Урок:

Комп’ютерна модель та її переваги. Види комп’ютерних моделей: розрахункові, графічні, імітаційні та інші моделі. Поняття комп’ютерного експерименту

24.10.2023
8 0
2 2
9 Клас

5

5

404

14

1

придбати урок
Ціна:

30 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Опис уроку (учням цей опис не показується):

Мета уроку "Комп'ютерна модель та її переваги. Види комп'ютерних моделей: розрахункові, графічні, імітаційні та інші моделі. Поняття комп'ютерного експерименту":

1. Ознайомлення з поняттям комп'ютерної моделі та її перевагами:

  • Учні вивчають визначення комп'ютерної моделі, її основні компоненти та етапи створення.

  • Розглядають переваги використання комп'ютерних моделей порівняно з традиційними методами дослідження:

    • Економія часу та ресурсів.

    • Можливість досліджувати небезпечні або складні явища.

    • Візуалізація складних процесів та систем.

    • Виконання прогнозів та моделювання майбутніх подій.

2. Вивчення видів комп'ютерних моделей:

  • Учні знайомляться з основними видами комп'ютерних моделей:

    • Розрахункові моделі, які використовуються для виконання математичних розрахунків та прогнозування поведінки систем.

    • Графічні моделі, які візуалізують об'єкти, процеси та явища.

    • Імітаційні моделі, які відтворюють поведінку реальних систем у часі.

    • Інші види моделей, такі як агенти, нейронні мережі, еволюційні алгоритми тощо.

  • Наводяться приклади використання кожного виду комп'ютерних моделей в різних галузях науки та техніки.

3. Вивчення поняття комп'ютерного експерименту:

  • Учні знайомляться з поняттям комп'ютерного експерименту та його відмінностями від традиційного лабораторного експерименту.

  • Розглядаються етапи проведення комп'ютерного експерименту:

    • Постановка задачі та визначення цілей дослідження.

    • Створення комп'ютерної моделі.

    • Проведення комп'ютерних розрахунків та аналіз результатів.

    • Формулювання висновків та інтерпретація результатів.

  • Наголошується на важливості верифікації та валідації комп'ютерних моделей перед їх використанням для проведення комп'ютерних експериментів.

4. Розвиток навичок логічного мислення, аналізу та узагальнення інформації:

  • Учні вчаться чітко формулювати задачі, визначати необхідні дані та алгоритми для їх вирішення.

  • Розвиваються навички роботи з комп'ютерними програмами та інструментами для створення та дослідження комп'ютерних моделей.

  • Вчаться аналізувати результати комп'ютерних експериментів, робити висновки та узагальнення.

5. Виховання наукового світогляду та дослідницьких навичок:

  • Учні знайомляться з науковим методом дослідження та його застосуванням у комп'ютерному моделюванні.

  • Розвиваються навички критичного мислення, вміння ставити під сумнів та шукати альтернативні рішення.

  • Виховується прагнення до самостійного дослідження та пошуку нових знань.

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Завантаження файлу

2:

Завантаження файлу

3:

Вільне введення тексту

4:

Теоретичний блок

5:

Завантаження файлу

Рефлексія від 2 учнів

Сподобався:

2 0

Зрозумілий:

2 0

Потрібні роз'яснення:

2 0
придбати урок
Ціна:

30 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Рекомендуємо

Етапи побудови комп’ютерної моделі. Проведення комп’ютерного експерименту

Етапи побудови комп’ютерної моделі. Проведення комп’ютерного експерименту

951

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
6 клас

30 грн

Основні етапи комп’ютерного моделювання: постановка задачі та її аналіз, побудова інформаційної моделі, розробка методу й алгоритму дослідження моделі, розробка комп’ютерної моделі, проведення комп’ютерного експерименту

Основні етапи комп’ютерного моделювання: постановка задачі та її аналіз, побудова інформаційної моделі, розробка методу й алгоритму дослідження моделі, розробка комп’ютерної моделі, проведення комп’ютерного експерименту

517

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
9 клас

25 грн

Поняття про модель. Види моделей

Поняття про модель. Види моделей

332

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
6 клас

30 грн

Поняття комп’ютерної графіки. Кодування графічних даних. Поняття колірної моделі. Види графіки. Формати файлів

Поняття комп’ютерної графіки. Кодування графічних даних. Поняття колірної моделі. Види графіки. Формати файлів

270

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
9 клас

25 грн

Моделі та їх види. Інформаційна модель

Моделі та їх види. Інформаційна модель

272

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
7 клас

35 грн

Схожі уроки

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

1054

Аватар профіля Вожга Ірина Леонідівна
Інформатика
9 клас

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

890

Аватар профіля Савка-Ржематорська Оксана Василівна
Інформатика
9 клас

Цикли з передумовою у вкладених циклах

Цикли з передумовою у вкладених циклах

1143

Аватар профіля Вожга Ірина Леонідівна
Інформатика
6 клас

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

358

Аватар профіля Солодовнікова Катерина Олексіївна
Інформатика
8 клас

Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

494

Аватар профіля Пилипенко Олена Володимирівна
Інформатика
8 клас