Сьогодні о 17:00
Марафон. День 2:
«Сталий розвиток: від освіти до світу»

5 клас Зарубіжна література Урок 52 Г. Гейне "Задзвени із глибини". Робота із текстом

Зарубіжна література

Для кого: 5 Клас

проходження

запитань

28.06.2021

13

0

Опис уроку:

..........Природа й людина зливаються у віршах.

Г. Гейне в єдине ціле.

Завдання №1 Теоретичний блок

..........Природа й людина зливаються у віршах.02004nfa-8626-240x180.jpg

Г. Гейне в єдине ціле.

..........Пейзаж у творах митця увиразнює

нюанси переживань і почуттів особистості,

водночас картини природи набувають

великого емоційного забарвлення, пройняті

глибоким внутрішнім чуттям та усвідомленням причетності особистості

до вічного руху природи.


..........У вірші Г. Гейне «Задзвени із глибини…» майстерно зображується не

тільки весняний пейзаж, а й почуття людини. Це свідчить про розвиток

традицій усної народної творчості, де через картини природи розкрива-

ються стани людської душі, переживання та емоції особистості.

............У побудові вірша наявні два художні плани — реальний та чуттєвий,

які розгортаються паралельно.


............Епі­тет­ — один із засобів поетичного мовлення (художньої

виразності), художнє означення, що підкреслює характерну озна-

ку, визначальну якість предмета або явища, збагачуючи його новим

емоційним або смисловим нюансом. У ролі епітета найчастіше

використовується прикметник (інколи іменник). Епітети фольклор-

ного походження називаються постійними (наприклад, жива вода,

сіра земля, хитра лисиця та ін.).

...............Ме­та­фо­ра — один із засобів поетичного мовлення (художньої

виразності), уживання слів у переносному значенні за подібністю

ознак зображуваних предметів чи явищ; метафорою може бути

будь-яка самостійна частина мови.


.......................................До вашої уваги ........................................

.

Завдання №2 Вільне введення тексту


..........Коли ми спостерігаємо пейзаж у мистецтві, потрібно налаштувати свою творчу уяву, думку й почуття на сприйняття картини природи.

- Що відображає змальо­вана картина?

- Яким є цей пейзаж — спокійним чи рухливим, лісовим чи степовим, морським чи гірським?

- Які відчуття, емоції, настрої він викликає? Як митець досягає того чи іншого враження?

- Чому автор порівнює весняну пісню з дзвонами (дзвіночками, дзвонінням)?

- У яких словах, повторах (слів, звуків) це втілено?

- Які слова оригіналу демонструють прихід весни, її поширення?

- Чи є в тексті оригіналу епітети й метафори? Назвіть їх.


.

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався

0 0

Зрозумілий

0 0

Потрібні роз'яснення

0 0
Схожі уроки

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.