Бібліотека вебквестів
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти неактивні, при наведенні жодним чином не виказують себе
Привіт! Пропоную вам пограти та перевірити свої знання про наземно-повітряне середовище.
Цей рівень містить 12 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
11 сповіщень з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Блискуче!!!
Оберіть особливості наземно- повітряного середовища:
Мало повітря
Мала освітленість
Різна кількість вологи
Значне коливання температури
Чудово!
Оберіть ряд, у якому вказані лише мешканці наземно- повітряного середовища:
Олень, метелик, вовк, кульбаба
Журавель, кріль, ромашка, тюлень
Півень, кріт, миша, конвалія
Лебідь, вівця, лелека, ряска
Молодець
Як живі організми пристосувалися до зміни тепла і вологи у наземно-повітряному середовищі:
Рослини накопичують воду у листках і стеблах
Листопад
Тварини у спеку ховаються у нірки
Усе перелічене
Чудово!
Світло- важливий чинник наземно-повітряного середовища. Який біологічний процес відбувається лише на світлі:
Дихання
Фотосинтез
Транспірація
Живлення
Чудово!
Виберіть з переліку рослину, яка пристосувалася до існування в посушливих місцевостях:
Верба
Кактус
Очерет
Лілія
Вірно!
Як їжак пристосувався до холодної пори року:
Мігрує у теплі краї
Активно полює
Впадає у сплячку
Змінює забарвлення
Молодець!
Пристосування тварин до пересування в наземно-повітряному середовищі :
Наявність ластів
Видовжене тіло
Добре розвинені кінцівки
Наявність твердого покриву на тілі
Вірно!
Яких чинників неживої природи достатньо в наземно-повітряному середовищі:
Вологи і тепла
Повітря і світла
Тепла і світла
Тепла, світла, повітря
Чудово!
Чи правда, що у повітрі добре поширюються звуки та запахи?
Вірно!
Чи правда, що тварини суходолу не здатні до польоту та планерування?
Вірно!
Чи правда, що багато організмів використовують рухи повітря (вітер) для розселення, поширення та розмноження?
Чудово!
Рефлексія від 29 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: