Урок:

Ознака як результат взаємодії генів. Поняття про зчеплення генів і кросинговер.

23.01.2023
0 0
9 Клас

6

46

265

0

0

0

Відправити запит автору на отримання доступу до цього уроку
Автор опублікував урок у Бібліотеці уроків з обмеженим доступом. Це означає, що для повного доступу до уроку (перегляд усіх завдань та використання) Вам необхідно отримати дозвіл від автора.
Опис уроку (учням цей опис не показується):

Ознайомити з особливостями формування ознак, явищами взаємодії алельних і неалельних генів, проміжним характером успадкування ознак; сформувати поняття «неповне домінування», «комплементарність», «полімерія», «епістаз»; розкрити значення взаємодії генів для формування ознак організмів; удосконалювати навички складання схем схрещування й розв’язування елементарних генетичних задач; розвивати пам’ять, увагу, уяву, критичне та логічне мислення, мову, уміння висловлювати судження, аналізувати й систематизувати інформацію, установлювати причинно-наслідкові зв’язки, робити логічні висновки; виховувати ціннісне ставлення до всього живого та дбайливе ставлення до власного здоров’я, інтерес до предмета; формувати науковий світогляд.

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Посилання на урок

https://meet.google.com/ogf-fhjk-uic

2:

Теоретичний блок

3:

Теоретичний блок

4:

Теоретичний блок

5:

Вільне введення тексту

6:

Завантаження файлу

Рефлексія від 19 учнів

Сподобався:

17 2

Зрозумілий:

17 2

Потрібні роз'яснення:

18 1
Відправити запит автору на отримання доступу до цього уроку
Автор опублікував урок у Бібліотеці уроків з обмеженим доступом. Це означає, що для повного доступу до уроку (перегляд усіх завдань та використання) Вам необхідно отримати дозвіл від автора.
Рекомендуємо

Ознака організму як взаємодія генів

Ознака організму як взаємодія генів

72

Аватар профіля Галинський Сергій Федорович
Біологія
9 клас

25 грн

Організація спадкового матеріалу еукаріотичної клітини та його реалізація. Гени структурні та регуляторні. Регуляція активності генів в еукаріотичній клітині

Організація спадкового матеріалу еукаріотичної клітини та його реалізація. Гени структурні та регуляторні. Регуляція активності генів в еукаріотичній клітині

171

Аватар профіля Вайда Галина Іванівна
Біологія
10 клас

25 грн

ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ГЕНЕТИКИ

ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ГЕНЕТИКИ

74

Аватар профіля Лугова Тамара Олексіївна
Біологія
10 клас

33 грн

Поняття дозвілля

Поняття дозвілля

171

Аватар профіля Бойко Тетяна Вікторівна
Організація дозвілля туристів
III курс

25 грн

Поняття про розрізи

Поняття про розрізи

163

Аватар профіля Костєєв Володимир Анатолійович
Креслення
8—11 клас, I курс та дорослі

50 грн

Схожі уроки

Опора і рух. Види скелету. Значення опорно-рухової системи.

Опора і рух. Види скелету. Значення опорно-рухової системи.

508

Аватар профіля Янченко Віктор Григорович
Біологія
7 клас

Генетика статі й успадкування, зчеплене зі статтю.

Генетика статі й успадкування, зчеплене зі статтю.

642

Аватар профіля Лохвицька Марія Федорівна
Біологія
9 клас

Функціональна роль популяцій в екосистемах. Біогеоценоз та його структура

Функціональна роль популяцій в екосистемах. Біогеоценоз та його структура

1267

Аватар профіля Чернишова Світлана Володимирівна
Біологія
11 клас

Властивостi та характеристики екосистем.

Властивостi та характеристики екосистем.

268

Аватар профіля Цуркан Неля Михайлівна
Біологія
11 клас

Закони Менделя, їх генетичні основи.

Закони Менделя, їх генетичні основи.

266

Аватар профіля Шимон Анжеліка Омелянівна
Біологія
9 клас