Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Діти та війна: практичні поради щодо стабілізації емоційного стану
»
Взяти участь Всі події
Урок:

Роберт Шеклі (1928 — 2005). «Запах думок». Утвердження сили людської думки у творі.

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Подивіться відео за посиланням:

2:

Теоретичний блок

Прослухайте аудіо книгу зв посиланням:

3:

Завантаження файлу

Дайте письмово відповіді на запитання:

  1. Чи «несе» назва твору натяк на фантастичну ситуацію?

  2. Хто головний герой за професією? Чому автор змальовує людину майбутнього з такою «земною», буденною професією?

  3. В яких умовах працює Лерой Кліві?

  4. Як він сприйняв неприємності з кораблем? Як це характеризує

    героя?

  5. Яким чином Лерой Кліві потрапляє на планету З-М-22? Що він знає про цю планету?

  6. Поміркуйте, чому так важливо авторові було залишити героя без корабля?

  7. Яких дивних істот побачив Кліві на цій планеті?

  8. Знайдіть приклади змальованих в творі фантастичних ситуацій, фантастичних елементів і запишіть їх у зошити.

  9. Складіть «Ланцюжок уявних перетворень героя» (письмово або за допомогою малюнків).

Рефлексія від 1 учня

Сподобався:

1 0

Зрозумілий:

1 0

Потрібні роз'яснення:

1 0
Рекомендуємо

Роберт Шеклі «Запах думок». Утвердження сили людської думки у творі. Духовне й фізичне випробування Кліві. Роздуми автора про майбутнє людини та людства. Гуманістичний зміст оповідання – віра в перемогу людського розуму.

Роберт Шеклі «Запах думок». Утвердження сили людської думки у творі. Духовне й фізичне випробування Кліві. Роздуми автора про майбутнє людини та людства. Гуманістичний зміст оповідання – віра в перемогу людського розуму.

1312

Аватар профіля Тулінова Ірина Олександрівна
Зарубіжна література
6 клас

50 грн

Роберт Шеклі «Запах думки». Духовне й фізичне випробування Кліві. Роздуми автора про майбутнє людини й людства

Роберт Шеклі «Запах думки». Духовне й фізичне випробування Кліві. Роздуми автора про майбутнє людини й людства

284

Аватар профіля Юрченко Наталія Миколаївна
Зарубіжна література
6 клас

50 грн

УРОК №30.Контрольна робота №3. Титан духу і думки.

УРОК №30.Контрольна робота №3.  Титан духу і думки.

134

Аватар профіля Перепелиця Любов Вікторівна
Українська література
10 клас

20 грн

РМ №3. Дискусія про бездуховність людини, яка є проявом зла, про сенс людського життя, інші думки, викликані прочитанням твору (за п’єсою І.Карпенка-Карого «Сто тисяч»). Актуальність п’єси і в наш час

РМ №3. Дискусія про бездуховність людини, яка є проявом зла, про сенс людського життя, інші думки, викликані прочитанням твору (за п’єсою І.Карпенка-Карого «Сто тисяч»). Актуальність п’єси і в наш час

623

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
8 клас

33 грн

РМ. Урок відкритих думок. Представлення власного есе

РМ. Урок відкритих думок. Представлення власного есе

261

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська мова
5 клас

33 грн

Схожі уроки

Абсолютизація творчості та творчої особистості у романі "Портрет Доріана Грея"

Абсолютизація творчості та творчої особистості у романі "Портрет Доріана Грея"

677

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Зарубіжна література
1 клас та 10 клас

М. Гоголь. "Ревізор" Історія п"єси. Образи чиновників.

М. Гоголь. "Ревізор" Історія п"єси. Образи чиновників.

501

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Зарубіжна література
9 клас

Віктор Гюго «Собор Паризької Богоматері».

Віктор Гюго «Собор Паризької Богоматері».

7186

Аватар профіля Свинаренко Наталія Леонідівна
Зарубіжна література
10 клас

М.Гоголь "Шинель". Образ Башмачкіна

М.Гоголь "Шинель". Образ Башмачкіна

1048

Аватар профіля Бабенко Ольга Миколаївна
Зарубіжна література
9 клас

"Ревізор".Творча історія пєси.Образи чиновників.

"Ревізор".Творча історія пєси.Образи чиновників.

1187

Аватар профіля Пальок Марія Іванівна
Зарубіжна література
9 клас