Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Урок:

Туве Янсон"Капелюх чарівника".Чарівність художнього світу твору

20.04.2023
Опис уроку (учням цей опис не показується):

Туве Янсон "Капелюх чарівника".Чарівність художнього світу твору

Вміст уроку:

Завдання №1:

Теоретичний блок

Доброго ранку, п'ятикласники! Сьогодні я хочу привітати вас та ваших батьків з прийдешнім святом Христового Воскресіння.

Бажаю добра, здоров’я, миру. Нехай кожен день ваш будинок наповнюється затишком, теплом, щастям, благополуччям. Даруйте один одному увагу і турботу, любов і вірність. Зі  Святом Пасхи!

  • У казці Туве Янсон чарівний світ мумі- тролів цілком фантастичний, чарівний, населений дивними істотами. Але чому казкові Мумі-тато й Мумі - мама так нагадують справжніх батьків із їхньою любов'ю до дітей, турботою про них? Чому нам так приємно читати про щасливе, спокійне, сповнене теплих почуттів одне до одного життя сім'ї Мумі-тролів? Бо це ідеал, мабуть, кожної людини. І це те, що зазвичай називають щастям.

  • Відкрийте зошити запишіть число, тема уроку.

    Двадцять друге квітня

    Дистанційна робота

    Туве Янсон"Капелюх чарівника".Чарівність художнього світу твору

То ж переходимо до опрацювання теми.

Уже сама назва говорить про те, що твір, який захопить нас у свій полон, чарівний і фантастичний, бо йдеться ньому про якихось Мумі-тролів, чарівних створінь.

А ви знєте, що тролі у давньому фольклорі Скандинавії, звідки родом письменниця, - злі карлики, чаклуни, тобто вся «нечиста сила», яка часто намагається нашкодити людям. Але її ніхто з людей ніколи не бачив. То, може, ті «нечисті сили» не такі вже й «нечисті»? Можливо, ті тролі добрі, спокійні, живуть собі мирно у своїх будиночках у чудових долинах і не підозрюють, що люди таке про них думають?

 

  • Перегляньте відео. Ближче познайомтесь з Мумі- тролями

  • Відео урок Туве Янсон. "Капелюх чарівника". Чарівність художнього світу твору.  Перегляньте за посиланням.

  • https://www.youtube.com/watch?v=bKgo0SKSMio

  • Долину мумі-тролів заселяють мумі-тролі, хропусі, мумрики, мудрики, гемулі, мюмлі, чепурулі з капарулями та інші істоти, наділені рисами і людей, і тварин. У них є «обличчя», і своїми характерами, поведінкою, вчинками, звичаями і звичками ці персонажі надзвичайно схожі на людей - вони бліднуть, червоніють, вибачаються, дякують, п’ють каву і сік, танцюють, сваряться. Але мешканці долини Мумі-тролів зовсім не люди - у багатьох з них є лапи й хвіст.

    Рідна домівка мумі-тролів - гостинний блакитний будиночок, який розташований у прекрасній Долині Мумі. Це той жаданий і гостинний причал, де завжди радо зустрінуть мандрівника, хоч ким би він був, де обігріють, нагодують, зрозуміють і втішать, бо там більше за скарби цінують дружбу і любов. У Мумі-будинку найбільше поважають індивідуальність і намагаються її побачити в кожному. Тут розуміють: будь-який троль, проживаючи в Мумі-будинку, повинен мати можливість узяти те, що найбільше відповідає його унікальним здібностям.

  • Мумі-дол - чарівна вигадана країна, але дорога в Долину мумі-тролів - країну дружби, любові, уваги до ближнього - відкрита для всіх, особливо для тих, хто мріє про тепло та душевність. Аби потрапити в гості до мумі-тролів, потрібні фантазія та доброзичливість.

Завдання №2:

Вільне введення тексту

  • Прочитати у підручнику сторінки 239-242.

  • Опишіть життя мешканців казкової Долини. Схарактеризуйте стосунки між ними.

Завдання №3:

Тестування

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Рекомендуємо

Діана Вінн Джонс «Мандрівний Замок Хаула». Поєднання елементів казки та детективу у творі. Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів. Значення художнього прийому чаклунства у творі.

Діана Вінн Джонс «Мандрівний Замок Хаула». Поєднання елементів казки та детективу у творі. Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів. Значення художнього прийому чаклунства у творі.

740

Зарубіжна література
7 клас

50 грн

Художні особливості твору. Мова персонажів. (за повістю "Климко" Г.Тютюнника)

Художні особливості твору. Мова персонажів. (за повістю "Климко" Г.Тютюнника)

149

Українська література
7 клас та змішані

41 грн

"ЛАБІРИНТАМИ ХУДОЖНЬОЇ АБСТРАКЦІЇ"

"ЛАБІРИНТАМИ  ХУДОЖНЬОЇ  АБСТРАКЦІЇ"

398

38 грн

"У ПОШУКАХ ХУДОЖНЬОЇ ЕКСПРЕСІЇ"

"У ПОШУКАХ ХУДОЖНЬОЇ ЕКСПРЕСІЇ"

376

38 грн

Проблема духовного випробування людини та її моральної стійкості у вірші Р. Кіплінга «Якщо…». Сюжет і композиція вірша. Художні особливості твору, його провідна ідея.

Проблема духовного випробування людини та її моральної стійкості у вірші Р. Кіплінга «Якщо…». Сюжет і композиція вірша. Художні особливості твору, його провідна ідея.

1228

Зарубіжна література
7 клас

20 грн

Схожі уроки

Абсолютизація творчості та творчої особистості у романі "Портрет Доріана Грея"

Абсолютизація творчості та творчої особистості у романі "Портрет Доріана Грея"

453

Зарубіжна література
1 клас та 10 клас

М. Гоголь. "Ревізор" Історія п"єси. Образи чиновників.

М. Гоголь. "Ревізор" Історія п"єси. Образи чиновників.

296

Зарубіжна література
9 клас

Віктор Гюго «Собор Паризької Богоматері».

Віктор Гюго «Собор Паризької Богоматері».

3798

Зарубіжна література
10 клас

М.Гоголь "Шинель". Образ Башмачкіна

М.Гоголь "Шинель". Образ Башмачкіна

732

Зарубіжна література
9 клас

"Ревізор".Творча історія пєси.Образи чиновників.

"Ревізор".Творча історія пєси.Образи чиновників.

653

Зарубіжна література
9 клас