Урок:

М.Гоголь. "Шинель". Духовне знецінення й занепад особистості в умовах антигуманного суспільства. Критичний пафос твору

19.02.2024
2 0
Відправити запит автору на отримання доступу до цього уроку
Автор опублікував урок у Бібліотеці уроків з обмеженим доступом. Це означає, що для повного доступу до уроку (перегляд усіх завдань та використання) Вам необхідно отримати дозвіл від автора.
Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Двадцяте листопада

Духовне знецінення й занепад особистості в умовах антигуманного суспільства. Критичний пафос твору

Запишіть число й тему кроку

2:

Завантаження файлу

3:

Теоретичний блок

4:

Теоретичний блок

5:

Тестування

6:

Вільне введення тексту

7:

Завантаження файлу

Рефлексія від 1 учня

Сподобався:

1 0

Зрозумілий:

0 1

Потрібні роз'яснення:

1 0
Відправити запит автору на отримання доступу до цього уроку
Автор опублікував урок у Бібліотеці уроків з обмеженим доступом. Це означає, що для повного доступу до уроку (перегляд усіх завдань та використання) Вам необхідно отримати дозвіл від автора.
Рекомендуємо

М.Гоголь "Шинель". Трактування фіналу, значення елементів фантастики в реалістичному творі. Тема "маленької людини"

М.Гоголь "Шинель". Трактування фіналу, значення елементів фантастики в реалістичному творі. Тема "маленької людини"

223

Аватар профіля Балабан Олег Костянтинович
Зарубіжна література
9 клас

20 грн

Духовний розвиток особистості. Життєві цінності і здоров'я

Духовний розвиток особистості. Життєві цінності і здоров'я

329

Аватар профіля Саливін Марина Віталіївна
Основи здоров'я
7 клас

20 грн

Рей Дуглас Бредбері «451° за Фаренгейтом». Тривога за майбутнє суспільства в романі-антиутопії «451° за Фаренгейтом». Тема знецінення культури. Провідні мотиви твору – книги (читання), пожежі, тотального контролю, інакомислення.

Рей Дуглас Бредбері «451° за Фаренгейтом». Тривога за майбутнє суспільства в романі-антиутопії «451° за Фаренгейтом». Тема знецінення культури. Провідні мотиви твору – книги (читання), пожежі, тотального контролю, інакомислення.

1173

Аватар профіля Тулінова Ірина Олександрівна
Зарубіжна література
9 клас

50 грн

Критичний перегляд національної історії задля перспективи її кращого майбутнього. Настроєві інтонації твору (суперечка, пересторога, погроза, заклик тощо). Проблематика твору.

Критичний перегляд національної історії задля перспективи її кращого майбутнього. Настроєві інтонації твору (суперечка, пересторога, погроза, заклик тощо). Проблематика твору.

262

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
9 клас

33 грн

Природа і людина у творі. Неоромантичне ствердження духовної сутності людини, її творчих можливостей

Природа і людина у творі. Неоромантичне ствердження духовної сутності людини, її творчих можливостей

114

Аватар профіля Перепелиця Любов Вікторівна
Українська література
10—11 клас та I—II курси

20 грн

Схожі уроки

Абсолютизація творчості та творчої особистості у романі "Портрет Доріана Грея"

Абсолютизація творчості та творчої особистості у романі "Портрет Доріана Грея"

598

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Зарубіжна література
1 клас та 10 клас

М. Гоголь. "Ревізор" Історія п"єси. Образи чиновників.

М. Гоголь. "Ревізор" Історія п"єси. Образи чиновників.

440

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Зарубіжна література
9 клас

Віктор Гюго «Собор Паризької Богоматері».

Віктор Гюго «Собор Паризької Богоматері».

6815

Аватар профіля Свинаренко Наталія Леонідівна
Зарубіжна література
10 клас

М.Гоголь "Шинель". Образ Башмачкіна

М.Гоголь "Шинель". Образ Башмачкіна

949

Аватар профіля Бабенко Ольга Миколаївна
Зарубіжна література
9 клас

"Ревізор".Творча історія пєси.Образи чиновників.

"Ревізор".Творча історія пєси.Образи чиновників.

921

Аватар профіля Пальок Марія Іванівна
Зарубіжна література
9 клас