Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
LEGO-технології як засіб розвитку та підтримки учнів з ООП в інклюзивному середовищі
»
Взяти участь Всі події
Урок:

9 клас. Зарубіжна література. Урок 14 Утілення високого почуття кохання у віршах Гейне. Особливості поетичної мови творів.

Опис уроку (учням цей опис не показується):

........Коханя Генріха Гейне, страждання

і розчарування знайшли відображення

у "Книзі пісень".

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

........Коханя Генріха Гейне, страждання

і розчарування знайшли відображення

у "Книзі пісень".

........Проте переживання ліричного героя

виходять далеко за межі автобіографії

митця. Збірка розповідає про напружене

внутрішнє буття людини взагалі, про драматизм її життя у світі, про

щастя й велику трагедію, які несе із собою кохання.


......Кохання в поета позбавлене однозначності,02009amj-a627-200x150.jpg

як і сама людина, і світ узагалі. Почуття

особистості показані в усьому розмаїтті їхніх

проявів. І збагнути їх нелегко, бо кохання -

велика таємниця, а людина - нерозгадана загадка світу.

.....Підхід до людини як до творця нового світу - внутрішнього світу своїх

мрій, почуттів та уяви, - визначає романтичний характер збірки, її

піднесений пафос.

.......Поет широко застосовує у збірці :

- фольклорні засоби: жанри народної лірики (пісня, романс тощо),

- народні образи (Петер, Ганс, Грета, сільська дівчина та ін.),

- мотиви (любов - весна, зрада - темна ніч, дівчина - зоря тощо),

- традиційну символіку (човен, море, ліс, хатина, могила тощо),

- психологічний та синтаксичний паралелізм (почуття людини розкрива-

ються в тісному зв"язку з життям природи),

- різноманітні повтори, звертання, тропи, характерні для народної

творчості ( де фольклор, який завжди слугував розкриттю переживань

особистості, став потужним імпульсом для розвитку романтизму в

творчості Гейне, зокрема в його "Книзі пісень").


............."Не знаю, що стало зо мною...". У вірші поетично оброблено народну легенду про Лолерей - казкову красуню.

..........Лолерей - розгорнута метафора внутрішнього світу ліричного героя, що зазнає впливу фатальних, згубних сил; образ-символ кохання в його різних аспектах - краса, чарівність, стихійна сила, фатальність. Фінал вірша з іронією розвіює золотий туман мрій.

Доброго дня:) Ви познайомилися з теоретичним матеріалом. А зараз необхідно написати твір - роздум за темою " Тема кохання і призначення мистецтва у віршах Генріха Гейне"

Завжди "найголовніше " питання : ОБСЯГ?

До 15 речень!

Дотримуйтесь абзаців !!!

Текст повинен відповідати структурі написання твору - роздуму (можете ще раз переглянути останнє відео!!!).Приклади наводими з поезії Г.Гейне "Не знаю,що сталося зо мною". Успіхів та натхнення!!!

!!!!!! Твір пишемо на клас румі у коментарях!!!!


................................ До вашої уваги ............................,......

................................ На мові оригіналу (німецькою) ............................,......

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Рекомендуємо

Вірші зарубіжних поетів про дружбу і кохання:

Вірші зарубіжних поетів про дружбу і кохання:

224

Аватар профіля Балабан Олег Костянтинович
Зарубіжна література
7 клас

53 грн

📚 Урок зарубіжної літератури: "Казки народів світу"

📚 Урок зарубіжної літератури: "Казки народів світу"

18

Аватар профіля Орловська Олеся Миколаївна
Зарубіжна література
5 клас

61 грн

Повернення до ідеалів краси минулого ( 9 клас Урок №14)

Повернення до ідеалів краси минулого ( 9 клас Урок №14)

190

Аватар профіля Рубан-Оленіч Інна Іванівна
Мистецтво
9 клас

40 грн

Симбіоз високої духовності і буденного прагматизму в образі Лукаша. Почуття кохання Мавки й Лукаша як розквіт творчих сил людини

Симбіоз високої духовності і буденного прагматизму в образі Лукаша. Почуття кохання Мавки й Лукаша як розквіт творчих сил людини

326

Аватар профіля Перепелиця Любов Вікторівна
Українська література
10 клас

20 грн

Художні особливості твору. Мова персонажів. (за повістю "Климко" Г.Тютюнника)

Художні особливості твору. Мова персонажів. (за повістю "Климко" Г.Тютюнника)

431

Аватар профіля Басій-Волошина Валентина Володимирівна
Українська література
7 клас та змішані

41 грн

Схожі уроки

Абсолютизація творчості та творчої особистості у романі "Портрет Доріана Грея"

Абсолютизація творчості та творчої особистості у романі "Портрет Доріана Грея"

693

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Зарубіжна література
1 клас та 10 клас

М. Гоголь. "Ревізор" Історія п"єси. Образи чиновників.

М. Гоголь. "Ревізор" Історія п"єси. Образи чиновників.

512

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Зарубіжна література
9 клас

Віктор Гюго «Собор Паризької Богоматері».

Віктор Гюго «Собор Паризької Богоматері».

7305

Аватар профіля Свинаренко Наталія Леонідівна
Зарубіжна література
10 клас

М.Гоголь "Шинель". Образ Башмачкіна

М.Гоголь "Шинель". Образ Башмачкіна

1091

Аватар профіля Бабенко Ольга Миколаївна
Зарубіжна література
9 клас

"Ревізор".Творча історія пєси.Образи чиновників.

"Ревізор".Творча історія пєси.Образи чиновників.

1239

Аватар профіля Пальок Марія Іванівна
Зарубіжна література
9 клас