Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Алгоритми, які можна подати у вигляді команд, що виконуються в строгій послідовності, одна за одною і тільки один раз називаються лінійними.
Схематичне зображення лінійного алгоритму:
№2:
Теоретичний блок
В середовищі Scratch 2 можна: додавати та видаляти блоки з командами, копіювати і переміщувати блоки з командами, змінювати значення в обраних командах тощо.
Для переключення мови в Scratch 2 оберіть зображення глобуса у верхньому лівому куті.
Для додавання команд групи Олівець натисніть кнопку у лівому нижньому куті вікна Scratch 2.
Зберегти виконаний проект в Scratch 2 можна, якщо виконати команду: Файл => Вивантажити на ваш комп’ютер (Зберегти)
Збережений на комп’ютері проект можна також відкрити в середовищі Scratch 2: Файл => Завантажити з вашого комп’ютера (Відкрити)
№3:
Вільне введення тексту
№4:
Вільне введення тексту
Виконайте інтерактивну вправу
Рефлексія від 5 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.