Вебквест:

Крокуємо до успіху

23.08.2022
3 0
8 Клас, 9 Клас
1 рівнів
14 підказок
Час виконання: необмежений

2 377

860

0

Опис вебквесту (учням цей опис не показується):

Даний вебквест можна використати у 8 класі для повторення теми "Розв'язання прямокутних трикутників", чи на початку 9 класу, як повторення, чи актуалізацію знань до першої теми "Розв'язування трикутників".

Учням пропонується знайти і розв'язати як мінімум 14 завдань з теорії та практики теми "Співвідношення між сторонами і кутами у прямокутному трикутнику" ( використовується і теорема Піфагора) та знайти підказки ( це числа) до ключа. Ключ можна розгадати за допомогою підказок і дешифратора на виході з вебквесту. Ключ - це фраза " Теорема Піфагора", а вихід знаходиться за предметом " Вікно".

В кінці успішного завершення квесту, учні повинні завантажити "Подяку" за участь та надіслати ( в електронному вигляді) вчителю, тобто відзвітуватися. Код шаблону Сертифікату 11182.

Вебквест можна задати і як домашнє завдання після повторення теми.

Час та кількість спроб для проходження квесту необмежена, але , якщо проводити його на занятті у вигляді змагань, то потрібні обмеження.

Використані завдання із підручника "Геометрія - 8 " О. Істер.

Вміст вебквесту:
Налаштування гри

По завершенню гри буде видано сертифікат

Реакція об'єктів при наведенні: Всі об'єкти неактивні, при наведенні жодним чином не виказують себе

Додано власні фрази, якщо підказка за об'єктом відсутня

Привітання на початку гри (показується учням)

Вітаю!

"Те, що не може геометрія, не можемо й ми!" Блез Паскаль

І дійсно. Як часто для розв'язування різноманітних завдань ми використовуємо твердження геометрії. Серед них "Теорема Піфагора" та "Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника".

Пропоную вам пройти цей вебквест, щоб згадати, що ж це за співвідношення і де вони використовуються. Для цього:

  • потрібно ввести своє прізвище та ім'я у називному відмінку;

  • клікаючи на предмети в нашій локації, потрібно знайти завдання, розв'язати його, відповідь записати у відповідне вікно( в кінці відповіді точок не ставимо), притримуватися інструкції до записів;

  • за правильну відповідь ви отримаєте підказки (певні числа), які потрібно виписувати на листок;

  • щоб завершити вебквест. потрібно знайти предмет, через який здійснюється вихід; за допомогою підказок розгадати КЛЮЧ та ввести його у відповідне вікно;

  • на виході із вебквесту потрібно завантажити "Подяку" за участь у вебквесті і надіслати її (у електронному вигляді) вчителю.

  • Бажаю успіхів!

Рівень №1 — Крокуємо до успіху переглянути шаблон

Цей рівень містить 15 інтерактивних об'єктів:

1 вихід.

14 сповіщень з введенням відповіді.

Інтерактивні об’єкти на цьому рівні:

Мітка №1/15 Вікно  Вихід з рівня  Щоб вийти потрібен ключ
Повідомлення перед введенням ключа:

Вітаю! Ось і дібралися до виходу з вебквесту. Всі підказки зібрані. Надіюсь,ти не забув (ла) їх записати. Бо, щоб завершити вебквест треба ввести КЛЮЧ, отриманий за допомогою підказок. Числа - підказки необхідно розташувати у вказаному порядку. Останнє завдання:

За допомогою шифру Полібія розгадайте ключ для виходу із вебквесту. Для цього замініть числа, отримані в підказках, буквами у вказаному під шифром порядку (визначте координати літери за завданням-криптограмою: перша цифра - справа, друга - вгорі). Замість пробілу між словами записати символ нижнього підкреслення.

1

2

3

4

5

6

1

А

Б

В

Г

Ґ

Д

2

Е

Є

Ж

З

И

І

3

Ї

Й

К

Л

М

Н

4

О

П

Р

С

Т

У

5

Ф

Х

Ц

Ч

Ш

Щ

6

Ь

Ю

Я

_

-

-

Правильні варіанти ключа:
ТЕОРЕМА_ПІФАГОРА Теорема_Піфагора теорема_Піфагора теорема_піфагора Теорема_піфагора
Повідомлення після введення ключа:

Молодець! Ти успішно крокував (ла) до успіху! Ключ розшифровано і це найвідоміша теорема. Відомий вчений Й. Кеплер відмічав: "Геометрія має 2 скарби: один з них - це Піфагорова теорема, а другий - поділ відрізка в середньому і крайньому відношенні. Перший можна порівняти з мірою золота, другий же схожий на коштовний камінь". Рада, що ти її знаєш і вмієш застосовувати. На завершення не забудь завантажити подяку.

