Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Урок:

Етапи побудови комп’ютерної моделі. Проведення комп’ютерного експерименту

07.03.2024
5 0
6 Клас

7

0

299

0

придбати урок
Ціна:

25 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Опис уроку (учням цей опис не показується):

Мета уроку "Етапи побудови комп'ютерної моделі. Проведення комп'ютерного експерименту":

1. Ознайомити учнів з поняттями:

  • Комп'ютерне моделювання: процес створення комп'ютерної програми, яка імітує поведінку реальної системи або процесу.

  • Комп'ютерна модель: спрощене представлення реальної системи або процесу, яке використовується для вивчення його поведінки.

  • Комп'ютерний експеримент: дослідження, яке проводиться за допомогою комп'ютерної моделі.

2. Навчити учнів:

  • Визначати етапи побудови комп'ютерної моделі.

  • Описувати етапи проведення комп'ютерного експерименту.

  • Аналізувати результати комп'ютерного експерименту.

  • Робити висновки на основі результатів комп'ютерного експерименту.

3. Розвивати:

  • Логічне мислення.

  • Алгоритмічне мислення.

  • Аналітичні навички.

  • Навички роботи з комп'ютером.

4. Виховувати:

  • Інтерес до інформатики.

  • Прагнення до знань.

  • Вміння працювати самостійно та в команді.

Після вивчення теми уроку учні повинні:

  • Знати:

    • Що таке комп'ютерне моделювання.

    • Етапи побудови комп'ютерної моделі.

    • Етапи проведення комп'ютерного експерименту.

  • Вміти:

    • Описувати етапи побудови комп'ютерної моделі.

    • Описувати етапи проведення комп'ютерного експерименту.

    • Аналізувати результати комп'ютерного експерименту.

    • Робити висновки на основі результатів комп'ютерного експерименту.

Важливо:

  • Урок повинен бути цікавим і доступним для учнів.

  • Використовувати на уроці різні методи навчання: лекція, бесіда, практична робота.

  • Надати учням можливість самостійно попрацювати з комп'ютером.

Приклади завдань для уроку:

  • Створити комп'ютерну модель руху м'яча.

  • Провести комп'ютерний експеримент для дослідження впливу різних факторів на траєкторію руху м'яча.

  • Проаналізувати результати комп'ютерного експерименту і зробити висновки.

Використання комп'ютерного моделювання та експерименту на уроках інформатики дозволяє:

  • Зробити навчання більш цікавим і наочним.

  • Підвищити мотивацію учнів до вивчення інформатики.

  • Розвинути учнів's логічне та алгоритмічне мислення.

  • Підготувати учнів до практичного застосування інформатики в реальному житті.

Вміст уроку:

Завдання №1:

Теоретичний блок

Завдання №2 Теоретичний блок

Завдання №3 Теоретичний блок

Завдання №4 Теоретичний блок

Завдання №5 Завантаження файлу

Завдання №6 Завантаження файлу

Завдання №7 Тестування

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
придбати урок
Ціна:

25 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Рекомендуємо

Основні етапи комп’ютерного моделювання: постановка задачі та її аналіз, побудова інформаційної моделі, розробка методу й алгоритму дослідження моделі, розробка комп’ютерної моделі, проведення комп’ютерного експерименту

Основні етапи комп’ютерного моделювання: постановка задачі та її аналіз, побудова інформаційної моделі, розробка методу й алгоритму дослідження моделі, розробка комп’ютерної моделі, проведення комп’ютерного експерименту

214

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
9 клас

25 грн

Моделі. Етапи побудови моделей.

Моделі. Етапи побудови моделей.

87

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
7 клас

25 грн

Комп`ютерні презентації. Режим показу презентацій

Комп`ютерні презентації. Режим показу презентацій

119

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
3 клас

25 грн

Поняття комп’ютерної графіки. Кодування графічних даних. Поняття колірної моделі. Види графіки. Формати файлів

Поняття комп’ютерної графіки. Кодування графічних даних. Поняття колірної моделі. Види графіки. Формати файлів

46

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
9 клас

25 грн

Програмне забезпечення для створення й відтворення комп`ютерних презентацій

Програмне забезпечення для створення й відтворення комп`ютерних презентацій

84

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
5 клас

25 грн

Схожі уроки

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

831

Аватар профіля Вожга Ірина Леонідівна
Інформатика
9 клас

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

622

Аватар профіля Савка-Ржематорська Оксана Василівна
Інформатика
9 клас

Цикли з передумовою у вкладених циклах

Цикли з передумовою у вкладених циклах

843

Аватар профіля Вожга Ірина Леонідівна
Інформатика
6 клас

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

215

Аватар профіля Солодовнікова Катерина Олексіївна
Інформатика
8 клас

Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

308

Аватар профіля Пилипенко Олена Володимирівна
Інформатика
8 клас