• Всеосвіта
  • Бібліотека уроків
  • Українська література
  • Григорій Квітка-Основ’яненко – батько української прози. Гуманістичний пафос, християнські ідеали, етнографічне тло творів. «Маруся» – перша україномовна повість нової української літератури, взірець сентименталізму.
Урок:

Григорій Квітка-Основ’яненко – батько української прози. Гуманістичний пафос, християнські ідеали, етнографічне тло творів. «Маруся» – перша україномовна повість нової української літератури, взірець сентименталізму.

02.12.2023
18 0
6 7
придбати урок
Ціна:

25 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Опис уроку (учням цей опис не показується):

Урок "Григорій Квітка-Основ'яненко – батько української прози. Гуманістичний пафос, християнські ідеали, етнографічне тло творів. «Маруся» – перша україномовна повість нової української літератури, взірець сентименталізму" має на меті:

1. Ознайомити учнів з життям та творчістю Григорія Квітки-Основ'яненка:

  • Розкрити його значення як основоположника нової української прози.

  • Охарактеризувати основні етапи його творчості.

  • Проаналізувати найвідоміші твори письменника.

2. Розкрити особливості художнього світу творів Г. Квітки-Основ'яненка:

  • Визначити основні тематичні напрямки його творчості.

  • Проаналізувати гуманістичний пафос та християнські ідеали, що виявляються в його творах.

  • Охарактеризувати етнографічне тло його творів.

  • Дослідити особливості стилю та мови письменника.

3. Проаналізувати повість "Маруся" як зразок сентименталізму:

  • Розкрити основні сюжетні лінії та конфлікти твору.

  • Охарактеризувати образи головних героїв.

  • Визначити особливості композиції та художніх засобів.

  • Довести, що "Маруся" є зразком української сентиментальної прози.

4. Розвинути в учнів:

  • Навички аналізу літературних творів.

  • Уміння визначати ідейний зміст та художні особливості творів.

  • Розуміння авторського задуму.

  • Критичне мислення.

  • Творчі здібності.

5. Виховувати в учнів:

  • Ціннісне ставлення до української літератури.

  • Повагу до творчості Г. Квітки-Основ'яненка.

  • Прагнення до саморозвитку та самовдосконалення.

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

2:

Теоретичний блок

3:

Завантаження файлу

4:

Завантаження файлу

5:

Завантаження файлу

6:

Завантаження файлу

Рефлексія від 2 учнів

Сподобався:

2 0

Зрозумілий:

2 0

Потрібні роз'яснення:

2 0
придбати урок
Ціна:

25 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Рекомендуємо

ЛРК №2. Українська проза. Утвердження гуманістичних цінностей у прозових творах письменників Дніпропетровщини

ЛРК №2. Українська проза. Утвердження гуманістичних цінностей у прозових творах письменників Дніпропетровщини

277

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
8 клас

33 грн

Соціально-побутова драма «Наталка Полтавка» – перший твір нової української драматургії. Її довготривале сценічне життя.

Соціально-побутова драма «Наталка Полтавка» – перший твір нової української драматургії. Її довготривале сценічне життя.

222

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
9 клас

25 грн

Утілення морального й естетичного ідеалів в образі головної героїні твору. Інші персонажі повісті. П. Куліш про Г. Квітку

Утілення морального й естетичного ідеалів в образі головної героїні твору. Інші персонажі повісті. П. Куліш про Г. Квітку

308

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
9 клас

33 грн

Українська література доби Ренесансу і доби Бароко.

Українська література доби Ренесансу і доби Бароко.

283

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
9 клас

33 грн

Контрольна робота №5. З української прози. О. Довженко, Н. Бічуя (тестові завдання)

Контрольна робота №5. З української прози. О. Довженко, Н. Бічуя (тестові завдання)

77

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
8 клас

35 грн

Схожі уроки

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

502

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Українська література
10 клас

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

560

Аватар профіля Ніколенко Марина Олександрівна
Українська література
11 клас

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

545

Аватар профіля Кот Оксана Анатоліївна
Українська література
8 клас

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

1739

Аватар профіля Бурбела Людмила Василівна
Українська література
7 клас

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

231

Аватар профіля Вусата Юлія Анатоліївна
Українська література
10 клас