Допомогти учням усвідомити істини, що утверджує автор через образи своїх героїв; визначити рівень художньої майстерності автора; виховувати почуття відповідальності за свої вчинки і за їх наслідки, прагнення до самовиховання та самовдосконалення.
Конструктор уроків
Допомогти учням усвідомити істини, що утверджує автор через образи своїх героїв; визначити рівень художньої майстерності автора; виховувати почуття відповідальності за свої вчинки і за їх наслідки, прагнення до самовиховання та самовдосконалення.
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Не треба гудити людей за їхні вади –
радше вкажіть їм на їхні чесноти
Елеонор Портер
Ми з вами уже познайомилися із дівчинкою Поліанною. В образі Полліанни вдало втілено основні риси американців: незалежність, оптимізм і впевненість у свої силах. Побачивши дерево в саду тітки Поллі, дівчинка прагне забратися на його верхівку і сама себе підбадьорює: «Я вірю, що зможу це зробити». Якщо Полліанна стикається з труднощами, вона не звертається за допомогою, а намагається вирішити проблему самостійно. Вона також напрочуд відкрита до інших, прагне спілкуватися і порадувати своїми добрими вчинками й підтримкою всіх, з ким зводить її доля. Головною героїнею твору є дівчинка, але довкола неї багато дорослих із досить непростими долями, тому на уроці ми розглянемо, який вплив мала Поліанна на жителів міста. А події відбуваються в містечку Білдінг-свіл, штат Вермонт.
Подивіться відео
Запишіть у свої зошити із відео
--Опис Поліанни
--Гра "Назви риси характеру"
№2:
Теоретичний блок
Послухайте аудіокнигу
Головна героїня залучає до «гри в радість» усіх мешканців містечка. Під її впливом вони змінюються. Дівчинка вчить їх шукати позитивний вихід з неприємних ситуацій. Дивитися на життя з оптимізмом. Змінившись, персонажі досягають свого щастя.
Е. Портер стверджує, що людина може сама змінювати своє життя на краще, тільки для цього вона повинна внутрішньо мінятися, наповнювати своє серце милосердям, любов’ю, добром до ближніх.
№3:
Тестування
Читайте уважно, не поспішайте!
Рефлексія від 5 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Призначення поета й поезії, мужність ліричної героїні, автобіографічні мотиви («Слово, чому ти не твердая криця…»).
Леся Українка. Життя поетеси, її мужність і сила духу. "Хотіла б я піснею стати...". Потужне ліричне начало, романтичність, волелюбність, оптимізм, мрія і дійсність як провідні мотиви.
Китайська народна казка «Червоний ліхтарик». Випробування духовної сутності людини у творі. Слова й учинки героїв та героїні.