Мітка №2/15 Годинник Завдання з відповіддю
Завдання:

За малюнком визначити, до яких ( якого) трикутників можна застосувати співвідношення між сторонами та кутами прямокуктного трикутника?

ВИДИ ТРИКУТНИКІВ ЗА КУТАМИ ТА СТОРОНАМИ - ГЕОМЕТРИЧНИЙ МАТЕРІАЛ - 3 КЛАС - Математика. Домашній репетитор 2-4 клас - 2013

Правильна відповідь:
6
Відповідь на завдання:

Чудово! Та це було дуже просте питання, а підказка знаходиться в іншому місці.

Мітка №3/15 Лінійка 3 => Транспортир Завдання з відповіддю
Завдання:

Відношення протилежного катета до гіпотенузи прямокутного трикутника називають _______ гострого кута прямокутного трикутника.

У відповідь записати пропущене слово з маленької букви.

Правильні варіанти відповіді:
синусом Синусом синус Синус
Відповідь на завдання:

Молодець! Лови підказку і не забувай її записувати. Це число - 11.

Його порядковий номер у ключі 7; 12; і 16.

Мітка №4/15 Стілець 3 => Стілець Завдання з відповіддю
Завдання:

Косинусом гострого кута прямокутного трикутника називають відношення ________ катета до __________.

У відповідь записати пропущені слова (в такій же послідовності, як у означенні) з маленької букви, через кому, без пробілів. Крапку в кінці не ставимо.

Правильні варіанти відповіді:
прилеглого,гіпотенузи прилеглого, гіпотенузи Прилеглого,гіпотенузи прилеглий,гіпотенуза Прилеглий,гіпотенуза
Відповідь на завдання:

Правильно! Ти гарно знаєш означення, тому отримуй наступну підказку. Це число - 45. Його порядковий номер у ключі 1.

Мітка №5/15 Книга 8 => Книга Завдання з відповіддю
Завдання:

Відношення протилежного катета до __________ називають тангенсом гострого кута прямокутного трикутника.

У відповідь запишіть пропущене слово з маленької букви.(без точки в кінці).

Правильні варіанти відповіді:
прилеглого Прилеглого Прилеглий прилеглий
Відповідь на завдання:

Вірно! Теорію треба вчити! Тож маєш підказку, це число - 43. Його порядковий номер у ключі 4 та 15.

Мітка №6/15 Фігура => Піраміда Завдання з відповіддю
Завдання:

А пригадай, скільки прямих кутів може міститися у прямокутному трикутнику?

Правильна відповідь:
1
Відповідь на завдання:

Молодець! Сумнівів у твоїй відповіді не було. Знаючи одну з найважливіших теорем геометрії, про суму внутрішніх кутів трикутника, важко не відповісти. Питання легке, тож прямуй за підказкою далі.

Мітка №7/15 Тумбочка Завдання з відповіддю
Завдання:

Знайти гіпотенузу прямокутного трикутника, катети якого дорівнюють 7 см і 24 см.

У відповідь запиши число. подане у сантиметрах.

Правильні варіанти відповіді:
25 25см 25 см 25 сантиметрів
Відповідь на завдання:

Вау! Ви справились, тож маєте підказку. Це число - 21. Не забудьте записувати всі підказки. Порядковий номер цього числа 2 та 5.

Мітка №8/15 Фото в рамці Завдання з відповіддю
Завдання:

За малюнком знайдіть синус кута А. SinA - ? 03014iod-a3c3-118x79.png

Відповідь записати десятковим дробом через кому.

Правильні варіанти відповіді:
0,8 0.8 0, 8
Відповідь на завдання:

Прекрасно! Швидше до нового завдання. Цього разу підказка число - 35.

Його порядковий номер у ключі 6.

Мітка №9/15 Плакат 2 Завдання з відповіддю
Завдання:

За малюнком знайдіть косинус кута В. cosB - ? 03014ioq-afca-104x77.png

Відповідь записати десятковим дробом через кому, без пробілів.

Правильні варіанти відповіді:
0,8 0.8 0, 8
Відповідь на завдання:

Ти в темі. Здорово! Маєш підказку, число - 26. Порядковий номер цього числа у ключі 10.

Мітка №10/15 Деревце Завдання з відповіддю
Завдання:

За малюнком обчисли тангенс кута В. tgB - ? 03014ip5-cbd4-95x72.png

Відповідь записати десятковим дробом через кому, без пробілів.

Правильні варіанти відповіді:
0,75 0.75 0, 7 5
Відповідь на завдання:

Дуже добре, що ти вмієш застосовувати теорію. То ж наступна підказка число - 64. Його порядковий номер у ключі 8.

Мітка №11/15 Рослинка Завдання з відповіддю
Завдання:

У прямокутному трикутнику АВС кут С дорівнює 90 градусів

03014ipo-fefd-94x94.png АС =12 см, cos A = 0,75. Знайди АВ.

