Урок:

10. Жіночі образи роману "Хіба ревуть воли, як ясла повні?"

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Слава Україні!!!

Сьогодні на уроці української літератури ми поговоримо при тих, кого в народі називають "берегинями" родинного затишку- про жінок.

Розгорніть ваші зошити та запишіть:

П'яте жовтня

Класна робота

Жіночі образи роману "Хіба ревуть воли, як ясла повні?"

Попередники Панаса Мирного вже показували скалічене життя жінок у кріпосницькому суспільстві. Трагічно загинула Шевченкова Катерина, не зазнала щастя Олеся з оповідання Марка Вовчка «Козачка», гірко поневірялася Нимидора з повісті Івана Нечуя – Левицького «Микола Джеря». Розповідаючи драматичні історії жінок-селянок, показуючи трагедію матерів, письменники вказували на причину їхньої недолі.

Автори роману внесли новий нюанс у художнє розв’язання одвічної проблеми жіночої недолі.

2:

Завантаження файлу

2 з 12 балів

ЗАСВОЄННЯ МАТЕРІАЛУ

Опрацюйте теоретичний матеріал:

  1. Перегляньте відео:

  2. Завантажте файл, прочитайте зміст документу, випишіть стислу інформацію по кожному жіночому образу: УЛ 10. Жіночі_образи_в_романі__Хіба_ревуть_воли__.pdf

  3. Прикріпіть конспект уроку у поле нижче.

3:

Тестування

10 з 12 балів

ТЕСТУВАННЯ

Виконайте тест, перевірте ваші знання.

(Копія) Жіночі образи "Хіба ревуть воли..."
4 жовтня 2023
0 0
Аватар профіля Сусліна Олена Володимирівна
2
Аватар профіля Сусліна Олена Володимирівна
Українська література
10 клас
11 20 0 0
2

4:

Теоретичний блок

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

  1. Дочитати роман "Хіба ревуть воли..."

  2. Підручник стор.31-37 ( прочитати): https://pidruchnyk.com.ua/1230-ukr-literatura-10-klas-fasolya.html ( Автор: Фасоля).

Рефлексія від 5 учнів

Сподобався:

5 0

Зрозумілий:

5 0

Потрібні роз'яснення:

5 0
Рекомендуємо

9. Захоплення красою й величчю світу («Солодкий світ!..»). Сонет «У теплі дні збирання винограду» – вишуканий зразок неокласичної інтимної лірики. Краса природи, краса людини та її почуттів. Звернення до античних образів.

9. Захоплення красою й величчю світу («Солодкий світ!..»). Сонет «У теплі дні збирання винограду» – вишуканий зразок неокласичної інтимної лірики. Краса природи, краса людини та її почуттів. Звернення до античних образів.

434

Аватар профіля Сусліна Олена Володимирівна
Українська література
11 клас

20 грн

4. Феномен «кларнетизму». Вітаїстичність як наскрізна оптимістична тональність, життєствердна настроєвість (зб. «Соняшні кларнети»). Поезії «Арфами, арфами...», «О панно Інно...», «Ви знаєте, як липа шелестить...»

4. Феномен «кларнетизму». Вітаїстичність як наскрізна оптимістична тональність, життєствердна настроєвість (зб. «Соняшні кларнети»). Поезії «Арфами, арфами...», «О панно Інно...»,  «Ви знаєте, як липа шелестить...»

424

Аватар профіля Сусліна Олена Володимирівна
Українська література
11 клас

20 грн

7. Урівноваженість душевного стану ліричного героя, мотив туги за минущістю краси, гармонією світу і людини, мить і вічність у чуттєвому вираженні. Поезії Є.Плужника «Вчись у природи творчого спокою...», «Ніч... а човен – як срібний птах!..».

7. Урівноваженість душевного стану ліричного героя, мотив туги за минущістю краси, гармонією світу і людини, мить і вічність у чуттєвому вираженні. Поезії  Є.Плужника «Вчись у природи творчого спокою...»,  «Ніч... а човен – як срібний птах!..».

401

Аватар профіля Сусліна Олена Володимирівна
Українська література
11 клас

20 грн

2. Авангардні тенденції в українській літературі 1920-х років. Поет-футурист М. Семенко – сміливий експериментатор. Урбаністичні мотиви його лірики, їхня змістова новизна, ламання класичної форми («Бажання», «Місто», «Запрошення»)

2. Авангардні тенденції в українській літературі 1920-х років. Поет-футурист М. Семенко – сміливий експериментатор. Урбаністичні мотиви його лірики, їхня змістова новизна, ламання класичної форми («Бажання», «Місто», «Запрошення»)

633

Аватар профіля Сусліна Олена Володимирівна
Українська література
11 клас

20 грн

8. Група «київських неокласиків». Різногранний творчий шлях М. Рильського, рання творчість. Філософічність, афористичність його лірики.

8. Група «київських неокласиків». Різногранний творчий шлях М. Рильського, рання творчість. Філософічність, афористичність його лірики.

523

Аватар профіля Сусліна Олена Володимирівна
Українська література
11 клас

20 грн

Схожі уроки

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

511

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Українська література
10 клас

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

578

Аватар профіля Ніколенко Марина Олександрівна
Українська література
11 клас

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

565

Аватар профіля Кот Оксана Анатоліївна
Українська література
8 клас

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

1775

Аватар профіля Бурбела Людмила Василівна
Українська література
7 клас

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

238

Аватар профіля Вусата Юлія Анатоліївна
Українська література
10 клас