Мирного дня.
- опрацюйте конспект уроку;
- дайте відповіді на запитання;
- намалюйте в зошиті малюнок павутинки (так, як написано в кінці конспекта)
- прослухайте ще раз аудіокнигу "Павутинка"
Конструктор уроків
Мирного дня.
- опрацюйте конспект уроку;
- дайте відповіді на запитання;
- намалюйте в зошиті малюнок павутинки (так, як написано в кінці конспекта)
- прослухайте ще раз аудіокнигу "Павутинка"
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Мирного дня.
- опрацюйте конспект уроку;
- дайте відповіді на запитання;
- намалюйте в зошиті малюнок павутинки (так, як написано в кінці конспекта)
- прослухайте ще раз аудіокнигу "Павутинка"
№2:
Теоретичний блок
Мирного дня.
- опрацюйте конспект уроку;
- дайте відповіді на запитання;
- намалюйте в зошиті малюнок павутинки (так, як написано в кінці конспекта)
- прослухайте ще раз аудіокнигу "Павутинка"
Рефлексія від 3 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Рюноске Акутаґава «Павутинка». Майстер японської новели. Утілення ідеї про моральну справедливість у новелі. Філософський зміст твору.
ВОЛОДИМИР ВИННИЧЕНКО. Поєднання в новелі «Момент» реалістичного змалювання дійсності та філософського підтексту
Григір Тютюнник. „Климко”. Ідея самопожертви. Характеристика образу Климка. Художні особливості твору. ТЛ. Художня деталь.
Новела як літературний жанр. О.Генрі - майстер новели. Моральні цінності в новелі "Дари волхвів".Біблійні мотиви у творі