Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Вільне введення тексту
Слава Україні!!!
Двадцять п’ять років мандрував дорогами України незвичайний подорожній – Григорій Сковорода.
За способом життя – чернець, самітник, за способом мислення – філософ, за способом діяння – учитель, письменник, мандрівна академія
Саме йому ми присвятимо цикл наступних уроків.
Тема нашого уроку:
Тринадцяте листопада
Класна робота
Життя і творчість Григорія Сковороди, його християнські морально-етичні ідеали
На вивчення ттворчості Г. Сковороди нам відводиться 5 уроків.
На першому ми дізнаємося про життя Григорія Сковороди, ознайомимось із його морально - етичними ідеалами, його філософські поглядами.
На наступних вивчатимемо притчі, філософські трактати, вірші та байки. Крім того, нашим завданням буде вивчити кілька афоризмів. Їх ви доберете самостійно.
Завдання 1.
Перегляньте відео та дайте відповіді на питання А та Б.
№2:
Теоретичний блок
ЗАСВОЄННЯ МАТЕРІАЛУ
На межі двох періодів історії українського письменства - давнього й нового - височить постать Григорія Савича Сковороди.
Те, що залишив він нам у спадок,- це цілюще, життєдайне джерело, з якого черпатимуть наснагу ще десятки нових поколінь.
Від покоління до покоління, із уст в уста, із книжки в книжку передаються оповіді про Григорія Сковороду. В ньому завжди вражала й вражає подиву гідна цільність натури й принциповість.
Яким же був шлях Григорія Савича Сковороди?
Довідаймося мро це разом.
Опрацюйте матеріал, поданий нижче:
Перегляньте відео:
Завантажте та прочитайте зміст презентації:
№3:
Тестування
Тест
Виконайте тест, перевірте, чи добре ви засвоїли інформацію.
№4:
Вільне введення тексту
ПІДСУМКИ УРОКУ
- Як ви розумієте слова Г.Сковороди, які він заповів написати на своїй могилі: “Світ ловив мене, та не спіймав”?
№5:
Теоретичний блок
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1) Прочитати статтю підручника, с. 65-66:
https://pidruchnyk.com.ua/967-ukrliteratura-9-klas-avramenko-2017.html
2) Прочитайте та збережіть конспект: УЛ 9. Життя_і_творчість_Григорія_Сковороди__його_християнські_морально-етичні_ідеали._.pdf
№6:
Вільне введення тексту
РЕФЛЕКСІЯ
Чи зрозумілий вам матеріал уроку?
Чи встигли ви виконати завдання за 45 хвилин?
Чи цікава вам постать, яку ми вивчаємо?
Рефлексія від 13 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
3. Провідна роль поезії у 1920-ті роки. Потужне ліричне самовираження, емоційне переживання пореволюційної епохи, її духовних катаклізмів. Павло Тичина. Основне з життя і творчості поета.Звернення до «вічних» тем, мотивів, особливості віршування
6. Практична риторика. Підготова та виголошення промови: " Здоровий спосіб життя- це модно й легко!"
8. Група «київських неокласиків». Різногранний творчий шлях М. Рильського, рання творчість. Філософічність, афористичність його лірики.
2. Авангардні тенденції в українській літературі 1920-х років. Поет-футурист М. Семенко – сміливий експериментатор. Урбаністичні мотиви його лірики, їхня змістова новизна, ламання класичної форми («Бажання», «Місто», «Запрошення»)