Були використаня наступні матеріали:
https://www.youtube.com/watch?v=SMA4dhBeXQk
Конструктор уроків
Були використаня наступні матеріали:
https://www.youtube.com/watch?v=SMA4dhBeXQk
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Подивіться відео за посиланням:
№2:
Теоретичний блок
Прослухайте аудіо книгу зв посиланням:
№3:
Завантаження файлу
Дайте письмово відповіді на запитання:
Чи «несе» назва твору натяк на фантастичну ситуацію?
Хто головний герой за професією? Чому автор змальовує людину майбутнього з такою «земною», буденною професією?
В яких умовах працює Лерой Кліві?
Як він сприйняв неприємності з кораблем? Як це характеризує
героя?
Яким чином Лерой Кліві потрапляє на планету З-М-22? Що він знає про цю планету?
Поміркуйте, чому так важливо авторові було залишити героя без корабля?
Яких дивних істот побачив Кліві на цій планеті?
Знайдіть приклади змальованих в творі фантастичних ситуацій, фантастичних елементів і запишіть їх у зошити.
Складіть «Ланцюжок уявних перетворень героя» (письмово або за допомогою малюнків).
Рефлексія від 1 учня
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Роберт Шеклі «Запах думок». Утвердження сили людської думки у творі. Духовне й фізичне випробування Кліві. Роздуми автора про майбутнє людини та людства. Гуманістичний зміст оповідання – віра в перемогу людського розуму.
Роберт Шеклі «Запах думки». Духовне й фізичне випробування Кліві. Роздуми автора про майбутнє людини й людства
РМ №3. Дискусія про бездуховність людини, яка є проявом зла, про сенс людського життя, інші думки, викликані прочитанням твору (за п’єсою І.Карпенка-Карого «Сто тисяч»). Актуальність п’єси і в наш час