Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Вільне введення тексту
Слава Україні!!!
Вітаю на уроці української літератури!
Перед вами вислови українського філософа Григорія Сковороди.
Про що вони?
Як гадаєте, чому саме ці слова стануть сьогодні нам потрібними?
…ми прагнемо до того, чого немає, і нехтуємо тим, що є…
Роби те, до чого народжений.
Сродна праця — це найсолодша в світі річ.
Г. Сковорода
Висловіть свою думку у полі нижче:
№2:
Завантаження файлу
Мова сьогодні піде про драматичний твір «Мартин Боруля»та майстра сценічного перевтілення, одного із найвидатніших творців українського театру - Івана Карпенка-Карого.
«Сцена — мій кумир, театр — священний храм для мене!» - казав Іван Карпенко-Карий. Написавши вісімнадцять п'єс, автор став найяскравішою зіркою в сузір'ї кращих українських драматургів.
Драматичний твір «Мартин Боруля» (1886) є трагікомедією. Звідки ж така жанрова особливість цієї п’єси? Автор змушує читача побачити в комедійних ситуаціях не такі вже й смішні сторони дійсності. Згадайте гоголівського «Ревізора»: «Над чим смієтесь? Над собою смієтесь». Саме такий сміх крізь сльози й визначає пафос твору І. Карпенка-Карого.
Яка ж історія написання п’єси?
Які проблеми порушуються у творі?
Відповіді на ці та інші запитання ми дамо в ході уроку.
А зараз розгорніть ваші зошити та запишіть:
Дев'ятадцяте жовтня
Класна робота
Комедія “Мартин Боруля”, її сценічна історія
ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ
Опрацюйте теорію, подану нижче:
Перегляньте відео:
Прочитайте прикріплений файл: УЛ 10 10. Комедія__Мартин_Боруля___її_сценічна_історія._.pdf
Напишіть стислий конспект.
Прикріпіть конспект у полі нижче.
№3:
Тестування
ПІДСУМКИ УРОКУ
Пригадаймо. що нам відомо про Івана Карпенка-Карого.
№4:
Теоретичний блок
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Знати зміст п'єси "Мартин Боруля" ( прочитати або подивитися відео).
Прочитати: https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=1009
Переглянути відео ( одне з 3х).
Переказ п'єси:
П'єса скорочено:
П'са на сцені ( зйомка спектаклю):
Рефлексія від 3 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Комедія «Мартин Боруля», її сценічна історія. Дворянство як міф про краще життя. Психологічна переконливість і трагікомічне звучання образу Мартина Борулі. Характеристика головного героя з точки зору сучасного читача
6. Євген Плужник - один із провідних поетів «розстріляного відродження». Його творча біографія, трагічна доля. Сповідальність, ліричність, філософічність лірики
5. П. Тичина. «Одчиняйте двері…». Художнє відтворення національно-визвольного пробудження народу. Уславлення борців за вільну Україну у вірші «Пам'яті тридцяти»