Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Слава Україні!!!
Сьогодні на уроці української літератури ми поговоримо при тих, кого в народі називають "берегинями" родинного затишку- про жінок.
Розгорніть ваші зошити та запишіть:
П'яте жовтня
Класна робота
Жіночі образи роману "Хіба ревуть воли, як ясла повні?"
Попередники Панаса Мирного вже показували скалічене життя жінок у кріпосницькому суспільстві. Трагічно загинула Шевченкова Катерина, не зазнала щастя Олеся з оповідання Марка Вовчка «Козачка», гірко поневірялася Нимидора з повісті Івана Нечуя – Левицького «Микола Джеря». Розповідаючи драматичні історії жінок-селянок, показуючи трагедію матерів, письменники вказували на причину їхньої недолі.
Автори роману внесли новий нюанс у художнє розв’язання одвічної проблеми жіночої недолі.
№2:
Завантаження файлу
ЗАСВОЄННЯ МАТЕРІАЛУ
Опрацюйте теоретичний матеріал:
Перегляньте відео:
Завантажте файл, прочитайте зміст документу, випишіть стислу інформацію по кожному жіночому образу: УЛ 10. Жіночі_образи_в_романі__Хіба_ревуть_воли__.pdf
Прикріпіть конспект уроку у поле нижче.
№3:
Тестування
ТЕСТУВАННЯ
Виконайте тест, перевірте ваші знання.
№4:
Теоретичний блок
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Дочитати роман "Хіба ревуть воли..."
Підручник стор.31-37 ( прочитати): https://pidruchnyk.com.ua/1230-ukr-literatura-10-klas-fasolya.html ( Автор: Фасоля).
Рефлексія від 5 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
9. Захоплення красою й величчю світу («Солодкий світ!..»). Сонет «У теплі дні збирання винограду» – вишуканий зразок неокласичної інтимної лірики. Краса природи, краса людини та її почуттів. Звернення до античних образів.
4. Феномен «кларнетизму». Вітаїстичність як наскрізна оптимістична тональність, життєствердна настроєвість (зб. «Соняшні кларнети»). Поезії «Арфами, арфами...», «О панно Інно...», «Ви знаєте, як липа шелестить...»
7. Урівноваженість душевного стану ліричного героя, мотив туги за минущістю краси, гармонією світу і людини, мить і вічність у чуттєвому вираженні. Поезії Є.Плужника «Вчись у природи творчого спокою...», «Ніч... а човен – як срібний птах!..».
2. Авангардні тенденції в українській літературі 1920-х років. Поет-футурист М. Семенко – сміливий експериментатор. Урбаністичні мотиви його лірики, їхня змістова новизна, ламання класичної форми («Бажання», «Місто», «Запрошення»)