Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Дитячі вікові кризи: причини та способи подолання складних періодів розвитку
»
Взяти участь Всі події
Урок:

5 клас Зарубіжна література Урок 56 Е. Сетон-Томпсон "Снап". Робота із текстом. Ідея твору.

Опис уроку (учням цей опис не показується):


............Слово джинджер з англійської

означає імбир — це спеція,

що використовується для приготування

страв у всьому сві­ті.


Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

................."Моя наступна зустріч із Джинджерснапом не дуже відрізня­лася від першої. Він стрибнув на мене, удаючи, що хоче вкусити, і часто гарчав, але це було грудне гарчання, а його хвостик постійно погойдувався."


............Слово джинджер з англійської

означає імбир — це спеція,02004nfa-8626-240x180.jpg

що використовується для приготування

страв у всьому сві­ті.

.............Відповідно, Джинджерснап — хрустке імбирне печиво (пряник).

...............За традицією його печуть у Канаді та США на Різдво. Як пра­вило, це печиво має вигляд чоловічка.

................Коли письменник називає свого героя Джинджерснапом, виникає гра слів, яка увиразнює ставлення автора до собаки як до істоти, рівної собі (тобто як до людини). Снап стас справжнім товаришем для розповідача й ба­гато чого його навчив.


............................................До вашої уваги...............................................

2:

Вільне введення тексту


.........Герой оповідання Е. Сетона-Томпсона «Снап» виступає не ворогом, а по­мічником людини. Змальовуючи образ собаки, автор розповідає про його стосунки з людиною як рівних між собою. Не тільки розповідач впливає на Снапа, а й Снап впливає на свого господаря.

..........Процес виховання ви­явився не таким легким, і автор щедро ділиться своїми спостереженнями.


.............Чого навчив Снапа його господар і, навпаки, чого навчив собака свого хазяїна?

.............Чому, на ваш у думку, письменник помістив оповідання «Снап» до книжки «Тварини-герої»?


Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Рекомендуємо

Просвітницькі ідеї у творі Дж. Свіфта «Мандри Лемюеля Гуллівера. Урок 5.

Просвітницькі ідеї у творі Дж. Свіфта «Мандри Лемюеля Гуллівера. Урок 5.

149

Аватар профіля Пилипчук Олександр Миколайович
Зарубіжна література
9 клас

41 грн

8 клас. Уроки 56-58. Виконання навчальних проєктів

8 клас. Уроки 56-58. Виконання навчальних проєктів

163

Аватар профіля Вітенко Іван
Інформатика
8 клас

21 грн

„ Музика і література: діалог мистецтв” ( 5 клас НУШ Урок №17)

„ Музика і література: діалог мистецтв” ( 5 клас НУШ Урок №17)

724

Аватар профіля Рубан-Оленіч Інна Іванівна
Мистецтво
5 клас

50 грн

Сюжет у творах мистецтва (6 клас, урок 11)

Сюжет у творах мистецтва (6 клас, урок 11)

92

Аватар профіля Бордунова Наталя Юріївна
Образотворче мистецтво
6 клас

25 грн

Аранжування поліфонічних творів (7 клас Урок №8)

Аранжування поліфонічних творів (7 клас Урок №8)

337

Аватар профіля Рубан-Оленіч Інна Іванівна
Музика
7 клас

50 грн

Схожі уроки

Абсолютизація творчості та творчої особистості у романі "Портрет Доріана Грея"

Абсолютизація творчості та творчої особистості у романі "Портрет Доріана Грея"

582

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Зарубіжна література
1 клас та 10 клас

М. Гоголь. "Ревізор" Історія п"єси. Образи чиновників.

М. Гоголь. "Ревізор" Історія п"єси. Образи чиновників.

421

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Зарубіжна література
9 клас

Віктор Гюго «Собор Паризької Богоматері».

Віктор Гюго «Собор Паризької Богоматері».

6194

Аватар профіля Свинаренко Наталія Леонідівна
Зарубіжна література
10 клас

М.Гоголь "Шинель". Образ Башмачкіна

М.Гоголь "Шинель". Образ Башмачкіна

932

Аватар профіля Бабенко Ольга Миколаївна
Зарубіжна література
9 клас

"Ревізор".Творча історія пєси.Образи чиновників.

"Ревізор".Творча історія пєси.Образи чиновників.

891

Аватар профіля Пальок Марія Іванівна
Зарубіжна література
9 клас