Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Опрацювати у підручнику ст. 181-182.
Прослухайте виразне читання поезії " Сентементальна прогулянка" за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=nmm65Bp-ZJk
Вірш "Сентементальна прогулянка" https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=2487
№2:
Теоретичний блок
Перегляньте презентацію про життя та творчість Поля Верлена за посиланням https://putivl.com.ua/presentations/68-prezentacia-na-temu-pol-verlen-variant-1.html
№3:
Завантаження файлу
Складіть паспорт до поезії "Сентементальна прогулянка".
№4:
Теоретичний блок
Виконати тестові завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5073386.
Вивчити одну із поезій напам"ять ( на вибір учня)
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Особливості розвитку і види лірики в Давній Греції. Тіртей (VII ст. до н. е.). «Добре вмирати тому…».
Лірика. Види лірики. Ліричний твір. Ліричний герой / героїня. Тарас Шевченко. «За сонцем хмаронька пливе…». ТЛ: ліричний твір, ліричний герой / героїня
Золота доба персько-таджицької лірики, її характерні особливості, видатні представники Омáр Хаям (бл. 1048-після 1122). Рубаї.