Мета уроку: познайомити учнів з китайською народною казкою, отримати додаткову інформацію про Китай та китайців, перевірити знання учнів за допомогою запропонованих завдань та тестів.
Конструктор уроків
25 грн
Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.
Мета уроку: познайомити учнів з китайською народною казкою, отримати додаткову інформацію про Китай та китайців, перевірити знання учнів за допомогою запропонованих завдань та тестів.
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Опрацюй матеріали уроку!
Барви художнього твору
Китайські народні казки прославляють героїв та героїнь, які вміють працювати й наполегливо йти до своєї мети. Але не тільки. Персонажі, які дослухаються до мудрості старих людей, щирі й дружелюбні забудь
№2:
Теоретичний блок
№3:
Теоретичний блок
№4:
Теоретичний блок
№5:
Вільне введення тексту
№6:
Тестування
Рефлексія від 7 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
25 грн
Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.
Пригоди казкових тварин. Індійська народна казка «Фарбований шакал». Викриття в образах тварин негативних людських якостей. Філософський зміст казки.
Японська народна казка «Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик». Відображення любові до праці, кмітливості, сміливості, ставлення до природи в образі Іссумбосі. Національний колорит японських казок.
Характерні ознаки літературної балади. Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер (1759-1805). «Рукавичка». Випробування головного героя балади. Образ справжнього лицаря, його мужність, відвага, людська гідність. (ТЛ) Балада (літературна).