• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Психологія
  • 1. Опитувальник з вирізнення загального типу орієнтованості педагогів на навчально-дисциплінарну чи особистісно-орієнтовану моделі взаємодії з дітьми (І.Д. Беха)

1. Опитувальник з вирізнення загального типу орієнтованості педагогів на навчально-дисциплінарну чи особистісно-орієнтовану моделі взаємодії з дітьми (І.Д. Беха)

Опис документу:
Вашій увазі пропонуються твердження, що стосуються навчання і виховання школярів. Якщо ви цілком згодні з тим чи іншим твердженням, поставте напроти нього бал “5”. Якщо згодні більшою мірою, ніж не згодні – “4”. Якщо згодні і незгодні однаковою мірою – “3”. Якщо більшою мірою не згодні, ніж згодні – “2”. Якщо, нарешті, зовсім не згодні з наведеним твердженням, поставте бал “1”.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
  1. Опитувальник з вирізнення загального типу орієнтованості педагогів на навчально-дисциплінарну чи особистісно-орієнтовану моделі взаємодії з дітьми (І.Д. Беха)

Інструкція: Вашій увазі пропонуються твердження, що стосуються навчання і виховання школярів. Якщо ви цілком згодні з тим чи іншим твердженням, поставте напроти нього бал “5”. Якщо згодні більшою мірою, ніж не згодні – “4”. Якщо згодні і незгодні однаковою мірою – “3”. Якщо більшою мірою не згодні, ніж згодні – “2”. Якщо, нарешті, зовсім не згодні з наведеним твердженням, поставте бал “1”.

Твердження

Бал

Суворий педагог краще, ніж не суворий.

Педагог – головна фігура, від нього залежать успіх та ефективність виховної роботи.

На заняттях, у ході режимних моментів, школяр місить виконувати те, що намічено педагогом.

Слухняність дітей – заслуга педагога.

Дитина подібна до глини, з неї можна ліпити все, що завгодно.

Школяр мусить виконувати всі вимоги педагога.

Основна мета педагога – реалізувати вимоги програми навчання і виховання школярів.

Центральне завдання навчально-виховної роботи – озброєння школярів знаннями, уміннями, навичками.

Головне в роботі педагога – реалізувати вимоги програми навчання і виховання школярів.

Виховання – це, насамперед, вимогливість до дитини.

Заохочувати слід лише ті бажання та ініціативу школярів, які відповідають поставленим педагогом задачам.

Дисципліна – запорука успіху у навчанні і вихованні школярів.

Покарання – не найкраща форма виховання, але вона необхідна.

Діяльність школярів потребує постійного контролю.

Опитувальник складено із тверджень-стереотипів, що характеризують навчально-дисциплінарну взаємодію зі школярами. Передбачається, що педагоги, орієнтовані на навчально-дисциплінарну модель, частіше реагуватимуть позитивно на наведені стимули опитувальника, ніж педагоги з особистісно-орієнтованою моделлю. У результаті опрацювання були встановлені такі нормативи (підраховується сума балів для кожного досліджуваного):

  • 48 балів і вище – виражена орієнтація на навчально-дисциплінарну модель взаємодії зі школярами;

  • 43-47 балів – помірна орієнтація на навчально-дисциплінарну модель взаємодії зі школярами;

  • 38-42 бали – помірна спрямованість на особистісно-орієнтовану модель взаємодії зі школярами;

  • 37 балів і нижче – виражена спрямованість на особистісно-орієнтовану модель взаємодії зі школярами.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
3
міс.
1
1
дн.
0
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!