Сьогодні о 14:00
онлайн-конференція:
«
Психолого-педагогічне супроводження дітей з особливими освітніми потребами: стратегії та технології
»
Взяти участь Всі події
  • Всеосвіта
  • Бібліотека уроків
  • Українська література
  • Григорій Сковорода. Життя і творчість філософа, просвітителя, поета. Його християнські морально-етичні ідеали. «Сад Божественних пісень», «Байки Харківські», філософські трактати. «Байки Харківські». «Бджола та Шершень»
Урок:

Григорій Сковорода. Життя і творчість філософа, просвітителя, поета. Його християнські морально-етичні ідеали. «Сад Божественних пісень», «Байки Харківські», філософські трактати. «Байки Харківські». «Бджола та Шершень»

27.10.2023
4 0
придбати урок
Ціна:

25 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Опис уроку (учням цей опис не показується):

Мета уроку "Григорій Сковорода. Життя і творчість філософа, просвітителя, поета. Його християнські морально-етичні ідеали. «Сад Божественних пісень», «Байки Харківські», філософські трактати. «Байки Харківські». «Бджола та Шершень»":

1. Ознайомлення з життям і творчістю Григорія Сковороди:

  • Біографія: Надати учням коротку біографію Григорія Сковороди, підкреслюючи його філософські погляди, освіту, мандрівний спосіб життя та літературну діяльність.

  • Ідейний світ: Розкрити основні ідеї філософії Сковороди, такі як самопізнання, самовдосконалення, єднання з природою, пошук сенсу життя.

  • Творчий доробок: Ознайомити учнів з основними творами Сковороди, такими як "Сад Божественних пісень", "Байки Харківські", філософські трактати.

2. Аналіз твору "Бджола та Шершень" з "Баєк Харківських":

  • Читання та обговорення байки: Виразно прочитати байку "Бджола та Шершень", обговорити її зміст, сюжет, героїв.

  • Алегоричний сенс: Розкрити алегоричний сенс байки, визначити її мораль, пов'язати з християнськими цінностями.

  • Художні засоби: Проаналізувати художні засоби, використані автором у байці, такі як епітети, метафори, порівняння.

  • Актуальність: Обговорити актуальність байки "Бджола та Шершень" у сучасному світі, висловити власні думки щодо порушених проблем.

3. Розвиток навичок критичного мислення:

  • Аналіз літературного твору: Навчити учнів аналізувати літературний твір, визначати його тематику, ідейний зміст, художні особливості.

  • Інтерпретація та оцінка: Розвивати навички інтерпретації та оцінки літературних творів, формуючи власне ставлення до ідей та художньої майстерності автора.

  • Філософська дискусія: Заохотити учнів до дискусії з філософських проблем, порушених у творах Сковороди, формулюючи власні думки та аргументи.

4. Виховання цінностей:

  • Самопізнання: Сприяти самопізнанню учнів, заохочуючи їх до роздумів над сенсом життя, власним призначенням та цінностями.

  • Духовне вдосконалення: Виховувати прагнення до духовного вдосконалення, наголошуючи на важливості внутрішньої свободи та самоусвідомлення.

  • Моральні якості: Виховувати моральні якості, такі як працелюбність, чесність, справедливість, милосердя, на основі християнських цінностей, пропагованих у творах Сковороди.

Вміст уроку:

Завдання №1:

Теоретичний блок

Завдання №2 Теоретичний блок

Завдання №3 Теоретичний блок

Завдання №4 Теоретичний блок

Завдання №5 Вільне введення тексту

Завдання №6 Завантаження файлу

Рефлексія від 2 учнів

Сподобався:

2 0

Зрозумілий:

2 0

Потрібні роз'яснення:

2 0
придбати урок
Ціна:

25 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Рекомендуємо

Повчальний характер і художні особливості збірки Григорія Сковороди «Байки харківські»

Повчальний характер і художні особливості збірки Григорія Сковороди «Байки харківські»

334

Аватар профіля Пономарьова Наталія Вячеславівна
Українська література
9 клас

20 грн

«Всякому місту – звичай і права» (із «Саду Божественних пісень»). «De libertate».

 «Всякому місту – звичай і права» (із «Саду Божественних пісень»). «De libertate».

211

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
9 клас

25 грн

Урок позакласного читання №2.Афоризми Григорія Сковороди.

Урок позакласного читання №2.Афоризми Григорія Сковороди.

221

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
9 клас

25 грн

Письмовий твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі

Письмовий твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі

135

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська мова
9 клас

25 грн

Олекса Стороженко. „Скарб”. Короткі відомості про автора. Морально-етичні проблеми в оповіданні.

Олекса Стороженко. „Скарб”. Короткі відомості про автора. Морально-етичні проблеми в оповіданні.

108

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
7 клас

30 грн

Схожі уроки

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

367

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Українська література
10 клас

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

416

Аватар профіля Ніколенко Марина Олександрівна
Українська література
11 клас

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

367

Аватар профіля Кот Оксана Анатоліївна
Українська література
8 клас

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

1244

Аватар профіля Бурбела Людмила Василівна
Українська література
7 клас

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

134

Аватар профіля Вусата Юлія Анатоліївна
Українська література
10 клас