Урок "Створення лінійних алгоритмів (рух об'єктів)" може мати кілька цілей:
1. Ознайомити учнів з поняттям "лінійний алгоритм" та його структурою:
Роз'яснити їм, що таке лінійний алгоритм, з яких елементів він складається.
Навчити їх читати та розумівати схеми лінійних алгоритмів.
Ознайомити їх з основними операціями, які використовуються в лінійних алгоритмах (присвоєння, введення, виведення, перехід).
2. Навчити учнів писати лінійні алгоритми для вирішення задач:
Показати їм, як використовувати операції та елементи лінійних алгоритмів для створення алгоритмів вирішення задач.
Навчити їх розробляти алгоритми руху об'єктів (роботів, іграшок, персонажів комп'ютерних ігор).
Ознайомити їх з типовими задачами, які можна вирішити за допомогою лінійних алгоритмів.
3. Розвинути в учнів логічне мислення та аналітичні навички:
Навчити їх аналізувати умови задач та визначати необхідні дії.
Розвинути в них вміння структурувати алгоритми та використовувати їх для вирішення задач.
Сформувати в них навички логічного мислення та пошуку оптимальних алгоритмів.
4. Виховати в учнів акуратність та уважність:
Навчити їх правильно писати лінійні алгоритми та оформлювати схеми.
Звернути їхню увагу на синтаксичні помилки та логічні помилки в алгоритмах.
Розвинути в них вміння перевіряти свою роботу та виправляти помилки.