У відповіді запиши число, подане у сантиметрах.

Правильні варіанти відповіді:
16 16 см 16см 16 сантиметрів
Відповідь на завдання:

Ти прекрасно знаєш теорію і вмієш перетворювати вирази. Підказка чесно зароблена. Це число 41. Його порядковий номер у ключі 3 та 14.

Мітка №12/15 Лінійка 2 Завдання з відповіддю
Завдання:

Катети прямокутного трикутника дорівнюють 8 см і 15 см. Знайди синус гострого кута, що лежить проти меншого катета.

Відповідь запиши десятковим дробом, округливши його до сотих, через кому, без пробілів .

Правильні варіанти відповіді:
0,47 0.47 0 ,4 7
Відповідь на завдання:

Супер! Тобі під силу і складніші завдання. По праву отримуй ще одну підказку. Це число - 42. Його порядковий номер у ключі 9.

Мітка №13/15 Люстра Завдання з відповіддю
Завдання:

Знайди укіс дороги (це значення тангенса кута АВС ) за малюнком.

03014ivg-7877-197x64.png Відповідь запиши десятковим дробом через кому, без пробілів.

Правильні варіанти відповіді:
0,02 0.02 0, 0 2
Відповідь на завдання:

Здається все дуже просто: знаєш теорію - справишся без проблем. Шукай наступне питання.

Мітка №14/15 Телевізор Завдання з відповіддю
Завдання:

А чи під силу тобі така класична задача?

Сторона ромба дорівнює 25 см, а одна з його діагоналей - 14 см. Знайди другу діагональ ромба.

У відповідь запиши число, подане у сантиметрах.

Правильні варіанти відповіді:
48 см 48см 48 сантиметрів 48
Відповідь на завдання:

Феноменально! Крім означень та теорем, ти використав (ла) ще і властивості ромба. Молодець, тобі все під силу. Запиши ще одну підказку, це число - 51. Його порядковий номер у ключі 11.

Мітка №15/15 Стіл 4 => Стіл Завдання з відповіддю
Завдання:

Нам необхідно вміти застосовувати отримані знання в реальних умовах. Ось тобі задача, ти вже постарайся.

Телеграфний стовп заввишки 10 м розміщено на березі річки. Верхній кінець стовпа видно з іншого берега під кутом 20 градусів до горизонту. Знайди ширину річки у метрах ( з точністю до десятих метра).

03014jc4-047a-198x83.png

Для обчислень використай таблицю Брадіса чи калькулятор.

У відповідь запиши десятковий дріб через кому. Не забудь округлити.

Правильні варіанти відповіді:
27,5 27,4 27,5 м 27,5м 27,4м 27,4 м
Відповідь на завдання:

Прекрасно! У тебе великий запас знань. Лови підказку. Це число - 14. Не забудь записати її. Порядковий номер цього числа 13.

Рефлексія від 86 учнів

Сподобався:

82 4

Зрозумілий:

77 9

Потрібні роз'яснення:

78 8
Рекомендуємо

Залікова "Коло і круг"

Залікова "Коло і круг"

117

Аватар профіля Храброва Євгенія Леонідівна
Геометрія
7 клас

33 грн

8 клас Геометрія Повторення на початку року

 8 клас Геометрія Повторення на початку року

79

Аватар профіля Афанасьєва Наталія Володимирівна
Геометрія
8 клас

35 грн

Підведення підсумків з геометрії 10 клас

 Підведення підсумків з геометрії 10 клас

87

Аватар профіля Гашевська Анастасія Олександрівна
Геометрія
10 клас

41 грн

Підведення підсумків з геометрії 8 клас

Підведення підсумків з геометрії 8 клас

103

Аватар профіля Гашевська Анастасія Олександрівна
Геометрія
8 клас

50 грн

Узагальнення та систематизація знань за 1 семестр

Узагальнення та систематизація знань за 1 семестр

11

Аватар профіля Храброва Євгенія Леонідівна
Геометрія
8 клас

41 грн

Схожі вебквести

Знаходження об'ємів геометричних тіл.

Знаходження об'ємів геометричних тіл.

279

Аватар профіля Свиридова Алла Борисівна
Геометрія
11 клас та I—II курси

Паралельність прямих і площин

Паралельність прямих і площин

1550

Аватар профіля Гмиря Наталія Олександрівна
Геометрія
10 клас

Паралелограм. Його властивості

Паралелограм. Його властивості

1228

Аватар профіля Рухер Тетяна Вікторівна
Геометрія
8 клас

Суміжні і вертикальні кути

Суміжні і вертикальні кути

1082

Аватар профіля Лутай Галина Миколаївна
Геометрія
7 клас

Трикутник

Трикутник

455

Аватар профіля Аракелян Анаіт Мовсесівна
Геометрія
7 клас