих форм мислення, що не розв...
Слайд № 5

Причини труднощів у період адаптації Проблеми наступності у навчанні недоліки розвитку інтелектуальних здібностей – вищих форм мислення, що не розвинулися в початковій школі; неповноцінність навичок, зокрема навичок читання, письма, лічби; несформованість понятійного мислення; відсутність мотивації навчання; несамостійність учнів; високі вимоги учителів - предметників, які часто не бачать різниці між п’ятикласниками й іншими учнями основної школи; предметне навчання (важко переключитися з одного виду діяльності на інший). ProPowerPoint.Ru

Потрібно знати дитину, знати її силу і слабкості, розуміти її думки, переживання, бережно доторкнутися до її серця… В. О. Сухомлинський ProPowerPoi...
Слайд № 6

Потрібно знати дитину, знати її силу і слабкості, розуміти її думки, переживання, бережно доторкнутися до її серця… В. О. Сухомлинський ProPowerPoint.Ru

Потрібно знати дитину, знати її силу і слабкості, розуміти її думки, переживання, бережно доторкнутися до її серця… В.О. Сухомлинський Методичні ре...
Слайд № 7

Потрібно знати дитину, знати її силу і слабкості, розуміти її думки, переживання, бережно доторкнутися до її серця… В.О. Сухомлинський Методичні рекомендації вчителям -предметникам ProPowerPoint.Ru

враховувати в навчально - виховному процесі вікові психофізіологічні особливості учнів; враховувати труднощі адаптаційного періоду, вікові особливо...
Слайд № 8

враховувати в навчально - виховному процесі вікові психофізіологічні особливості учнів; враховувати труднощі адаптаційного періоду, вікові особливості п’ятикласників у виборі термінології, методичних прийомів; не перевантажувати учнів надмірними за обсягом домашніми завданнями, дозувати їх з урахуванням рівня підготовки учня, гігієнічних вимог віку; стежити за темпом уроку: високий темп заважає багатьом дітям засвоювати матеріал; налагоджувати емоційний контакт з класом та з батьками учнів; ProPowerPoint.Ru

формувати активно – пізнавальне ставлення до свого предмету; розвивати навички самостійної роботи: користування додатковою літературою, словниками,...
Слайд № 9

формувати активно – пізнавальне ставлення до свого предмету; розвивати навички самостійної роботи: користування додатковою літературою, словниками, довідниками, інтернет – ресурсами; спонукати учнів до вивчення правил, практичного їх застосування за допомогою інтерактивних методів (робота в групах, парах, форма діалогу); розвивати уважність, вміння зосереджуватися на окремих деталях; дотримуватися єдиних вимог до усного та писемного мовлення; виховувати почуття відповідальності за одержані знання, переконувати учнів у майбутньому їх застосуванні; ProPowerPoint.Ru

не створювати ситуацій, що травмують психіку, під час виставлення оцінок за контрольні роботи, семестрові тощо; виставляти оцінки не формально, а з...
Слайд № 10

не створювати ситуацій, що травмують психіку, під час виставлення оцінок за контрольні роботи, семестрові тощо; виставляти оцінки не формально, а з урахуванням особистих досягнень кожного учня; враховувати принципи роботи з обдарованими дітьми, які мають високі потенційні здібності; під час навчально – виховного процесу та на уроках фізичного виховання , під час позаурочних, позашкільних заходів враховувати стан здоров’я школярів. ProPowerPoint.Ru

Вчителям початкових класів прагнути не механічного заучування, а осмисленого запам’ятовування учнями правил та основних понять з навчальних дисципл...
Слайд № 11

Вчителям початкових класів прагнути не механічного заучування, а осмисленого запам’ятовування учнями правил та основних понять з навчальних дисциплін; працювати над розвитком зв’язного мовлення учнів, логічного мислення, орфографічної грамотності; активізувати роботу на розвиток концентрації та обсягу уваги. ProPowerPoint.Ru

Класному керівнику спланувати роботу зі здійснення соціально-педагогічного супроводу за результатами діагностичних досліджень; провести з класним к...
Слайд № 12

Класному керівнику спланувати роботу зі здійснення соціально-педагогічного супроводу за результатами діагностичних досліджень; провести з класним керівником батьківські збори щодо актуальних проблем виховання дітей молодшого підліткового віку, зокрема «Психологія співпраці: як будувати свої взаємини з підлітком?», проводити групові та індивідуальні консультування батьків з проблем адаптації. ProPowerPoint.Ru

Успіхів нам у вихованні учнів! ProPowerPoint.Ru
Слайд № 13

Успіхів нам у вихованні учнів! ProPowerPoint.Ru

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00