Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Вільне введення тексту
Слава Україні!!!
Вітаю!!!
Сьогодні ми завершуємо вивчення творчості Івана Франка.
Тема нашого уроку:
Чотирнадцяте грудня
Класна робота
Образ героя-адресата в новелі І. Франка “Сойчине крило” – уособлення боротьби між “естетикою” і “живим чоловіком”
ПОВТОРЕННЯ
Пригадайте зміст новели та поясніть значення слів, що зустрічаються у творі.
Самітник – ...
Кореспонденція – ....
Адресат – ....
Скептик - ...
Сибарит - ...
№2:
Теоретичний блок
ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ
Новела «Сойчине крило» чи не найкращий твір пізньої прози І.Франка. У рецензії літературного критика А.Крушельницького на збірку «На лоні природи» «Сойчине крило» визначене як «найбільш інтересне оповідання», де автор на найвищий п’єдестал ставить любов.
І я пропоную вам ще раз поринути у незбагненний світ Франкової новели.
Опрацюйте поданий матеріал:
Перегляньте відео:
Прочитайте конспект уроку: УЛ 10. Сойчине крило. Образ головного героя.pdf
№3:
Тестування
Виконайте тест на 17 питань.
№4:
Вільне введення тексту
ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ
Отже, новела надзвичайно прониклива, аж болюча.
Твір за обсягом близько 40 сторінок, а здається, що ми прочитали поему про кохання і страждання, побачили митарства по колу пекла головної героїні, боротьбу між почуттями і байдужістю, самотністю героя-адресата.
Очевидно єдине: такий твір могла написати людина, яка сама зазнала мук кохання.
Дайте письмові відповіді на наступні питання:
Які проблеми порушено у творі?
Що у нашому житті є незбагненним? Що не піддається поясненню, простій логіці, є загадковим і незрозумілим?
№5:
Теоретичний блок
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Вивчити конспект, прикріплений у завданні 2.
Підготуватися до контрольного тестування за творчістю Іванга Франка.
Рефлексія від 2 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
УРОК №26.Проза І. Франка (ідеї, проблеми). Художні шукання прозаїка. Франко й український модернізм. Новела «Сойчине крило» – жіноча доля в новітній інтерпретації.
6. Євген Плужник - один із провідних поетів «розстріляного відродження». Його творча біографія, трагічна доля. Сповідальність, ліричність, філософічність лірики
8. Група «київських неокласиків». Різногранний творчий шлях М. Рильського, рання творчість. Філософічність, афористичність його лірики.
7. Урівноваженість душевного стану ліричного героя, мотив туги за минущістю краси, гармонією світу і людини, мить і вічність у чуттєвому вираженні. Поезії Є.Плужника «Вчись у природи творчого спокою...», «Ніч... а човен – як срібний птах!..».