Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Техніки релаксації для дітей та підлітків: як навчити знімати стрес через рух і звук
»
Взяти участь Всі події
Урок:

Лінійні алгоритми

Джерела використаної інформації: розкрити закрити
http://nikolay.in.ua/distantsijne-navchannya/5-klas/856-linijni-algoritmi-rozv-yazuvannya-zadach-z-vikoristannyam-linijnikh-algoritmiv
http://informatica.pp.ua/informatika/sposobi-opisu-algoritmu-linijni-algoritmi/
Інформатика. Підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти.
Автори: Ривкінд Й. Я., Лисенко Т. І., Чернікова Л. А., Шакотько В. В; Київ “Генеза” 2022 р. с. 314
https://youtu.be/L74G0m9RrC4
Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Алгоритми, які можна подати у вигляді команд, що виконуються в строгій послідовності, одна за одною і тільки один раз називаються лінійними.

Схематичне зображення лінійного алгоритму:

06001xl5-5333-940x216.png06001xlt-e1e6-457x558.png

2:

Теоретичний блок

Пригадайте!

В середовищі Scratch 2 можна: додавати та видаляти блоки з командами, копіювати і переміщувати блоки з командами, змінювати значення в обраних командах тощо.

Для переключення мови в Scratch 2 оберіть зображення глобуса у верхньому лівому куті.

Для додавання команд групи Олівець натисніть кнопку у лівому нижньому куті вікна Scratch 2.

Зберегти виконаний проект в Scratch 2 можна, якщо виконати команду: Файл => Вивантажити на ваш комп’ютер (Зберегти)

Збережений на комп’ютері проект можна також відкрити в середовищі Scratch 2: Файл => Завантажити з вашого комп’ютера (Відкрити)

10.PNG

3:

Вільне введення тексту

8 з 12 балів

Створіть проект у Скретч https://scratch.mit.edu

Намалюйте квадрат(за прикладом)

06001y8a-01c2-297x757.png06001y8l-efa7-476x354.png

4:

Вільне введення тексту

4 з 12 балів

Виконайте інтерактивну вправу

Рефлексія від 5 учнів

Сподобався:

5 0

Зрозумілий:

5 0

Потрібні роз'яснення:

3 2
Рекомендуємо

Лінійні алгоритми

Лінійні алгоритми

236

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
5 клас

33 грн

Створення лінійних алгоритмів

Створення лінійних алгоритмів

229

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
3 клас

25 грн

Побудова лінійних алгоритмів

Побудова лінійних алгоритмів

247

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
5 клас

33 грн

Створення лінійних алгоритмів (робота зі звуком)

Створення лінійних алгоритмів (робота зі звуком)

504

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
3 клас

25 грн

Створення лінійних алгоритмів (рух об`єктів)

Створення лінійних алгоритмів (рух об`єктів)

581

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
3 клас

25 грн

Схожі уроки

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

1017

Аватар профіля Вожга Ірина Леонідівна
Інформатика
9 клас

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

857

Аватар профіля Савка-Ржематорська Оксана Василівна
Інформатика
9 клас

Цикли з передумовою у вкладених циклах

Цикли з передумовою у вкладених циклах

1098

Аватар профіля Вожга Ірина Леонідівна
Інформатика
6 клас

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

343

Аватар профіля Солодовнікова Катерина Олексіївна
Інформатика
8 клас

Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

475

Аватар профіля Пилипенко Олена Володимирівна
Інформатика
8 клас