Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Слава Україні!!!
Вітаю!
Сьогодні на уроці ми завершуємо вивчати таку пам'ятку літератури як "Слово о полку Ігоревім".
Тема нашого уроку:
Двадцять шосте жовтня
Класна робота
Образи князів та Ярославни. Ідея патріотизму
Для того, щоб заробити оцінку за урок, вам потрібно:
Опрацювати теорію ( конспект писати НЕ ПОТРІБНО)- 1 бал.
Виконати тест- 9 балів.
Виконати домашнє завдання ( відповіді на питання)- 2 бали.
№2:
Теоретичний блок
ЗАСВОЄННЯ МАТЕРІАЛУ
Давайте підготуємося до тестування.
Опрацюйте теоретичний матеріал:
Перегляньте відео:
Прочитайте прикріплений файл:
№3:
Тестування
ПІДСУМКИ УРОКУ
Виконайте тест на 18 питань.
№4:
Вільне введення тексту
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Виконайте практичні завдання із додатку ( ПДФ- файл).
Рефлексія від 14 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
9. Захоплення красою й величчю світу («Солодкий світ!..»). Сонет «У теплі дні збирання винограду» – вишуканий зразок неокласичної інтимної лірики. Краса природи, краса людини та її почуттів. Звернення до античних образів.
4. Феномен «кларнетизму». Вітаїстичність як наскрізна оптимістична тональність, життєствердна настроєвість (зб. «Соняшні кларнети»). Поезії «Арфами, арфами...», «О панно Інно...», «Ви знаєте, як липа шелестить...»
7. Урівноваженість душевного стану ліричного героя, мотив туги за минущістю краси, гармонією світу і людини, мить і вічність у чуттєвому вираженні. Поезії Є.Плужника «Вчись у природи творчого спокою...», «Ніч... а човен – як срібний птах!..».
2. Авангардні тенденції в українській літературі 1920-х років. Поет-футурист М. Семенко – сміливий експериментатор. Урбаністичні мотиви його лірики, їхня змістова новизна, ламання класичної форми («Бажання», «Місто», «Запрошення»)