Розкрити особливості поведінки героїні, показати чудовий період в житті людини-дитинство, вчити аналізувати внутрішній світ персонажу;
Конструктор уроків
Розкрити особливості поведінки героїні, показати чудовий період в житті людини-дитинство, вчити аналізувати внутрішній світ персонажу;
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
- Діти, сьогодні ми продовжимо знайомство з книгою Льюїса Керролла про Алісу – головною та улюбленою книгою англійських дітей. Чому ця книга і досі приваблює читачів в усьому світі? Які незвичайні пригоди трапилися з головною героїнею? Чим подорож Аліси по Країні Див відрізняється від звичайної казки? Саме над цими питаннями ми попрацюємо сьогодні.
Пригадайте:
- Ким за професією був Льюїс Керролл? Чим він захоплювався?
- Чому на своїх сучасників він справляв враження суперечливої людини?
Історія створення казки «Аліса в Країні Див» це липень 1862 року, коли Керролл і його приятель Робінсон Дакворт вирушили в човні з трьома дочками ректора Ліддела на прогулянку по Темзі. В Англії дуже люблять влаштовувати пікніки, такі заміські прогулянки: де-небудь на узліссі сідають в тіні дерева, виймають з кошиків бутерброди, пляшки з соком, фрукти. Навіть самий звичайний хліб стає на свіжому повітрі надзвичайно смачним. Сестер звали Лоріна, Аліса, Едіт. Всі вони є героїнями твору. Хтось реальними, а хтось фантастичними.
Саме для десятирічної Аліси Ліддел і про неї була написана казка, яку ми зараз вивчаємо. Відомо, що вона прожила 82 роки, в заміжжі мала прізвище Харгрівс, в неї народилося двоє хлопчиків, які загинули під час війни.
Коли Чарльза Доджсона вже не було на світі, а сама Аліса стала старенькою бабцею, вона написала про нього книжку спогадів, ніби озирнулася й помахала йому рукою, перш ніж переступити за останню лінію свого життя.
Записати в зошити:
Прототип – реальна людина з життя, яка в літературному творі перетворюється на книжкового персонаж
Перегляньте буктрейлер
Якою ви уявляєте країну, по якій подорожує Аліса?
Перегляньте відео урок ви знайдете характеристикою образу Аліси
Записати в зошит таблицю і в цьому вам допоможе відео урок
Риси характеру | Епізод тексту |
Допитливість, цілеспрямованість | Переслідування Білого Кролика |
Цікавість, полюбляє пригоди | Гонитва за Білим Кроликом. Політ через кролячу нору. Бажання потрапити в чарівний сад |
Сміливість | Політ через кролячу нору. Не боїться випробувань. Не лякається Герцогині та Королеви |
Живе у світі фантазій | |
Спостережливість | |
Чемність, ввічливість | |
Розум, здоровий глузд | |
Людяна, співчутлива, милосердна | |
Волелюбна, зберігає почуття власної гідності | |
Рішуча, схильна до ризику | |
Правдива | |
Оптимістична, доброзичлива | |
Освічена, але часто верзе дурниці |
Сенкан до образу Аліси -- це завдання є домашнім у відео уроці перепишіть його у свої зошити, (він вам згодиться, коли ви прийдете до школи)
1.Аліса
2. Допитлива, цікава.
3. наздоганяла, змінювалася, потрапила
4. Дівчинка потрапила до Країни Див.
5. Дитина.
№2:
Вільне введення тексту
Домашнє завдання:
Характеризувати героїв повісті - казки.
Намалювати ілюстрації до епізоду, який запам’ятався найбільше.
Виконати тестові завдання
№3:
Тестування
Будьте уважні.
Рефлексія від 2 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Музичний театр у Великій Британії. Створення балерини, яка у своєму танці створює образ Аліси в країні Чудес