Бібліотека вебквестів
Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти неактивні, при наведенні жодним чином не виказують себе
Сьогодні ваше домашнє завдання це вибратися з кабінету математики.
Першу підказку шукай там, завдяки чому ми сьогодні спілкувалися
Цей рівень містить 7 інтерактивних об'єктів:
1 вихід.
1 сповіщення.
5 сповіщень з введенням відповіді.
Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:
Назви ім'я людини чиєю формулою ти скористався
Молодець!
Знайди довжину відрізка АВ, якщо А(2;8), В(-6;2).
Наступну підказку шукай схована за предметом, яким ти писав би на справжній дошці
Знайди довжину радіуса кола, якщо кінцями його діаметра є точки А(10;1) і В(4;9).
Зображення наступної підказки сховалося у загадці:
Жодного кута не маю я,
І на блюдце схоже я,
На тарілку і на кришку,
На кільце, на колесо.
Що ж я таке?
Знайдіть довжину медіани ВМ трикутника АВС, якщо А(-2;3), В(5; -12), С(2;-3)
Наступну підказку шукай особою чиїм ім'ям названа формула для обчислення площі трикутника.
Знайдіть площу квадрата, стороною якого є відрізок А(-5; -4) і В(-4;8).
Наступну підказку шукай за предметом, який допомагає вимірювати кути.
Ти ж пам'ятаєш мою формулу? Вона тобі знадобиться!
Знайди площу трикутника з вершинами А(-1;1), В(1;3), С(-5;3).
Наступну підказку шукай за предметом, який ваша вчителька просить вас перевернути.
Ось майже і все
Тобі потрібно знайти вихід.
Вимкни світло і виходь
Рефлексія від 1 учня
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: