Урок:

«Біле Ікло». Джек Лондон.

Опис уроку (учням цей опис не показується):

Тема уроку: Джек Лондон. «Біле Ікло».

Мета уроку: Розглянути зображення у творі проблеми добра і зла;

акцентувати увагу на стосунках людини і тварини. Розвивати вміння учнів аналізувати прочитане, робити висновки. Виховувати доброту, милосердя, любов до природи.

Обладнання: Портрет письменника, стенд «Джек Лондон», ілюстрації до повісті.

Хід уроку.

I. Мотивація навчальної діяльності учнів. Клас поділено на 3 групи.

1. Презентація теми та мети уроку.

2. Проблемне питання уроку:

- Яке життєве та письменницьке кредо Джека Лондона?

II. Актуалізація опорних знань учнів.

1. Словникова робота: кредо, гуманізм, анімаліст.

Рекомендації щодо читання літератури про тварин.

2.Прес-конференція. «Делегація з Америки» і «сам Дж.Лондон» розповідають факти біографії і творчості письменника (англ. мова)

3. а) І, II гр. - робота з картками;

б) ПІ гр. «Мозкова атака», «гронування2:

- Що запам'яталось вам із біографії Дж. Лондона?

- Чому письменника називають анімалістом?

- Які твори принесли йому всесвітню славу?

4.Презентація реклами твору (випереджальне групове завдання).

III. Робота над новим матеріалом.

1 .Розгляд схем.

2. Тести.

3.Робота з текстом.

а) ч. П, р. Ш. - Хто є героєм твору?

Зачитаємо уривки, де зображується мале сіре вовченя.

б) Робота в групах:

- Пригадайте, як письменник описує першу зустріч Білого Ікла з людиною. Що він тоді збагнув? Що відчував?

- Як поступово вовченя пізнавало людей, їх побут? Що його дивувало, радувало і водночас лякало? (схеми).

4.Рольова гра.

Розповідь від [мені героя про стосунки з людьми (англ. мова).

IV. Рефлексія.

1 .Сенкани і малюнки.

2.1 гр. і ПІ гр. - кросворд. II гр. - ромашка Блума.

3.Перегляд уривку з відеофільму.

- Яким показано світ людей?

4.Висновки по проблемі уроку.

5.Обговорення пам’ятки для «вчителя любові».

6.Виступ учнів (англ. мова) про читання літератури. Вірш.

V. Підсумок уроку. Оцінювання.

VI. Домашнє завдання:

підібрати цитати про природу у творі;

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Тестування

«Біле Ікло». Джек Лондон.
12 грудня 2021
5 0
1
Аватар профіля Свинаренко Наталія Леонідівна
9
Аватар профіля Свинаренко Наталія Леонідівна
Зарубіжна література
7 клас
8 42 423 0
9

2:

Вільне введення тексту

Відповіді на питання:

- Які закони відкрило мале вовченя? Прокоментуйте їх.

- Як вовченя розуміло життя, світ?

- Згадайте першу зустріч Білого Ікла з людиною. Що він збагнув? Що відчував?

- Як сіре вовченя сприймає людей?

- Чому він бачить їх саме такими?

- Що, на вашу думку, змушує автора вживати слово «бог»? Чому бог? У якому значенні?

- Які два інстинкти боролися у малому вовченяті, коли він уперше побачив людей?

- Чому вовченя назвали Білим Іклом

- Згадайте походження матері Білого Ікла?

- У чому, на думку вовчука, полягала вищість людей?

- У кого найгірше жилося Білому Іклу?

- Ким був для Білого Ікла Красень Сміт?

- Чому він такий? Чи міг Біле Ікло поводитися інакше?

- Яким словом підкреслює автор справжню сутність Красеня Сміта?

- Який епізод передає істинні почуття Красеня Сміта до Білого Ікла?

- Якою стала тварина у руках цього господаря? Чи судилося йому залишитись дияволом і жити у цьому «царстві»?

Рефлексія від 37 учнів

Сподобався:

37 0

Зрозумілий:

37 0

Потрібні роз'яснення:

37 0
Рекомендуємо

Джек Лондон "Жага до життя"

Джек Лондон "Жага до життя"

207

Аватар профіля Пилипчук Олександр Миколайович
Зарубіжна література
6 клас

25 грн

Виготовлення білого лебедя у техніці модульне оригамі

Виготовлення білого лебедя у техніці модульне оригамі

191

Аватар профіля Ільчук Надія Миколаївна
Трудове навчання
5 клас

25 грн

Причини та характерні ознаки гострого болю у животі, домедична допомога.

Причини та характерні ознаки гострого болю у животі, домедична допомога.

151

Аватар профіля Боровик Альона Василівна
Захист України
10 клас

20 грн

В. Дрозд. «Білий кінь Шептало». Алегоричність образу коня Шептала.

В. Дрозд. «Білий кінь Шептало». Алегоричність образу коня Шептала.

235

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
8 клас

33 грн

В. Дрозд. «Білий кінь Шептало». Проблема людини в суспільстві, її знеосіблення

В. Дрозд. «Білий кінь Шептало». Проблема людини в суспільстві, її знеосіблення

148

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
8 клас

35 грн

Схожі уроки

Абсолютизація творчості та творчої особистості у романі "Портрет Доріана Грея"

Абсолютизація творчості та творчої особистості у романі "Портрет Доріана Грея"

678

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Зарубіжна література
1 клас та 10 клас

М. Гоголь. "Ревізор" Історія п"єси. Образи чиновників.

М. Гоголь. "Ревізор" Історія п"єси. Образи чиновників.

503

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Зарубіжна література
9 клас

Віктор Гюго «Собор Паризької Богоматері».

Віктор Гюго «Собор Паризької Богоматері».

7206

Аватар профіля Свинаренко Наталія Леонідівна
Зарубіжна література
10 клас

М.Гоголь "Шинель". Образ Башмачкіна

М.Гоголь "Шинель". Образ Башмачкіна

1054

Аватар профіля Бабенко Ольга Миколаївна
Зарубіжна література
9 клас

"Ревізор".Творча історія пєси.Образи чиновників.

"Ревізор".Творча історія пєси.Образи чиновників.

1195

Аватар профіля Пальок Марія Іванівна
Зарубіжна література
9 клас