Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
___________________ 2 клас. Фізична культура
Урок 15
Тема Основні фізичні якості: сила, швидкість, витривалість, гнучкість. Перешикування з однієї шеренги в дві і навпаки. Ходьба стройовим кроком. Біг спиною вперед. Загальнорозвивальні вправи в парах. Лазіння по гімнастичній лаві. Нахили тулуба в різні сторони. Рухливі ігри «Альпіністи», «Виклик номерів»
Мета Навчати учнів виконувати загальнорозвивальні вправи в парах, перешикування з однієї шеренги в дві і навпаки, ходьбу стройовим кроком, біг спиною вперед, лазіння по гімнастичній лаві. Повторити рухливі ігри « Виклик номерів», « Альпіністи». Розвивати силу, спритність, витривалість. Виховувати бажання займатися фізкультурою.
Обладнання : обладнання для виконання вправ.
Місце проведення : спортивний майданчик
Тип уроку: урок формування знань, умінь та навичок
Хід уроку:
Зміст уроку | Дозування | Організаційно- методичні вказівки |
Підготовча частина (10 хв) | ||
1. Організаційний перехід до місця заняття | 1 хв | Перевірити стан спортивної форми і самопочуття учнів. |
2. Шикування в шеренгу. Повідомлення завдань уроку. Правила безпеки під час проведення рухливих ігор. | 2 хв | Повторити правила ТБ відповідно до Інструкцій №1,3,4. |
3. Організовуючі вправи на місці. | 2 хв | |
4. Загальнорозвивальні вправи в парах | 5 хв | |
Основна частина (20 хв) Школа розвитку фізичних якостей. Рухливі ігри | ||
і навпаки. Ходьба стройовим кроком. | 2 хв | |
| 3 хв | |
| 5 хв | Визначити основні помилки. |
| 10 хв | Повторення правил гри |
Заключна частина (5 хв) | ||
1. Ходьба у повільному темпі по колу з вправами на відновлення дихання | 2 хв | Тримати дистанцію між учнями. |
2. Шикування в шеренгу, підбиття підсумків уроку | 1 хв | Відмітити кращих учнів на уроці |
3. Організований перехід до класу | 2 хв |
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»