Вебквест:

Як під час задач в середовищі Скретч викоритовують алгоритми?

20.01.2022
3 0
4 Клас
1 рівнів
11 підказок
Час виконання: необмежений

361

240

0

Опис вебквесту (учням цей опис не показується):

Вебквест для учнів 4 класу. Мета: ознайомити учнів з алгоритмами з повторенням в ігровій формі. Учням пропонується спершу відкрити 5 підказок та ознайомитись з теоретичним матеріалом. В одній з підказок є ілюстрація з рекомендацією виконати вправи для очей. А вже потім відповідати на запитання.

Джерела використаної інформації: розкрити закрити
1) Підручник: Інформатика. 4 клас/Н. В. Морзе, О. В. Барна.
2) Загадка автором якої є Наталя Гуркіна.
3) Закладки для книги «emoji», автором яких є Литвиненко Леся Анатоліївна
https://vseosvita.ua/library/zakladky-dlia-knyhy-emoji-710934.html
Вміст вебквесту:
Налаштування гри

По завершенню гри буде видано сертифікат

Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти неактивні, при наведенні жодним чином не виказують себе

Привітання на початку гри (показується учням)

Для того щоб успішно пройти вебквест, потрібно:

  1. Спершу відкрити всі підказки та запам'ятати інформацію(тобто запам'ятати необхідну теорію, щоб правильно дати відповідь на запитання)

  2. Знайти три ключі (тобто дати відповідь на три запитання).

Бажаю тобі успіху тому повідомлю:

  1. Перше запитання "заховав" Андрійко, який вийшов на вулицю погратися.

  2. А підказки знайдеш відгадавши загадку, автором якої є Наталя Гуркіна.

    Ця будівля є повсюди, В ній живуть хороші люди. Він складається з цеглинок. Називається ....

P. S. Рекомендую спершу відкрити 4 підказки, а потім відповідати на запитання.

Рівень №1 — Алгоритми переглянути шаблон

Цей рівень містить 12 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

8 сповіщень.

3 сповіщення з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/12 Будинок  Вихід з рівня  Потрібно знайти і відкрити всі підказки (з відповідями і без відповідей)
Фінальне повідомлення:

Чудово!!! Я знала, що ти виконаєш всі завдання!!!

Мітка №2/12 Дитина => Андрійко Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:
Завдання 1

Розгляньте зображення.

0201lwo8-a637-269x102.png

Скільки разів будуть повторюватись команди переміститись на 10 кроків та говорити привіт впродовж 2 секунд?

Відповідь "скажіть" Назару, що катається на санчатах.

Мітка №3/12 Дитина => Назар Завдання з відповіддю
Завдання:

Введіть тільки число та не забудьте натиснути кнопку Застосувати ключ.

Правильні варіанти відповіді:
5 5. 5 .
Відповідь на завдання:

Вітаю! Ваша відповідь правильна!

Підказка.

Наступне запитання "сховано" за об'єктом в якому одна команда була виконана тричі.

Мітка №4/12 Сніговик Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:
Завдання 2

Розгляньте зображення:

0201lwz7-63bb-274x151.png

На скільки кроків переміститься виконавець після виконання даного алгоритму?

Відповідь "скажіть" Любочці, яка катає на санчатах свого меншого братика.

Мітка №5/12 Дитина => Любочка Завдання з відповіддю
Завдання:

Введіть тільки число та не забудьте натиснути кнопку Застосувати ключ.

Правильні варіанти відповіді:
20 20. 20 . 20
Відповідь на завдання:

Вітаю! Ваша відповідь правильна!

Підказка.

Наступне завдання "підготував" Павлик. Він катається на лижах.

Мітка №6/12 Дитина => Павлик Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:
Завдання 3

Розгляньте зображення

0201lx57-13ac-247x153.png

На скільки кроків переміститься виконавець після виконання даного алгоритму?

Відповідь "скажіть" Софійці. Вона катається на ковзанах.

Мітка №7/12 Дитина => Софійка Завдання з відповіддю
Завдання:

Введіть тільки число. Не забудь натиснути на кнопку Застосувати ключ.

Правильні варіанти відповіді:
10 10. 10 . 10
Відповідь на завдання:

Вітаю! Твоя відповідь вірна!

Якщо всі завдання виконано, то вихід з вебкімнати "заховано" в будинку.

Мітка №8/12 Будинок => Підказка 1 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

В середовищі Скретч у групі команд Керування є команда повторити.

0201lwm2-0d8f-249x116.png

Усі команди, які розміщенні в команді Повторити, будуть повторюватись 10 разів (у цьому випадку).

Мітка №9/12 Будинок => Підказка 2 Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Алгоритм, у якому передбачено багаторазове виконання того самого набору команд, називають циклічним або алгоритмом з повторенням.

Повторення трапляються і в нашому повсякденному житті, в природі, на уроках. Наприклад, кожного ранку прокинувшись ти вмиваєшся.

Наступну підказку тобі "розкаже" Вірочка. Вона грається у сніжки.

Мітка №10/12 Дитина => Вірочка Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Команду повторення Завжди використовують для складання алгоритму з повторенням, в якому деякі події на сцені відбуватимуться доти, доки алгоритм не буде зупинено.

05003wva-92ab-172x118.png

Наступну підказку тобі "розкаже" Тарас. Він грається зі мною.

Мітка №11/12 Дитина => Тарас Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

Для зупинки алгоритму з повторенням з командою Завжди використовують кнопку Зупинити 05003wvk-1ff4-43x32.png.

Важливу інформацію мають для тебе Василько та Марійка. Вони ліплять снігову бабу.

Мітка №12/12 Діти => Василько та Марійка Повідомлення при кліку
Повідомлення при кліку на об'єкт:

05003yc5-930d-631x421.jpg

Рефлексія від 50 учнів

Сподобався:

46 4

Зрозумілий:

45 5

Потрібні роз'яснення:

47 3
Рекомендуємо

Алгоритми в середовищі Scratch.

Алгоритми в середовищі Scratch.

200

Аватар профіля Комок Ірина Вікторівна
Інформатика
5 клас

35 грн

Алгоритми з повтореннями в python

Алгоритми з повтореннями в python

69

Аватар профіля Павловський Володимир Іванович
Інформатика
7—11 клас

50 грн

40 грн

Середовище Scratch повторення

Середовище Scratch повторення

138

Аватар профіля Злата Сергіївна
Інформатика
4—7 клас

40 грн

Подорож у часі

Подорож у часі

183

Аватар профіля Каленик Надія Григорівна
Я досліджую світ
4—9 клас

50 грн

Логічні задачі

Логічні задачі

597

Аватар профіля Жиленко Наталя Миколаївна
Математика
4—6 клас

20 грн

Схожі вебквести

Мандрівка просторами Інтернету

Мандрівка просторами Інтернету

974

Аватар профіля Матушкіна Пелагія Іванівна
Інформатика
I курс

Склад системного блоку

Склад системного блоку

880

Аватар профіля Косован Василь Михайлович
Інформатика
5 клас

Сучасні комп'ютери та їх пристрої

Сучасні комп'ютери та їх пристрої

540

Аватар профіля Гулій Олена Федорівна
Інформатика
5 клас

Складові комп'ютера та їх призначення

Складові комп'ютера та їх призначення

263

Аватар профіля Шинкаренко Ірина Юріївна
Інформатика
4 клас

Блукання по системному блоці))

Блукання по системному блоці))

467

Аватар профіля Косован Василь Михайлович
Інформатика
5 клас