Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Дитяча тривожність: стратегії допомоги
»
Взяти участь Всі події
Урок:

5 клас Зарубіжна література Урок 56 Е. Сетон-Томпсон "Снап". Робота із текстом. Ідея твору.

28.06.2021
Опис уроку (учням цей опис не показується):


............Слово джинджер з англійської

означає імбир — це спеція,

що використовується для приготування

страв у всьому сві­ті.


Вміст уроку:

Завдання №1:

Теоретичний блок

................."Моя наступна зустріч із Джинджерснапом не дуже відрізня­лася від першої. Він стрибнув на мене, удаючи, що хоче вкусити, і часто гарчав, але це було грудне гарчання, а його хвостик постійно погойдувався."


............Слово джинджер з англійської

означає імбир — це спеція,02004nfa-8626-240x180.jpg

що використовується для приготування

страв у всьому сві­ті.

.............Відповідно, Джинджерснап — хрустке імбирне печиво (пряник).

...............За традицією його печуть у Канаді та США на Різдво. Як пра­вило, це печиво має вигляд чоловічка.

................Коли письменник називає свого героя Джинджерснапом, виникає гра слів, яка увиразнює ставлення автора до собаки як до істоти, рівної собі (тобто як до людини). Снап стас справжнім товаришем для розповідача й ба­гато чого його навчив.


............................................До вашої уваги...............................................

Завдання №2:

Вільне введення тексту


.........Герой оповідання Е. Сетона-Томпсона «Снап» виступає не ворогом, а по­мічником людини. Змальовуючи образ собаки, автор розповідає про його стосунки з людиною як рівних між собою. Не тільки розповідач впливає на Снапа, а й Снап впливає на свого господаря.

..........Процес виховання ви­явився не таким легким, і автор щедро ділиться своїми спостереженнями.


.............Чого навчив Снапа його господар і, навпаки, чого навчив собака свого хазяїна?

.............Чому, на ваш у думку, письменник помістив оповідання «Снап» до книжки «Тварини-герої»?


Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Рекомендуємо

„ Музика і література: діалог мистецтв” ( 5 клас НУШ Урок №17)

„ Музика і література: діалог мистецтв” ( 5 клас НУШ Урок №17)

559

50 грн

Аранжування поліфонічних творів (7 клас Урок №8)

Аранжування поліфонічних творів (7 клас Урок №8)

236

50 грн

Діагностувальна робота: письмовий твір

Діагностувальна робота: письмовий твір

1623

Українська мова
4 клас

41 грн

Урок 16. Інформатика. 5 клас (НУШ). Практична робота зі спільного використання папок

Урок 16. Інформатика. 5 клас (НУШ). Практична робота зі спільного використання папок

397

Інформатика
5 клас

20 грн

Е. По - засновник жанру детективу у світовій літературі. Захопливий сюжет повісті "Золотий жук"

Е. По - засновник жанру детективу у світовій літературі. Захопливий сюжет повісті "Золотий жук"

141

Зарубіжна література
7 клас

50 грн

Схожі уроки

Абсолютизація творчості та творчої особистості у романі "Портрет Доріана Грея"

Абсолютизація творчості та творчої особистості у романі "Портрет Доріана Грея"

455

Зарубіжна література
1 клас та 10 клас

М. Гоголь. "Ревізор" Історія п"єси. Образи чиновників.

М. Гоголь. "Ревізор" Історія п"єси. Образи чиновників.

297

Зарубіжна література
9 клас

Віктор Гюго «Собор Паризької Богоматері».

Віктор Гюго «Собор Паризької Богоматері».

3812

Зарубіжна література
10 клас

М.Гоголь "Шинель". Образ Башмачкіна

М.Гоголь "Шинель". Образ Башмачкіна

741

Зарубіжна література
9 клас

"Ревізор".Творча історія пєси.Образи чиновників.

"Ревізор".Творча історія пєси.Образи чиновників.

657

Зарубіжна література
9 клас